gece__kuşu
Üye
Siteye yeni üye olmak suçmu
evet Siteye yeni üye oldum ve yazacağım bütün mesajların ve açacağım bütün konuların yönetici onayına gideceğini gördüm ve şaşırdım açıkçası 
ben ne yaptımda beni denetliyorlar acaba diye düğündüm ama bulamadım cevabını
(en azından uygulamada değişikliğe gidilebilir; yeni üye şikayet edilirse yöneticide uygun görürse onu denetliyebilir yeni üye olanlarda böylece cezalandırılmamis olur)
sonra özel mesaj yazmam gerekti ve oradada sorunlarla karşılaştım 2 tane mesaj saklama hakkım var yani en azından 10 olsaydı işkence gibi yaz-sil uğraş dur anlıyacağınız

ben ne yaptımda beni denetliyorlar acaba diye düğündüm ama bulamadım cevabını
(en azından uygulamada değişikliğe gidilebilir; yeni üye şikayet edilirse yöneticide uygun görürse onu denetliyebilir yeni üye olanlarda böylece cezalandırılmamis olur)
sonra özel mesaj yazmam gerekti ve oradada sorunlarla karşılaştım 2 tane mesaj saklama hakkım var yani en azından 10 olsaydı işkence gibi yaz-sil uğraş dur anlıyacağınız

: