tamambirşey değil de ondaki rofs2 sorunlu.sonradan eklediğimi de indir değiştir öyle yükle


tamamtest ettim gayet güzel çalışıyor yüklemeden sonra h.kartına format atarsan hiçbir problem olmaz

dil sorunsuz yüklendi yazma dili sistem dili vesaire. hangi uygulamalar açılmıyor? sadece galeri ise h.kartına bi format atman iyi olur. eski sistemden kalan dosyalar sorun yapıor olabilir. bir de nokia suite de çıkan güncellemeleri kur mutlaka. microsoft office haricinde çıkanları yükle.
olmazsa bir de soft format at *#7370# ile
başka bir arkadaşa da polonya sürümüne türkçe dil attım aynı yöntem ile sorunsuz kullanıyor
gene olmazsa rofs3 düzenleyeceğim.
söylediklerini aynen yaptım ama yine aynı hatayı alıyorum olmazsa kalsın ama yaparım diyorasan sana zahmet hocam bi baksan
dil sorunsuz yüklendi yazma dili sistem dili vesaire. hangi uygulamalar açılmıyor? sadece galeri ise h.kartına bi format atman iyi olur. eski sistemden kalan dosyalar sorun yapıor olabilir. bir de nokia suite de çıkan güncellemeleri kur mutlaka. microsoft office haricinde çıkanları yükle.
olmazsa bir de soft format at *#7370# ile
başka bir arkadaşa da polonya sürümüne türkçe dil attım aynı yöntem ile sorunsuz kullanıyor
gene olmazsa rofs3 düzenleyeceğim.
söylediklerini aynen yaptım ama yine aynı hatayı alıyorum olmazsa kalsın ama yaparım diyorasan sana zahmet hocam bi baksan
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
yeni rofs2 yazdım.sana yolladığım rofs2 yi sil bunu ekle yeniden flash at.
[
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
yeni rofs2 yazdım.sana yolladığım rofs2 yi sil bunu ekle yeniden flash at.
flas attım trofs2 değiştirdim h.kartına format attım *#7370# soft format attım test ediyorum
- - - Eklendi - - -
uyguladım dedimya suan tes ediyorum kardeşim
- - - Eklendi - - -
inşallah olur
- - - Eklendi - - -
yok hocam yav aynı hataları tekrar verdi cihaz kafayı yicem valla!!!
- - - Eklendi - - -
ama sanada teşekkür ederim ilgilendin
- - - Eklendi - - -
onuda indirdim yükledim az önce ondan dedim kafayı yicem diye olmadı neyse ben bunu ingilizce kullanmaya devam vaziyet onu gösteriyo

BİZ SANA teşekkür ederiz uğraşmak zorunda değilsin ama canla başla bize yardım etmeye çalışıyorsuncore da birşeyler eksik ya da bir yerde hata yaptım. polonya sürümü için de aynı işlemleri yaptım sorun çıkmadı. bunda neden problem oldu anlamadım. biraz kurcalamam lazım sanırım..kusura bakmayın sizi de uğraştırıyorum..

telefonum downgrade omuyor aylardır ustalarlada kendimde deniyorum tık yokbiraz daha kurcalayım ama gene olumsuz sonuç almak istemiyorumbence downgrade yapıp belconun cfwsini kullanmanız en güzeli olur. 609 ile 610 arasında hiçbir fark yok çünki

o zaman sağına soluna bakıp düzelteceğim en kısa zamanda

