futbol123
Üye
Nokia alırsın dimiSırf ekranı yüzünden bile alınmaz o telefon.
Nokia alırsın dimiSırf ekranı yüzünden bile alınmaz o telefon.
Senin iPhone 3GS'in ekranından haberin var mı? Çıplak gözle pikselleri sayabilirsin. Benim eski M620'im gibi ekranı var. azıcık çevirsen renkler kayboluyor, ekran siyahlaşıyor. Kusura bakmayın, ben o telefon yerine gider Nokia 603 almanızı öneririm. O da olmuyorsa C6-01. Hatta ve hatta Nokia Lumia 710 Almanya'dan 400 küsür TL'ye (vergiler de içinde) getirtilebiliyor.
Rahat ol kardeşim kullandım ekranıda çok kaliteli piksel falan sayılmıyor çok abartmışsın sanki e250 var karşında.N97 ile kıyaslandığında 3gs nin ekranı daha canlı ve net görüntü veriyor.Nokia fanlığı yapmanın yararı yok çünkü apple hepsinden üstünSenin iPhone 3GS'in ekranından haberin var mı? Çıplak gözle pikselleri sayabilirsin. Benim eski M620'im gibi ekranı var. azıcık çevirsen renkler kayboluyor, ekran siyahlaşıyor. Kusura bakmayın, ben o telefon yerine gider Nokia 603 almanızı öneririm. O da olmuyorsa C6-01. Hatta ve hatta Nokia Lumia 710 Almanya'dan 400 küsür TL'ye (vergiler de içinde) getirtilebiliyor.
603 te sırf ekran var diye alınmaz işletim sistemi olmadan hiçbir işe yaramaz.Donamın bakımındanda 3gs üstün nokia nın eski nesil kullandığı arm11 işlemcisi ile 3gs de kullanılan cortex a8 olan işlemci daha güçlüdür.isterse 1ghz olsun eski nesil olduktan sonra hiçbir işe yaramaz.Örn. arm11 p3 cortex a8 p4 gibiEkran teknolojisine bakıyorsan dediğim gibi 603 daha üstün. ClearBlack'li üstelik. Fanlık yapmıyorum, ancak donanım bakımından bakıldığında C6-01 veya 603 çok daha ağır basıyor.
Tehlike ";4877199][FONT="Impact' Alıntı:
Rahat ol kardeşim kullandım ekranıda çok kaliteli piksel falan sayılmıyor çok abartmışsın sanki e250 var karşında.N97 ile kıyaslandığında 3gs nin ekranı daha canlı ve net görüntü veriyor.Nokia fanlığı yapmanın yararı yok çünkü apple hepsinden üstün
ona bakarsan htc nin ekranı 800x480 ama 320x480 olan 3gs gözle görülür daha canlı ve net bir görüntü veriyor resim herşeyi anlatıyor zaten.
Apple daha üstün oluyor abi oyun uygulama hız konusunda ama hd2 nin birtek kamerası iyiios tecrübesini yaşamak için ekonomik olduğundan alınabilir tabiki.
apple hiçbirinden üstün değil. hiçbiri birbirinden üstün değil. her cihazın kendine has özellikleri vardır. üstünlük kişiye göre değişir.

32gb neyine yetmiyorYalnız bir dakika. Donanım yalnızca işlemciden ibaret değildir. Donanımın içine GPU da girer, RAM de girer, hatta kamera dahi donanıma girer. Bakalım donanıma:
CPU: Nokia 603'te 1 GHz işlemci bulunurken, iPhone 3GS 600 MHz işlemci ile çalışıyor. Nesil farkı bulunsa bile aradaki saat hızı performansı kesinlikle eşitliyor.
GPU: Nokia 603'te Broadcom BCM2763 (@250 MHz + 128 Grafik belleği) GPU bulunuyor. iPhone 3GS ise PowerVR SGX535 (@200 MHz, grafik belleği yok denecek kadar az) GPU kullanıyor. GPU ile 603 önce geçiyor.
RAM: Nokia 603 512 MB RAM'a sahipken, iPhone 3GS 256 MB RAM'e sahip. Aynı zamanda Nokia 603'te Paging File sistemi ile RAM'den tasarruf edilebiliyorken, oyunlarda öncelikli olarak GPU hafızası (128 MB) kullanılıyor. RAM'de 603 önde.
EKRAN: Nokia 603 3.5" boyutlu, ClearBlack ekran teknolojisine sahip 210 PPI'lık bir ekranla gelirken, iPhone 3GS 3.5" boyutlu, özel bir teknolojisi bulunmayan, 163 ppi lık bir ekranla geliyor. Ekranda da 603 önde.
HAFIZA: Nokia 603'ün telefon hafızası 2 GB ayrıca 32 GB hafıza kartı desteği var. Yani 34 GB hafıza destekliyor. iPhone 4S ise 32 GB modele sahip ancak genişletilemiyor. 2 GB fark ile Nokia 603 önde.
KAMERA: Nokia 603 5 MP Kameraya sahip. 720p HD @30 FPS video da çekebiliyor. iPhone 3GS ise 3 MP'lik bir kameraya sahip. VGA çözünürlükte @30 FPS video kaydedebiliyor. Kamerada da 603 önde.
16gb bile yeterli.Bu kadar yazı yazmışsında madem bu telefon bu kadar güçlü neden iphone kadar oyun desteği yok? çünkü işletim sistemi olmadan bu telefon işe yaramaz nokia desteği bile çekti.Sırf ekran ve kamera için alınmaz bu telefon.İphone 3gs ninde kamera kalitesi kötü değil iyi.
