s3 ekran sorunu ? herkez denesin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
s3 ekran sorunu ? herkez denesin
3 gün önce teknosadan s3 aldım gece yattım yataga kurcalıyım dedim odada kapkaranlıktı mesj yerini actım sag alta siyah siyah izler var ve benek benek ekranda siyh izler var s3 olan herkez denesin dikkatli baksın akşam kapkaranlık odaya girin ve ve mesaj bolumune girin ve mesj yazmayın sadece mesaj şablonuna girin sag alta ekrana dikkatlice bakın varmı
 


TheMadness

TheMadness

Üye
3 gün önce teknosadan s3 aldım gece yattım yataga kurcalıyım dedim odada kapkaranlıktı mesj yerini actım sag alta siyah siyah izler var ve benek benek ekranda siyh izler var s3 olan herkez denesin dikkatli baksın akşam kapkaranlık odaya girin ve ve mesaj bolumune girin ve mesj yazmayın sadece mesaj şablonuna girin sag alta ekrana dikkatlice bakın varmı

yok bende
 
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
hımm senin tel kac gb 16 mı

- - - Eklendi - - -

telefon yarın servise gittcek degişim isticemm
 
klongs

klongs

Üye
​2 tanemi var
 
İncİnat

İncİnat

Üye
bende yok bence kargo sırasında olmus bir şeydir
 
Ellemon

Ellemon

Üye
Amoled ekranlarda olan bir şey bu. Bence degistirmeyin. Zaten karanlık ortamda, ekran simsiyah olursa gözüküyor. Kafanızı takmayin. Tek sende yok yani bendede var hatta konu açmıştım dikkatli bakılması gerek görmek için. Yapıştırıcı izi tüm amoled ekranlarda var o
 

yilan53

Üye
bende de var bu sorun bende sıkıntı ediyordum herkeste varmış demek ki
 
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
yok ben degişime yolladım ama sonuc cıkmadı daha almam o teli ben :) içini falan acmışlardır ama bakıcam ya yenisidemi öle olcak ınsanın canını sıkıyor sonucta sıfır cihaz yani 2000 tl para çöpemi gitsin yazık günah
 
berkogame

berkogame

Üye
Bi telefon için canınızı sıkmayın beyler değişir halledilir. Benim neo v yi alanı 1 hafta olmadan ekranda 3 tane çok ufak çizik fark ettim sağlık olsun dedim geçtim :)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
yok ben degişime yolladım ama sonuc cıkmadı daha almam o teli ben :) içini falan acmışlardır ama bakıcam ya yenisidemi öle olcak ınsanın canını sıkıyor sonucta sıfır cihaz yani 2000 tl para çöpemi gitsin yazık günah

N8de vardı bunda hiç bişey yok allaha şükür
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt