Play Store' da Yeni Gelişmeler Var...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


Reiz : iOS :yuru


- - - Eklendi - - -



google'da konum bilgileri için mi ne davalıktı sanırsam yanlıyor muyum ? :hmmm Ama göndermesi lazım ki adamlar eksikliklerini görsün gerçi herşeyi de göndermesi lazım değil :hmmm

eksiklikten değil Süleyman sistem binevi senin alışkanlarını tespit edip bildirim yolluyor google da buna göre sana reklam öteliyor diyebiliriz.
 


Uruloki

Uruloki

Üye


Reiz : iOS :yuru


- - - Eklendi - - -



google'da konum bilgileri için mi ne davalıktı sanırsam yanlıyor muyum ? :hmmm Ama göndermesi lazım ki adamlar eksikliklerini görsün gerçi herşeyi de göndermesi lazım değil :hmmm

evt davalık yani çok dava var böyle hele bunlar bir şey yok amerikan hükümeti tüm amerikadaki internet sistemini ve bilgisayaları takip ediyor yani kartal göz filmini izlediysen öyle bir olay var ny times dava açtı bir kaç sene önce amerikan hükümetine ve davayı kazandı çünkü hükümet kabul etti bu işi


- - - Eklendi - - -



eksiklikten değil Süleyman sistem binevi senin alışkanlarını tespit edip bildirim yolluyor google da buna göre sana reklam öteliyor diyebiliriz.

aynen resmen spam bir uygulama kendisi
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


evt davalık yani çok dava var böyle hele bunlar bir şey yok amerikan hükümeti tüm amerikadaki internet sistemini ve bilgisayaları takip ediyor yani kartal göz filmini izlediysen öyle bir olay var ny times dava açtı bir kaç sene önce amerikan hükümetine ve davayı kazandı çünkü hükümet kabul etti bu işi


- - - Eklendi - - -



aynen resmen spam bir uygulama kendisi

ben diyorum diyorum inandıramıyorum kosssskocaa google benim bilgimi napacakmışmış işine yaramıyosa almasın o zaman arkadaş


- - - Eklendi - - -



evt davalık yani çok dava var böyle hele bunlar bir şey yok amerikan hükümeti tüm amerikadaki internet sistemini ve bilgisayaları takip ediyor yani kartal göz filmini izlediysen öyle bir olay var ny times dava açtı bir kaç sene önce amerikan hükümetine ve davayı kazandı çünkü hükümet kabul etti bu işi


- - - Eklendi - - -



aynen resmen spam bir uygulama kendisi

ben diyorum diyorum inandıramıyorum kosssskocaa google benim bilgimi napacakmışmış işine yaramıyosa almasın o zaman arkadaş
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bir yanlişi duzeltelim arkadaşlar. Uygulama başina belli bir ucret yok yani google playden geliştiri uygulama başina 24cent kazanmiyor. Satilan uygulamanin %30u geliştiricinin %70 google'ın. Appleda bu oran tam tersine. Ayni şekilde marketplaceteki oranlar da apple ile ayni geliştirici %70 alir firmaya %30 kalir.
 
Türe

Türe

Üye
bir yanlişi duzeltelim arkadaşlar. Uygulama başina belli bir ucret yok yani google playden geliştiri uygulama başina 24cent kazanmiyor. Satilan uygulamanin %30u geliştiricinin %70 google'ın. Appleda bu oran tam tersine. Ayni şekilde marketplaceteki oranlar da apple ile ayni geliştirici %70 alir firmaya %30 kalir.

ortalama olarak abicim :tebessüm:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bir yanlişi duzeltelim arkadaşlar. Uygulama başina belli bir ucret yok yani google playden geliştiri uygulama başina 24cent kazanmiyor. Satilan uygulamanin %30u geliştiricinin %70 google'ın. Appleda bu oran tam tersine. Ayni şekilde marketplaceteki oranlar da apple ile ayni geliştirici %70 alir firmaya %30 kalir.

google para kesmiyor kendi için apple kesiyor sadece
 
Uruloki

Uruloki

Üye


kim icin kesiyor. Bennim bildigim geliştiriciye uygulama ucretinin %30u kaliyor googleplayde

google satılan uygulama için para almıyor şu an bildiğim sadece apple da öyle bir olay var bir ara microsoft için var dediler ama ne kadar doğru bilmiyorum
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


google satılan uygulama için para almıyor şu an bildiğim sadece apple da öyle bir olay var bir ara microsoft için var dediler ama ne kadar doğru bilmiyorum

nasıl yami şimdi ben geliştiriciyim google play e uygulama koydum ordaki satıştan paranın tümü benim mi yani?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


google satılan uygulama için para almıyor şu an bildiğim sadece apple da öyle bir olay var bir ara microsoft için var dediler ama ne kadar doğru bilmiyorum

microsoft aliyor. Vergiler ve komisyon olarak %30 kesiliyor gerisi direk iban hesabina yatiriliyor. Ama dedigim gibi googleda oyle bir kesinti hatirliyorum. Yoksa googleplayde 80$a navigasyon uygulamasi vardı bir ara adamlar zengin olup google'ı alirlar o parayla
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


microsoft aliyor. Vergiler ve komisyon olarak %30 kesiliyor gerisi direk iban hesabina yatiriliyor. Ama dedigim gibi googleda oyle bir kesinti hatirliyorum. Yoksa googleplayde 80$a navigasyon uygulamasi vardı bir ara adamlar zengin olup google'ı alirlar o parayla

:kop:
 
Uruloki

Uruloki

Üye


microsoft aliyor. Vergiler ve komisyon olarak %30 kesiliyor gerisi direk iban hesabina yatiriliyor. Ama dedigim gibi googleda oyle bir kesinti hatirliyorum. Yoksa googleplayde 80$a navigasyon uygulamasi vardı bir ara adamlar zengin olup google'ı alirlar o parayla

ne kadar satacakki alacak google ı bu arada google dada varmış az önce öğrendim apple ve google paralı uygulamalrdan %35 kesmektelermiş

edit: google %30 kesmekte buyrunuz linkde var efenim

 

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi
Bizene la bunlarin kazandigi paradan ne sacmaliyonuz ya
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


ne kadar satacakki alacak google ı bu arada google dada varmış az önce öğrendim apple ve google paralı uygulamalrdan %35 kesmektelermiş

orasi esprisi tabii ki ama yuzbinlerce kez indirilen uygulamalar var gerci bakmadim download sayisina ama 100bin bile adami zengin etmeye yeter:D
 

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi
50milyon tane angry birds indirilmis ise bak
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


orasi esprisi tabii ki ama yuzbinlerce kez indirilen uygulamalar var gerci bakmadim download sayisina ama 100bin bile adami zengin etmeye yeter:D

yani hele %65 i kalıyorsa :eller: google marketten para kazanmaya pek uğraşmıyor abi hack mack yapmadam direk apk indirip herşeyi kurabiliyosun.
 

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi


yani hele %65 i kalıyorsa :eller: google marketten para kazanmaya pek uğraşmıyor abi hack mack yapmadam direk apk indirip herşeyi kurabiliyosun.

Google zaten hayal edemiyceginizden cok para kazaniyo apple filan yaninda sifir kalir
 
Türe

Türe

Üye
apk yi indir kur sd yi cek oyuna basla :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt