İphone 4 mü ? Sony Ericson Xperia Arc S mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Akva96

Akva96

Üye
    Konu Sahibi
İphone 4 mü ? Sony Ericson Xperia Arc S mi ?
Arkadaşlar bu aralar arkadaşla ikimiz telefon alıcaz o Sony Ericson Xperia Arc S alıcak fakat ben İphone 4 alıcam.

Sizce hangi telefon daha iyi ben karar veremedim yardımcı olurmusunuz

Sony de 1GHZ işlemci var Ama İphoneda APPLE A4 işlemci diyor hangisi daha iyidir sizce ?
 


Matador03

Matador03

Üye
Ben iPhone derdim. Sony alacağıma iPhone 4 alırım
 
Akva96

Akva96

Üye
    Konu Sahibi
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Hicbiri .. :)
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Bende öyle düşündüm ama HD felan çekiyor ya o hoşuma gitti
Birde Ericsonlar için piyasası yok diyorlar ondan diyorum birde
Ben olsam xperia arc s alırdım ödüllü kamerası 512mb rami 1.4ghz qualcom işlemcisi var ayrıca overclock ile çok rahat 1.6 .1.9 ghz yapıylabiliyor işlemcisi.Hemde iphone 5 çıkınca yakında iphone 4 tende desteği çekerler benden söylemesi.Ben olsam tartışmasız arc s alırdım veya o fiyata galaxy s 2 alırdım.
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Ayrıca arc s in işlemcisi daha yeni ve daha kuvvetli.

ios platformunda markette nerdeyse bütün uygulamalar ücretli ama androidte hem ücretlisi hem ücretsizi var ha ama onlara vercek param var diyorsan onu bilemem.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Ben Sana Ne Sony Nede Apple Oneriyorum ..

Al Kendine Bir 808 Yada Lumia 800 Yadaa 900 ..

Sende Kurtul Herkeste Kurtulsunn .. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Microsoft Corporation
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
Symbianize

Symbianize

Üye
Ben olsam xperia arc s alırdım ödüllü kamerası 512mb rami 1.4ghz qualcom işlemcisi var ayrıca overclock ile çok rahat 1.6 .1.9 ghz yapıylabiliyor işlemcisi.Hemde iphone 5 çıkınca yakında iphone 4 tende desteği çekerler benden söylemesi.Ben olsam tartışmasız arc s alırdım veya o fiyata galaxy s 2 alırdım.

ios 6 3gs e bile gelirken 4 ten destegin cekilmesimi mantik falan yok sende :hmmm a4 cip sadece islemciyle bitmiyor gpusuda var ki ben arkadasa i4 onerimyorum kasacak oyun yok piyasa eger kamera diyosan git nokia 808 al 41 mp
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
applenin desteğini başka şirketlerle karşılaştırmak haksızlık olur bence i4 al
 
Matador03

Matador03

Üye
15097

15097

Üye
Bu saatten sonra alacaksan iPhone 4S al derim :hmmm
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Apple yakında 3gsden desteğini çekiyor zaten iphone 5 çıkıncada az bir vakit geçincede ondanda desteğini çekecek.Sony desteğini çekmeyecek demiyorum ama android çok hızlı gelişiyor bu dönemde telefon olarak android işletim sistemli telefon alırım. Ayrıca apple çok marka parası alıyor bu yüzden pek sevmiyorum.Ben olsam hertürlü arc s alırdım.

- - - Eklendi - - -

Bu saatten sonra alacaksan iPhone 4S al derim :hmmm
+1 kesinlikle.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
tek cekirdekli bi android ne kadar ayakta kalir i4e en az 1.5 yil destek var
 
Akva96

Akva96

Üye
    Konu Sahibi
i4 4 çekirdek mi oluyor ?
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
İphone 4 mantıklı ama Arc S de beni çeken biseyler var :dondum:
Arc S baba bir telefondur kamerası ekranı tasarımı donanımı ben olsam Arc S alırım sen iphone 4 al.
Arayüz sıkıcı mesaj atmak nette gezmek bile sıkar insanı ama bi oyunları var harika.
Aç oyunları bilgisayarda oynayamadıgın oyunlar elinde,sonra at hd filmleri ekstra ugrası olmadan çogu uzantıyı yüksek kalitede akıcı bir sekilde açar
:yuru

- - - Eklendi - - -

i4 4 çekirdek mi oluyor ?


i4 = iphone 4
 
Akva96

Akva96

Üye
    Konu Sahibi
peki ghz olarak kaç ?
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt