c6-01 belle türkçe dil sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
birşey değil de ondaki rofs2 sorunlu.sonradan eklediğimi de indir değiştir öyle yükle
 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
test ettim gayet güzel çalışıyor yüklemeden sonra h.kartına format atarsan hiçbir problem olmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
kolay gelsin. sonucu bildir bana :oke:
 
dgrszz

dgrszz

Üye
dil sorunsuz yüklendi yazma dili sistem dili vesaire. hangi uygulamalar açılmıyor? sadece galeri ise h.kartına bi format atman iyi olur. eski sistemden kalan dosyalar sorun yapıor olabilir. bir de nokia suite de çıkan güncellemeleri kur mutlaka. microsoft office haricinde çıkanları yükle.

olmazsa bir de soft format at *#7370# ile

başka bir arkadaşa da polonya sürümüne türkçe dil attım aynı yöntem ile sorunsuz kullanıyor

gene olmazsa rofs3 düzenleyeceğim.



söylediklerini aynen yaptım ama yine aynı hatayı alıyorum olmazsa kalsın ama yaparım diyorasan sana zahmet hocam bi baksan
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
dil sorunsuz yüklendi yazma dili sistem dili vesaire. hangi uygulamalar açılmıyor? sadece galeri ise h.kartına bi format atman iyi olur. eski sistemden kalan dosyalar sorun yapıor olabilir. bir de nokia suite de çıkan güncellemeleri kur mutlaka. microsoft office haricinde çıkanları yükle.

olmazsa bir de soft format at *#7370# ile

başka bir arkadaşa da polonya sürümüne türkçe dil attım aynı yöntem ile sorunsuz kullanıyor

gene olmazsa rofs3 düzenleyeceğim.



söylediklerini aynen yaptım ama yine aynı hatayı alıyorum olmazsa kalsın ama yaparım diyorasan sana zahmet hocam bi baksan



yeni rofs2 yazdım.sana yolladığım rofs2 yi sil bunu ekle yeniden flash at.
 
dgrszz

dgrszz

Üye
acılmayan uygulamalar galeri telefon ayar menusü sms de hata alıyorum hata derken hiç girmiyo
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
yukarıda yazdığımı uygula :oke:
 
dgrszz

dgrszz

Üye
[



yeni rofs2 yazdım.sana yolladığım rofs2 yi sil bunu ekle yeniden flash at.

flas attım trofs2 değiştirdim h.kartına format attım *#7370# soft format attım test ediyorum


- - - Eklendi - - -

uyguladım dedimya suan tes ediyorum kardeşim

- - - Eklendi - - -

inşallah olur

- - - Eklendi - - -

yok hocam yav aynı hataları tekrar verdi cihaz kafayı yicem valla!!!

- - - Eklendi - - -

ama sanada teşekkür ederim ilgilendin

- - - Eklendi - - -

onuda indirdim yükledim az önce ondan dedim kafayı yicem diye olmadı neyse ben bunu ingilizce kullanmaya devam vaziyet onu gösteriyo
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
[



yeni rofs2 yazdım.sana yolladığım rofs2 yi sil bunu ekle yeniden flash at.

flas attım trofs2 değiştirdim h.kartına format attım *#7370# soft format attım test ediyorum


- - - Eklendi - - -

uyguladım dedimya suan tes ediyorum kardeşim

- - - Eklendi - - -

inşallah olur

- - - Eklendi - - -

yok hocam yav aynı hataları tekrar verdi cihaz kafayı yicem valla!!!

- - - Eklendi - - -

ama sanada teşekkür ederim ilgilendin

- - - Eklendi - - -

onuda indirdim yükledim az önce ondan dedim kafayı yicem diye olmadı neyse ben bunu ingilizce kullanmaya devam vaziyet onu gösteriyo

dostum flash atarken bir yanlışlık yapıyor olmayasın? hangi dosyaları atıyorsun yazar mısın bana?

unutmadan ''refurbish'' diyeceksin flash atarken update software değil.

gene olmuyorsa downgrade yaparsın sana belconun cfwsini yollarım onu flashlarsın türkçe de var gayet güzel bir yazılım :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
evet bende denedim yazılımında sıkıntı var kardeşim en basitinden ayarlara giriyorum tak atıyor :hmmm
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
core da birşeyler eksik ya da bir yerde hata yaptım. polonya sürümü için de aynı işlemleri yaptım sorun çıkmadı. bunda neden problem oldu anlamadım. biraz kurcalamam lazım sanırım..kusura bakmayın sizi de uğraştırıyorum..
 
doctorrr

doctorrr

Üye
core da birşeyler eksik ya da bir yerde hata yaptım. polonya sürümü için de aynı işlemleri yaptım sorun çıkmadı. bunda neden problem oldu anlamadım. biraz kurcalamam lazım sanırım..kusura bakmayın sizi de uğraştırıyorum..
BİZ SANA teşekkür ederiz uğraşmak zorunda değilsin ama canla başla bize yardım etmeye çalışıyorsun :tşk:
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
biraz daha kurcalayım ama gene olumsuz sonuç almak istemiyorum :) bence downgrade yapıp belconun cfwsini kullanmanız en güzeli olur. 609 ile 610 arasında hiçbir fark yok çünki
 
doctorrr

doctorrr

Üye
biraz daha kurcalayım ama gene olumsuz sonuç almak istemiyorum :) bence downgrade yapıp belconun cfwsini kullanmanız en güzeli olur. 609 ile 610 arasında hiçbir fark yok çünki
telefonum downgrade omuyor aylardır ustalarlada kendimde deniyorum tık yok :züü:
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​o zaman sağına soluna bakıp düzelteceğim en kısa zamanda
 
dgrszz

dgrszz

Üye
evet downgrade olmuyor flas lamada problem yok yazılımda bi detay eksik kalmıs ilgin alakan için teşekkür ederim

- - - Eklendi - - -

RM718_059D916_111.030.0610_016
RM601_APE_ONLY_ENO_11w32_v0.064
RM718_059D916_111.030.0610_016.vpl
RM718_059D916_111.030.0610_016_signature.bin
RM-718_111.030.0610_09.01_Hispania_79u_prd.rofs2.fpsx
RM-718_111.030.0610_79u_prd.core.fpsx
RM-718_111.030.0610_202.10_default_79u.2011.44_prd.rofs3.fpsx
RM-718_111.030.0610_202.01_default_79u.2011.44.uda.fpsx


dostum flash atarken bir yanlışlık yapıyor olmayasın? hangi dosyaları atıyorsun yazar mısın bana?

unutmadan ''refurbish'' diyeceksin flash atarken update software değil.

gene olmuyorsa downgrade yaparsın sana belconun cfwsini yollarım onu flashlarsın türkçe de var gayet güzel bir yazılım :)

attım yazılım bu bu ispaın black yazılımı bu normal senin yaptın rofs2 de sıkıntı var
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
dili baştan yüklerim o zaman.ispanyolcayı silmiştim yer açılsın diye ondan olabilir.türkçeyi yükleyip bırakacam bu sefer :)
 


Üst Alt