16gb bile yeterli.Bu kadar yazı yazmışsında madem bu telefon bu kadar güçlü neden iphone kadar oyun desteği yok? çünkü işletim sistemi olmadan bu telefon işe yaramaz nokia desteği bile çekti.Sırf ekran ve kamera için alınmaz bu telefon.İphone 3gs ninde kamera kalitesi kötü değil iyi.[/QUOTE]Apple store dünyanın en çok oyun ve uygulamaları mevcut dünyanın diyorum milyonlarca.Sonra google play geliyor zaten.603 asphalt5-6 yı açar birde angry birds başkada oyun açmazŞu an için Symbian'da bulunan Gameloft oyunlarıdır, Rovio'duri EA'dir, Cut The Rope'dur gayet yeterli. Nokia Belle FP1 de çok stabil çalışmaktadır.
Bunu yazdığında göre gerçekten bir Apple fanı olmalısın. Bir de bana fan diyordun. Bunlar bazı HD oyunlar, ve gayet yeterli.
[Gameloft] Asphalt 5
[Gameloft] Asphalt 5 HD NFC
[Gameloft] Asphalt 6: Adrenaline HD
[Gameloft] Assassin's Creed Altair's Chronicles HD
[Gameloft] Block Breaker 3 Unlimited HD
[Gameloft] Dungeon Hunter 2 HD
[Gameloft] Eternal Legacy HD
[Gameloft] GT Racing Motor Academy
[Gameloft] Guitar Rock Tour 2 HD
[Gameloft] Hero of Sparta HD
[Gameloft] James Cameron's Avatar HD
[Gameloft] Let's Golf 2 HD
[Gameloft] Real Football 2010 HD
[Gameloft] Real Golf 2011 HD
[Gameloft] Shrek Kart HD
[Gameloft] Spider-Man Total Mayhem HD
[Gameloft] The Adventures of Tintin HD
[Gameloft] The Settlers HD
[Gameloft] Tom Clancy's H.A.W.X HD
[Gameloft] UNO HD
[Electronic Arts] Bejeweled 2 HD
[Electronic Arts] Monopoly Classic HD
[Electronic Arts] Need For Speed Shift HD
[Electronic Arts] Tetris HD
[Electronic Arts] The Sims 3 HD
[Electronic Arts] Transformers Dark of The Moon HD
[Electronic Arts] Worms HD
[Indiagames] Cricket T20 Fever HD
[Konami] Pro Evolution Soccer 2011 HD
[Polarbit] Iron Sight HD
[SpinVector] BANG! HD
[Kaxan Games] Taco Master
Saydığın sadece 4 tane araba yarışı var.İphone daBunu yazdığında göre gerçekten bir Apple fanı olmalısın. Bir de bana fan diyordun. Bunlar bazı HD oyunlar, ve gayet yeterli.
[Gameloft] Asphalt 5
[Gameloft] Asphalt 5 HD NFC
[Gameloft] Asphalt 6: Adrenaline HD
[Gameloft] Assassin's Creed Altair's Chronicles HD
[Gameloft] Block Breaker 3 Unlimited HD
[Gameloft] Dungeon Hunter 2 HD
[Gameloft] Eternal Legacy HD
[Gameloft] GT Racing Motor Academy
[Gameloft] Guitar Rock Tour 2 HD
[Gameloft] Hero of Sparta HD
[Gameloft] James Cameron's Avatar HD
[Gameloft] Let's Golf 2 HD
[Gameloft] Real Football 2010 HD
[Gameloft] Real Golf 2011 HD
[Gameloft] Shrek Kart HD
[Gameloft] Spider-Man Total Mayhem HD
[Gameloft] The Adventures of Tintin HD
[Gameloft] The Settlers HD
[Gameloft] Tom Clancy's H.A.W.X HD
[Gameloft] UNO HD
[Electronic Arts] Bejeweled 2 HD
[Electronic Arts] Monopoly Classic HD
[Electronic Arts] Need For Speed Shift HD
[Electronic Arts] Tetris HD
[Electronic Arts] The Sims 3 HD
[Electronic Arts] Transformers Dark of The Moon HD
[Electronic Arts] Worms HD
[Indiagames] Cricket T20 Fever HD
[Konami] Pro Evolution Soccer 2011 HD
[Polarbit] Iron Sight HD
[SpinVector] BANG! HD
[Kaxan Games] Taco Master
808 ayfon dörtü (41)'e katlar 5 ' e böler ama diğer söylediklerine bir şey diyemem
bunların en yenisi ne zaman çıktı? PES 2012 bile daha çıkmadı, FIFA'dan hiç bahsetmiyorum bile.
Ya da nerede 9 MM gibi oyunlar?
- - - Eklendi - - -
Asphalt 7 gelecek mi?
Gelse dahi, ki geleceğini zannetmiyorum, en iyi symbian denilen 808 bir iPhone 4 kadar performans gösterebilecek mi?
- - - Eklendi - - -
daha nice oyun var böyle, yazamayacağım, sen zaten onları biliyorsun.
- - - Eklendi - - -
Ha bir de, neden 1. nesil symbianlar [N8 gibi] Tintin'i açamıyor ?!
he he eminim öyledir808 ayfon dörtü (41)'e katlar 5 ' e böler ama diğer söylediklerine bir şey diyemem
808 ayfon dörtü (41)'e katlar 5 ' e böler ama diğer söylediklerine bir şey diyemem
