[Mod] Wildfire S CWM Recovery v5.0.2.8

Sponsorlu Bağlantılar

-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
[Mod] Wildfire S CWM Recovery v5.0.2.8



Özellikler:
Yedekleme- Geri Yükleme.
app2sd, link2sd ve data2sd gibi üçünü parti uygulama ve scriptler için ext3 alanı oluşturma.
Sıkıştırılmış (.zip) scriptleri hafıza kartından yükleme.
Dalvik Cache temizleme.
SD Bölümleme (partation)
Custom rom'lar için fix permissions yani erişim yetkilendirmelerini recovery üzerinden yapabilirsiniz.
Cihazı formatlayabilirsiniz.

Nasıl Yüklenir:
Eğer cihazınızda CWM Recovery'nin eski bir sürümü var ise:

Öncelikle scriptimizi indirelim. Buyrun Link:


-install zip from sdcard
-choose zip from sdcard
seçeneklerini takip ederek ve ikinci seçenekte hafıza kartına attığımız recovery dosyasını seçerek ve daha sında çıkan sayfada yüklemeyi onaylayarak yükleyebilirsiniz.

Eğer cihazınızda her hangi bir recovery yüklü değil ise:
Öncelikle ekteki zip dosyasını indirip yüklemelisiniz.
PG76IMG dosyasının genelde herkes bilir nasıl yükleneceğini lakin bilmeyenler için anlatayım.

Cihazı kapatın, pilini çıkarıp birkaç saniye bekledikten sonra tekrar takın. Ses Kısma + Açma-Kapama tuşlarına basın biraz bekleyin. Ekranda 'Recovery Update' yazısını göreceksiniz. Yükleme onayı için Ses Açma(Vol Up) tuşuna basın. Yükleme bittiğinde Açma-Kapama tuşuna basın. Bu yüklediğimiz CWM'nin eski sürümüdür. Bunu nyükledikten sonra 5.0.2.8 sürümünü yükleyebilirsiniz..
 

Ekli dosyalar



Şehriyar

Şehriyar

Üye
Her telefona uyumlu degildir ki bu hangi telefonlar icin?
 
mekhacker7

mekhacker7

Üye
Sadece rfs destekli external3 (ext.x) destegi bulunmamakta..
 

memo_dur

Üye
bu işlemler konusunda fazla bi bilgim yok. Bunu yapınca telefon rootlanıyor mu? garantiden çıkabiliyor mu?
 

sonyericssoncu

Üye
Orjinale nasıl dönebiliriz ???
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
dj-61

dj-61

Üye
bende x10 mini var ben recovery mod acamıyorum, bununla ilgili araştırıken bu konuya ulaşdım.. buradaki olay biim için gecerli değil sanrım ama şu recovery moda girsem bir ,, sen bu işlemi anlatırken batarya cıkarın demişsinde ona takıldım bizi bataryada cıkmıyor... şu işi bilen biri yardım etsin nası recovery moda girecem ben??
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
MuesTie

MuesTie

Üye
Orjinal rom üzerinde root işlemi yapmadan yüklemek mümkün müdür?
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
MuesTie

MuesTie

Üye

Denemedim hiç. Bilemiyorum lakin yüklenemez galiba:hmmm

Kendi cevabımı buldum dün geceden bu yana uğraşıyorum evet kuruluyormuş çünkü root işlemini bundan sonra gerçekleştirdim ve herşey güzel bir tek rom kaldı onu da karar veremedim bir türlü. Cevapların için teşekkürler bu arada
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Kendi cevabımı buldum dün geceden bu yana uğraşıyorum evet kuruluyormuş çünkü root işlemini bundan sonra gerçekleştirdim ve herşey güzel bir tek rom kaldı onu da karar veremedim bir türlü. Cevapların için teşekkürler bu arada
Rica ederim. Hayırlı olsun.
Rom konusuna da gelince custom rom kullanmak daha iyi olur.
Ne olursa olsun modifiye romlarda daima problem çıkıyor.
Ben kendim modluyordum Wildfire S'e . Yine de sorunlu idi.
 
MuesTie

MuesTie

Üye

Rica ederim. Hayırlı olsun.
Rom konusuna da gelince custom rom kullanmak daha iyi olur.
Ne olursa olsun modifiye romlarda daima problem çıkıyor.
Ben kendim modluyordum Wildfire S'e . Yine de sorunlu idi.

aslında haklısın ama arayüzden çok sıkıldım gerçekten sense 3.5 kullanmak istiyorum artık
 
MuesTie

MuesTie

Üye

Kurdum ama sadece bir gün dayanabildim hiç stabil gelmedi arayüz çok güzel ama link2sd görevini pek yerine getiremedi bununla çözemedim de çünkü bütün uygulamalar taşımama rağmen 30 mb hafıza kaldı bende recovery yaptım bu yüzden ama daha da bulamadım açıkçası bunun gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Ext3 alanı yaptın mı hafıza kartında?
 
MuesTie

MuesTie

Üye
Ext3 alanı yaptın mı hafıza kartında?

ext 3 alanım vardı zaten link2sd de alanımı gördü hata vermedi yani hatta tüm uygulamaları taşıdım ama nafile taşınmış görünüyor ama hafızayı ne doldurdu anlamadım
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
ext 3 alanım vardı zaten link2sd de alanımı gördü hata vermedi yani hatta tüm uygulamaları taşıdım ama nafile taşınmış görünüyor ama hafızayı ne doldurdu anlamadım
Bende o kadar kulandım. 125 uygulama falan vardı cihazda. 78 mb boş alan vardı.
Ama karta mı taşıyorsun yoksa link mi yaratıyorsun?
Otomatik linkle seçeneğini işaretle ayarlardan.
 
  • Beğen
Tepkiler: MuesTie
MuesTie

MuesTie

Üye

Bende o kadar kulandım. 125 uygulama falan vardı cihazda. 78 mb boş alan vardı.
Ama karta mı taşıyorsun yoksa link mi yaratıyorsun?
Otomatik linkle seçeneğini işaretle ayarlardan.

Direk taşıma çoğunda olmadığı için evet linkleme yapıyorum ki şu anda bütün uygulamalarım linkli farklı bir metod varda ben mi bilmiyorum acaba :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Direk taşıma çoğunda olmadığı için evet linkleme yapıyorum ki şu anda bütün uygulamalarım linkli farklı bir metod varda ben mi bilmiyorum acaba :)
Vallahi bende anlamadım:ehe
Wildfire s'i duvara attıktan sonra desire z aldım.:D
Onda bellek sorunu yoktu. Hız sorunu var.:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: MuesTie
MuesTie

MuesTie

Üye

Vallahi bende anlamadım:ehe
Wildfire s'i duvara attıktan sonra desire z aldım.:D
Onda bellek sorunu yoktu. Hız sorunu var.:ehe

Ben 8 ay oldu alalı ama en azından Android ile yapılabilcek herşeyi bunun üzerinde denemek istiyorum diğer telefonumda tecrübe olsun diyorum :aha:

Amaa bu sorun orjinal rom da olmuyor çözebilirim umarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan


Üst Alt