CyanogenMod7.2 RC1 by vo-1 MIRACLE Edition Galaxy ACE

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zubeyirdsl

Üye
    Konu Sahibi
CyanogenMod7.2 RC1 by vo-1 MIRACLE Edition Galaxy ACE
CyanogenMod7.2 RC1 by vo-1 MIRACLE Edition












Bu rom yeni çıkan romlardan biri ilk yüklemede çok az program bulunmakta buda çok rahat bir kullanım sunuyor ve her şeyi istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz.Kesinlikle öneririm




MIRACLE V3 Özellikleri
-- Fully deodexed
-- 100% temel sistem
-- Çok hafif - Sadece 77,2MB
-- 137MB boş bellek ve sistemde 86 mb boşluk
-- Ram kullanımı az
-- Adrenaline Engine v3.0 içeriyor (1)
-- Ek ince ayarla build.prop da
-- Günlüğe kaydetme etkisiz halde (2)
-- GPS/Sensör paketi içeriyor (3)
-- Frameworkmod (Sadece ses) içeriyor (4)
-- Telefon ilk açıldığında oluşan hata düzeltildi (5)
-- ICS Theme by Achep varsayılan tema yapıldı
-- Varsayılan tema Launcher Pro
-- Roboto varsayılan yazı tipi
-- Telefon seçeneği menüsü ikonları renklendirildi (6)
-- Mavi kilit açma menüsü eklendi (7)
-- Durum çubuğu saydamlığı destekliyor
-- Daha hafif açılış animasyonu (same as V2)
-- Google Play Store 3.5.16 yüklendi


Kurulumu:
CWM recovery yüklenecek
link:

CWM recovery de
data/factory reset, wipe cache/dalvik seçeneklerinden sonra Cwm den dosya yüklenecek.
cwm yle ilgili ayrıtılı bilgi.
http://www.maxicep.com/android-modi...ildfire-s-cwm-recovery-v5-0-2-8-a-615074.html



LİNKLER:




kaynak:


konuyu ilerki zamanlarda daha ayrıntılı yapmaya çalışacam.

 


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Teşekkürler :oke:
 
KELGER

KELGER

Üye
wildfire s ye yüklenirmi özellikle ice tema için istiyorum.

---------- Eklendi @ 12:55:16 ---------- Yazıldı @ 11:39:39 ----------

türkçe dil varmı
 

zubeyirdsl

Üye
    Konu Sahibi
türkçe dil var ama sadece galaxy ace e yüklenir
 

umitbukulmez

Üye
herhangi bir bug varmı kamera radyo vb ?
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
Ellerine sağlık abi gio içinde konu açarsin artık
:rolleyes:
 
ufukerguden

ufukerguden

Üye
şimdi değerli arkadaşlar benim tel de 2.3.6 yüklü ama arada beni deli ediyor kasma konusunda şimdi bu cyanogeni çok arastirdim ama yok surasi yok burası çalışmıyor yok sim geçmiyor diyorlar yani bir yer de de bu tam diyeni görmedim neredeyse. ben de yüklemek istiyorum ama biraz akıl verecek arkadaş lazım yükle şöyle olur yukleme su şekilde olur diye.
 
KELGER

KELGER

Üye
arkadaşlar bence cm9 a geçin süper.
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye

dimout

Üye
ace i ye yüklenir mi?
 
tcfb

tcfb

Üye
kardeş gioyada yüklenirmi .
 

happyayaz

Üye
kardeş msj uygulaması kamera galeri müzik ... vs yüklü değilmiş 7.1den alıp yükledim hep ama msjlar da 7,1 gibi iletildi yazısı da gelmiyo gingerler gibi sesli uyarı da vermiyo tahminimce sim araç setini yükleyemedim ondan belki... iletildi almak istiyorumm ne yapabilirim başka bi çözüm önerin var mı ??
 

happyayaz

Üye
go sms kurdum onun ayarlar listesinde sms iletim raporu al var ve de işaretleyince iletildi uyarısı geliyo işin garip tarafı normal msj uygulmasına girip baktığımda go sms ile gönderdiğim ve iletilmiş olan msjın kenarında iletildi ikonu görünüyo ve seceneklerine rapor görüntüle sekmesi geliyo......
normal msjlaşma programının ayarlarında da sms iletildi raporu seceneği yok mms rapor alma seceneği var :S
Ancak 7.1 e göre olumlu yönde çok fark var ;)
 

abuzettin2

Üye
kardeş msj uygulaması kamera galeri müzik ... vs yüklü değilmiş 7.1den alıp yükledim hep ama msjlar da 7,1 gibi iletildi yazısı da gelmiyo gingerler gibi sesli uyarı da vermiyo tahminimce sim araç setini yükleyemedim ondan belki... iletildi almak istiyorumm ne yapabilirim başka bi çözüm önerin var mı ??

dostum mesaj kamera yokmuş ya çekim yapmıyor mu? bide onları 7.1 den nasıl yükledin?
 

happyayaz

Üye
elimdeki cm 7.1 i kurdum bi dosya yöneticisi ile romun system klasörüne app klasörüne eriştim oradaki tüm apkları sd kartıma kopyaladım (system app remover ya da titanium back up ile de yedeklenebilir) bu romu kurunca lazım olanları sd karttan yükledim direk bu arada bu7.2miracle da dosya yönetici de yok ilk başta marketten es file manager indirdim gerisi anlattıgım gibi ;)
Ayrıca go sms çok ram harcıyo ama iletildi sorunu yok kesin uyarı veriyo görsellik stabilite açısından bu romdan çok memnunum saten ben orijinal ve üzerinde modlanmış tarzda olanları sevmiyorum (ICS de orj. samsung yazılımı gibi) özellikle arama ekranında kategorize etmeden ve dahi smsleri de gösteriyor ya uyuz oluyorum filtreleyince istediğin gibi oluyo ama geri tusuna basar basmaz başa dönüyo cm'ler herseyiyle bomba tamamen kişiselleştirilebilir bu romda da ekstradan türkçe dil eklenmiş tadından yenmiyo teşekkürler emegi gecen herkese....
 

abuzettin2

Üye
saol dostum:)
 
curtaincall

curtaincall

Üye
arkadaşlar bunun 4. versiyonu çıkmış
ben kullanıyorum
forum kirliliği olmasa ben konuyu açarım da, şimdi arkadaş ta emek göstermiş konusunun üstüne bu olmaz
ilgileniyor mu konularıyla onu da bilmiyorum
konuyu güncellese iyi olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt