eywallahGüzel olmuş eline sağlık![]()

ille söyliyecen dimi abiceketin kolları yırtık gibi duruyor![]()

AynenNedense kırkpınarda güreş ağası olmuş edası var gibi geldi![]()
Bi havalı böle ne bilim 


Abi 10 kişiye gösterdim 10 uda 'kaleşnikofu koymasaydın çok orjinal olurdu'' dediler. Koymasamıydım acaba ?Güldüm cidden...
Abi 10 kişiye gösterdim 10 uda 'kaleşnikofu koymasaydın çok orjinal olurdu'' dediler. Koymasamıydım acaba ?

Demekki farkediyormuş
yo gayet iyi olmuş bence, görünce direk Ankara efelerine benzettim.![]()
İstek olursa yaparım yani bi fikir varmı ?Paint ?paint terk![]()
En beğenilen kısım ceket oldu zatenceket cuk oturmuşTebrikler
![]()
Eyvallah
Daha güzelini yapabilirdim ama 10 dk uğraştım bukadar oldu 
AynenBence bi tasarım olgunluk gerektirir. Acele etmemeye çalış![]()

Bunu da ben yaptım İsmailDemekki farkediyormuşİstek olursa yaparım yani bi fikir varmı ?

Bunu da ben yaptım İsmail
Burada ne yaptın ki abi
Kusuruma bakma göremedimEstağfurullah erkek olan benim kadın malüm.Burada ne yaptın ki abi
Kusuruma bakma göremedim

