Nokiadan lumialara ozel guncelleme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokiadan lumialara ozel guncelleme

Nokia lumia800 ve lumia710 icin yeni bir guncelleme hazirliginda. Aslinda bizler wp7.8 guncellemesinden once son guncellemenin 8773 kodlu tango oldugunu duşunuyorduk ama navifirmde goruntulenen bu dosyalar bizleri de şaşirtti.Dosyalari navifirmden kontrol ederek cihaziniza uygun olani flashlayabilirsiniz.
Şimdilik bu yeni guncellemenin neler icerdigini bilmiyoruz fakat goruldugu kadariyla yeni varyantlar ve dil secenekleri eklenmiş. Dil paketlerini kontrol etmenizi oneriyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


eRdaL.

eRdaL.

Üye
Tsk ler bunu da flash layalim bakalim neler degisecek
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bak bakalim degişiklikleri buradan bildirirsen iyi olur
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eyvallah bekliyoruz kolay gelsin
 
viceroy34

viceroy34

Üye
LUMIA 900 içinde yeni güncelleme çıkmış yüklüyorum bakalım ne gibi değişiklikler var bekleyin paylaşacağım.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
surum kodu kac. Navide mi zune da mi gozukuyor guncelleme
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Şimdi sizin teller Türkçe mi?
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
7.8'de Türkçe olmazsa bu Nokia'nın dükkanlarını taşlayacağım kaç ay oldu yahu. :off:
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:hmmm Tr yok navide...

- - - Eklendi - - -

7.8'de Türkçe olmazsa bu Nokia'nın dükkanlarını taşlayacağım kaç ay oldu yahu. :off:
:off: Beni de çağır paşam, arabanın bagajını gri şehrimin taşlarıyla doldurur gelirim...:)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
He naviden indirim kendime flash çaktım iyi mi? :ehe Ali abimin araba büyükse olur :D

- - - Eklendi - - -

Tamam paşam ben varım ;)

Ayın üyesi seçilmişsin paşam hayırlı olsunda Türe abimizi özlemişsin beni niye özlemiyorsun ilk yorumdan taşa tuttunuz kaç aydır girmiyorum. :hih:
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr ve OttomaN TigeR
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
o_O o sağlam araba dükkanı paramparça eder la o taşlar... :)

- - - Eklendi - - -

Teşekkürler... Seni de özledik paşam sen nasılsın nevar ne yok...:op:

Forum ortamını gördüm daha iyi oldum özlemişim buraları :d: C7'den sıkıldım Lumia'lar gelesiye kadar annemin 603'ü esir alacağım oda sıkılmıştır aynı telefondan değişiklik olsun bakalım performansı nasıl :naughty:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt