Türe
Üye
aynı fikirdeyim ne alaka n9 cu arkadaşın tarafına geçtim ve mac le kalite kontrolü yapılır iphone a
anlayamadım bartu ne demek istediğini

- - - Eklendi - - -
tamam kardeşim tekrar hayırlı olsun telefonda 600000 uygulaman da. Bak senin dediğini tek sen savunuyorsun Türe de de galaxys2 var ama o markette gereksiz uygulamanın çok olduğunu söylüyor.
fazlasıyla var abi hem de
App Store'da yok muydu ? Elbette orda da var işe yaramayan ve gereksiz uygulamalar ama şöyle markette gezerken neredeyse her uygulamayı indirip denerdim app store'da . Play store'da bu durum yok
Lakin hesaplamalara göre app store uygulama başı 1$ , play store 24 cent kazandırıyormuş 
