Play Store' da Yeni Gelişmeler Var...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türe

Türe

Üye

aynı fikirdeyim ne alaka n9 cu arkadaşın tarafına geçtim ve mac le kalite kontrolü yapılır iphone a

anlayamadım bartu ne demek istediğini :hmmm


- - - Eklendi - - -



tamam kardeşim tekrar hayırlı olsun telefonda 600000 uygulaman da. Bak senin dediğini tek sen savunuyorsun Türe de de galaxys2 var ama o markette gereksiz uygulamanın çok olduğunu söylüyor.


fazlasıyla var abi hem de :hmmm App Store'da yok muydu ? Elbette orda da var işe yaramayan ve gereksiz uygulamalar ama şöyle markette gezerken neredeyse her uygulamayı indirip denerdim app store'da . Play store'da bu durum yok
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


anlayamadım bartu ne demek istediğini :hmmm


- - - Eklendi - - -




fazlasıyla var abi hem de :hmmm App Store'da yok muydu ? Elbette orda da var işe yaramayan ve gereksiz uygulamalar ama şöyle markette gezerken neredeyse her uygulamayı indirip denerdim app store'da . Play store'da bu durum yok

ben android markette gereksiz uygulama çok diyince Mehmet (klongs) bile gelip itiraz etmiyor kaç zamandır s2 var adamda ama biliyor doğru söylediğimi kendi de farkında ve benim anlamadığım bu google ın yanlışı ve aç gözlülüğü arkadaşım siz niye savunuyosunuz onu çözemedim.
 
Uruloki

Uruloki

Üye


ben android markette gereksiz uygulama çok diyince Mehmet (klongs) bile gelip itiraz etmiyor kaç zamandır s2 var adamda ama biliyor doğru söylediğimi kendi de farkında ve benim anlamadığım bu google ın yanlışı ve aç gözlülüğü arkadaşım siz niye savunuyosunuz onu çözemedim.

bu google ın aç gözlülüğü değil esasında hacı çünkü ios u sadec arayüz ve flash la geçemezdi değil mi android öyle olsa dolu sistem vardı yok oldular ama değil mi ee ne yapıcak markete yüklemeyi serbest yapıcakki bir şeyler olsun yakında onuda düzeltirler şu güncelleme olayı çözüldüya ona şükür diyorum ben
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


bu google ın aç gözlülüğü değil esasında hacı çünkü ios u sadec arayüz ve flash la geçemezdi değil mi android öyle olsa dolu sistem vardı yok oldular ama değil mi ee ne yapıcak markete yüklemeyi serbest yapıcakki bir şeyler olsun yakında onuda düzeltirler şu güncelleme olayı çözüldüya ona şükür diyorum ben

düzelene kadar bu yanlış ama kardeşim adamlar çok rahat virüs atıyorlar.
 
Türe

Türe

Üye


bu google ın aç gözlülüğü değil esasında hacı çünkü ios u sadec arayüz ve flash la geçemezdi değil mi android öyle olsa dolu sistem vardı yok oldular ama değil mi ee ne yapıcak markete yüklemeyi serbest yapıcakki bir şeyler olsun yakında onuda düzeltirler şu güncelleme olayı çözüldüya ona şükür diyorum ben

o değil de temizlik yapılırsa açıkçası yarısı çöp ya onların :hmmm
 

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi
Temizlemek yerine gelistiriciye destek verilse iyi olur
 
Türe

Türe

Üye
Temizlemek yerine gelistiriciye destek verilse iyi olur

Pislik temizlenmeli ki adam gibi kaliteli bir mekan olsun ;) Ha ama dediğin de çok doğru . Neden iOS'a herşey önce çıkıyor ve herşey fazla çıkıyor ? Çünkü geliştiriciler iOS'a uygulama yapınca daha çok kazanıyorlar
 
klongs

klongs

Üye
google android başkanı bir röportajında sormuşlardı niye virüslü android uygulamaları bu kadar fazla diye sormuştu biz android açık kaynak kodlu olduğu için uygulamaları denetimden geçirmiyoruz ama bazı kişiler bunu tüketici aleyhine karşı kullandığı için bu politikamızdan vazgeçiyoruz artık sıkı denetimler yapacağız çalışmayan yada virüslü uygulamalar için önce uygulama sahiplerine mail atacağız düzeltmezse kaldıracağız demişti
 
Uruloki

Uruloki

Üye


Pislik temizlenmeli ki adam gibi kaliteli bir mekan olsun ;) Ha ama dediğin de çok doğru . Neden iOS'a herşey önce çıkıyor ve herşey fazla çıkıyor ? Çünkü geliştiriciler iOS'a uygulama yapınca daha çok kazanıyorlar

öyle bir olay neden var biliyormusun iphoen kullananlar appstore dan alıyor çoğunu millet kırmaya orkuyor cihazı ee ne yapsın başka çare olmayınca alıyor marketten yoksa apple %30 nu cukka ediyor cebe paranın yani google da öyle zorlaştırsa işleri millet dadanır play e he birde google ın umrumda değil play store adam reklamalrdan para kazanıyor
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
google android başkanı bir röportajında sormuşlardı niye virüslü android uygulamaları bu kadar fazla diye sormuştu biz android açık kaynak kodlu olduğu için uygulamaları denetimden geçirmiyoruz ama bazı kişiler bunu tüketici aleyhine karşı kullandığı için bu politikamızdan vazgeçiyoruz artık sıkı denetimler yapacağız çalışmayan yada virüslü uygulamalar için önce uygulama sahiplerine mail atacağız düzeltmezse kaldıracağız demişti

iyi olur düzeltmeli o politikayı.. Orası market sonuçta forum sitesi değil maxicep de bile paylaşım yapılırken onay gerekiyor yahu.
 
Türe

Türe

Üye


öyle bir olay neden var biliyormusun iphoen kullananlar appstore dan alıyor çoğunu millet kırmaya orkuyor cihazı ee ne yapsın başka çare olmayınca alıyor marketten yoksa apple %30 nu cukka ediyor cebe paranın yani google da öyle zorlaştırsa işleri millet dadanır play e he birde google ın umrumda değil play store adam reklamalrdan para kazanıyor

Onun payı kesinlikle var zaten :good: Lakin hesaplamalara göre app store uygulama başı 1$ , play store 24 cent kazandırıyormuş :hmmm
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


öyle bir olay neden var biliyormusun iphoen kullananlar appstore dan alıyor çoğunu millet kırmaya orkuyor cihazı ee ne yapsın başka çare olmayınca alıyor marketten yoksa apple %30 nu cukka ediyor cebe paranın yani google da öyle zorlaştırsa işleri millet dadanır play e he birde google ın umrumda değil play store adam reklamalrdan para kazanıyor

aynen androidde o konuda güzel yardım ediyor google a veri yollayarak.
 
Uruloki

Uruloki

Üye


Onun payı kesinlikle var zaten :good: Lakin hesaplamalara göre app store uygulama başı 1$ , play store 24 cent kazandırıyormuş :hmmm

yani sen düşün 30 sent apple zaten alıyor uygulama başı 70 sent alıyor uygulamacı ise google da para bile kesmese 24 sent kazanıyor işe bak
 
Türe

Türe

Üye


aynen androidde o konuda güzel yardım ediyor google a veri yollayarak.

iPhone da yolluyor :hmmm telefonu ilk başlatırken soruyor veriler gönderilsin mi diye gerçi istemezsen göndermiyor :hmmm


- - - Eklendi - - -



yani sen düşün 30 sent apple zaten alıyor uygulama başı 70 sent alıyor uygulamacı ise google da para bile kesmese 24 sent kazanıyor işe bak

Ama şunu diyorum açıkça iPhone'daki uygulama pratikliğine alıştıktan sonra android biraz zorladı beni :hmmm
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Uruloki

Uruloki

Üye


iPhone da yolluyor :hmmm telefonu ilk başlatırken soruyor veriler gönderilsin mi diye gerçi istemezsen göndermiyor :hmmm


- - - Eklendi - - -



Ama şunu diyorum açıkça iPhone'daki uygulama pratikliğine alıştıktan sonra android biraz zorladı beni :hmmm

iphone ne kadar engellesen ble göndermeye devam ediyor kaç ekre davalık oldular kullanıcılarla hatta başka birileri açıkalrdan buldu veri yolladığını
 
Türe

Türe

Üye


aynen öyle ;) markette ios başkasını konuşmaya gerek yok.

Reiz : iOS :yuru


- - - Eklendi - - -



iphone ne kadar engellesen ble göndermeye devam ediyor kaç ekre davalık oldular kullanıcılarla hatta başka birileri açıkalrdan buldu veri yolladığını

google'da konum bilgileri için mi ne davalıktı sanırsam yanlıyor muyum ? :hmmm Ama göndermesi lazım ki adamlar eksikliklerini görsün gerçi herşeyi de göndermesi lazım değil :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt