Siteye yeni üye olmak suçmu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gece__kuşu

gece__kuşu

Üye
    Konu Sahibi
Siteye yeni üye olmak suçmu
evet Siteye yeni üye oldum ve yazacağım bütün mesajların ve açacağım bütün konuların yönetici onayına gideceğini gördüm ve şaşırdım açıkçası :hmmm
ben ne yaptımda beni denetliyorlar acaba diye düğündüm ama bulamadım cevabını
(en azından uygulamada değişikliğe gidilebilir; yeni üye şikayet edilirse yöneticide uygun görürse onu denetliyebilir yeni üye olanlarda böylece cezalandırılmamis olur)

sonra özel mesaj yazmam gerekti ve oradada sorunlarla karşılaştım 2 tane mesaj saklama hakkım var yani en azından 10 olsaydı işkence gibi yaz-sil uğraş dur anlıyacağınız
 


Ozan

Ozan

Admin
Bu kısıtlamalar, hep daha huzurlu bir site ortamı için yapılmaktadır zira özel mesaj ve yeni üyelerin ilk birkaç mesajının yönetici denetimine gitmesinin ana sebebi site içerisinde konular veya özel mesajlar aracılıgı ile izinsiz reklam olgusunu biraz da olsa engellemektir. Her üye olanın niyetinin, sizin niyetinizle aynı olmayabileceğini unutmayınız ...
 
  • Beğen
Tepkiler: __xXx__ ve Dede
gece__kuşu

gece__kuşu

Üye
    Konu Sahibi
benim denetleme surecim bitti yani benim için sorun teşkil etmiyor ama yinede can sıkıcı bir durum cevap için teşekkürler
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Eğer bu tür önlemler alınmasa sitenin kalitesini ve popülerliğini düşürür.
Site çöplüğe döner...
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
android bölümüne bak yeniler çöpe döndürdü bölümü
 
gece__kuşu

gece__kuşu

Üye
    Konu Sahibi
android bölümüne bak yeniler çöpe döndürdü bölümü

bölümü çöplüğe çevirenler denetlemeden geçen üyeler :hmmm
demekki yeni üyeyi değil sorunlu üyeyi denetlemek gerekiyor şikayet butonları zaten bu iş için değilmi? sorunlu üyeler denetlensin diyorum bende
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
bölümü çöplüğe çevirenler denetlemeden geçen üyeler :hmmm
demekki yeni üyeyi değil sorunlu üyeyi denetlemek gerekiyor şikayet butonları zaten bu iş için değilmi? sorunlu üyeler denetlensin diyorum bende
ben şunu demek istiyorum üst konuda yazanı soruyolar üst konuda sorsalarya bide bi arkadaş galaxy s3 ü listede bulamamış neden mi romen rakamı yazdığım için bu durumdayız yani :(
 
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
kesinlikle böyle önlemler alınmalı ve devam etmeli sitenin selameti açısından bu çok önemli konuyu açan arkadaşı tenzih ederim ama artık ortalık kendini bilmeyenlerden,bilgisi olmadığı halde boş yere mesaj yazıp bilgiçlik taslayanlardan,sırf rütbe için bizler gibi sitenin selameti için uğraşan üyelerini kızdırmaktan başka birşey yapmıyorlar...
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
bölümü çöplüğe çevirenler denetlemeden geçen üyeler :hmmm
demekki yeni üyeyi değil sorunlu üyeyi denetlemek gerekiyor şikayet butonları zaten bu iş için değilmi? sorunlu üyeler denetlensin diyorum bende
Bunu an ve an takip etmekte sorun, sorunlu üye olduğunu fark edene kadar yada o üye hakkında şikayet alana kadar iş işten geçiyor.
 
gece__kuşu

gece__kuşu

Üye
    Konu Sahibi

Bunu an ve an takip etmekte sorun, sorunlu üye olduğunu fark edene kadar yada o üye hakkında şikayet alana kadar iş işten geçiyor.

doğrudur ben yeni üye oldum ve karşılaştığım zorlukları belirtmek istedim gerçekten canım sıkıldı denetleme sürecinde...
üye olmaktaki amacım beğendiğim birkaç tane tema vardı onları indirmek için üye oldum ama sonuçta birisi bir emek vermiş konu açıp paylaşım yapmış teşekkür bile etsem denetlemeye gidiyor neyse azınlıkta kaldım zaten herkes memnunsa sorun yok demektir :hmmm ama yinede yeni üyenin yerine koymalı bazılarımız kendini
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
herkes yeni üye oldu ve hepimiz bunları yaşadık. Yöneticilerde zamanında yeni üyeydi. Ve onlarda başta böyle düşünùyorlardı. Çünkü %100 haklıydılar. Sitede gerçekten ÇOK SAÇMA kurallar var. Sizinde söylediğiniz gibi çoğu işe yaramıyor. Bazen bir arkadaşımızın söylediği gibi yöneticilerin gözünde 1 gram değerimizin olmadığını düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: gece__kuşu
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
bu siteye verdiğin katkıya göre değişir yani rütbe amaçlı,olur olmadık yerde konu ile alakası olmayan mesajlar atarsan yada sırf mesaj sayım artsın diye 'ok,teşekkürler'gibi mesajlar yazarsan forum kuralları gereğince davranmassan tabiki yönetici gözünde düşersin..ben 4 senedir buraya üyeyim ve bazılarına bakıyorum daha bu sene üye olmasına rağmen mesaj sayısı oldukça fazla sonra bıraktığı mesajlara bakıyorum ve kendini belli ediyor..
herkes yeni üye oldu ve hepimiz bunları yaşadık. Yöneticilerde zamanında yeni üyeydi. Ve onlarda başta böyle düşünùyorlardı. Çünkü %100 haklıydılar. Sitede gerçekten ÇOK SAÇMA kurallar var. Sizinde söylediğiniz gibi çoğu işe yaramıyor. Bazen bir arkadaşımızın söylediği gibi yöneticilerin gözünde 1 gram değerimizin olmadığını düşünüyorum.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Yöneticilerin gözünde değeriniz olmadığını nerden çıkardınız anlamadım.

Evet bu durum biraz can sıkıcı ama mecburi çünkü olmadığı zamanlarda çok gördük, sırf düzeni bozmak için onlarca hesap açılıyor. Evet haklısınız ama mecburi :bilmm:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt