Akva96
Üye
İphone 4 mü ? Sony Ericson Xperia Arc S mi ?
Arkadaşlar bu aralar arkadaşla ikimiz telefon alıcaz o Sony Ericson Xperia Arc S alıcak fakat ben İphone 4 alıcam.
Sizce hangi telefon daha iyi ben karar veremedim yardımcı olurmusunuz
Sony de 1GHZ işlemci var Ama İphoneda APPLE A4 işlemci diyor hangisi daha iyidir sizce ?
Sizce hangi telefon daha iyi ben karar veremedim yardımcı olurmusunuz
Sony de 1GHZ işlemci var Ama İphoneda APPLE A4 işlemci diyor hangisi daha iyidir sizce ?

a4 cip sadece islemciyle bitmiyor gpusuda var ki ben arkadasa i4 onerimyorum kasacak oyun yok piyasa eger kamera diyosan git nokia 808 al 41 mp
emin ol hepsinden çok daha iyileri mevcut piyasada

