OttomaN TigeR
Üye
Tabi tabi onu da dene bakalım
Forum ortamını gördüm daha iyi oldum özlemişim buralarıC7'den sıkıldım Lumia'lar gelesiye kadar annemin 603'ü esir alacağım oda sıkılmıştır aynı telefondan değişiklik olsun bakalım performansı nasıl
![]()
C7'den sıkıldım Lumia'lar gelesiye kadar annemin 603'ü esir alacağım oda sıkılmıştır aynı telefondan değişiklik olsun bakalım performansı nasıl 






