Lumia 900 almak mantıklı mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Lumia 900 varmış sende. Memnun musun genel anlamda ?

Birde 800 ile 900 arasında fark çok mu fazla? ne farkları var

genel olarak memnunum bundan once n8 kullaniyordum kamerasi dişinda hicbirşeyini aramadim. Fark olarak ekran daha buyuk dolayisiyla batarya da 300mhz daha buyuk. On kamera ve gyro sensörü farki da var. Bunun dişinda abdden alirsan 4g avrupadan alirsan dc hspa+ ile 42mbps hiz destegi var. Cihazlarin her ikisi de wp7.8 guncellemesi alicak.
 


Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
ben lumia 800 aldim ama turkiye nokia için satamadiği telefonlarin fazla stoklarin eritileceği yer olarak görüyor nokia
İki telefon aldim nokiadan n900 e megoo cikacak dediler cikmadi
lumia 800 ede alali 4ay oldugu halde daha dogru durust guncelleme yok telefon piyasa cikmi 1 yil olmuş daha dil destegi yok turkiye icin
Satilacak olsa once dil destegi cikar.

Gelmeyecek mi diyorsun türkiyeye bunlar

Yeni platformdan telefon almak biraz saçma gibi.

Belkide. Ama Androidi gerçekten sevmiyorum.



genel olarak memnunum bundan once n8 kullaniyordum kamerasi dişinda hicbirşeyini aramadim. Fark olarak ekran daha buyuk dolayisiyla batarya da 300mhz daha buyuk. On kamera ve gyro sensörü farki da var. Bunun dişinda abdden alirsan 4g avrupadan alirsan dc hspa+ ile 42mbps hiz destegi var. Cihazlarin her ikisi de wp7.8 guncellemesi alicak.

Almanyadan alıcam o zman 4g yok -.-
O GYRO sensörü ne oluo?
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Gelmeyecek mi diyorsun türkiyeye bunlar



Belkide. Ama Androidi gerçekten sevmiyorum.



Almanyadan alıcam o zman 4g yok -.-
O GYRO sensörü ne oluo?

Türkçe desteğinin en son güncelleme ile gelmiş olması lazım :hmmm

Gyro sensörü denilen şey bu.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
ben lumia 800 aldim ama turkiye nokia için satamadiği telefonlarin fazla stoklarin eritileceği yer olarak görüyor nokia

Aynen...

Lumia 800 ve 900 ilk çıktığında satış patlaması yaşadı, stokların çoğu ilk çıktığı (ABD vb) ülkelere kaydırıldı.
Şimdi ise WP8'i alamayacağı için doğrudürüst satılamayacak, dibe vuracak ve elde kalacak.
Eeee haliyle artık Türkiye'ye yollamanın vakti geldi(!)

Ama kedi her el pilav yemez.
Geçti Nokia Baba geçti.
Hele sen son kozlarını, WP8'li cihazlarını bir ortaya sür de, batıp batmayacağın belli olsun!
 

sataer

Üye
Aynen...

Lumia 800 ve 900 ilk çıktığında satış patlaması yaşadı, stokların çoğu ilk çıktığı (ABD vb) ülkelere kaydırıldı.
Şimdi ise WP8'i alamayacağı için doğrudürüst satılamayacak, dibe vuracak ve elde kalacak.
Eeee haliyle artık Türkiye'ye yollamanın vakti geldi(!)

Ama kedi her el pilav yemez.
Geçti Nokia Baba geçti.
Hele sen son kozlarını, WP8'li cihazlarını bir ortaya sür de, batıp batmayacağın belli olsun!

:zzz: size laf anlatmak>deveye hendek atlatmak.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi

sataer

Üye
Yok.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
:zzz: size laf anlatmak>deveye hendek atlatmak.

Neden Nokia'yı eleştirenlere laf yetiştireceğim diye uğraşıyorsun ki?
Nokia'yı senin kadar sevmiyor olsak elimizdeki cihazın üzerinde Nokia yazıyor olmazdı.
Ama son dönemde yapılan işler gerçekten yanlıştı. Bu yöndeki görüşün ve buna dayalı eleştirilerin sayısı az değil.
Bence hararetle savunmaya geçmek yerine biraz düşünmeye çalış bunları.
 

sataer

Üye
Neden Nokia'yı eleştirenlere laf yetiştireceğim diye uğraşıyorsun ki?
Nokia'yı senin kadar sevmiyor olsak elimizdeki cihazın üzerinde Nokia yazıyor olmazdı.
Ama son dönemde yapılan işler gerçekten yanlıştı. Bu yöndeki görüşün ve buna dayalı eleştirilerin sayısı az değil.
Bence hararetle savunmaya geçmek yerine biraz düşünmeye çalış bunları.
lun
Ben Nokia yı savunmak için uğraşmıyorum.. Yanlış olan herşeyi ben de eleştiririm Lumiaların geç kaldığını ben de eleştirdim keza eski konularda. Senin yaptığın yanlış ne biliyor musun? Nokia çöpe çıkanları Türkiye ye getiriyor demen. Burada defalarca konular açıldı konuşuldu ve dendi ki Lumiaların çıkmama sebebi microsofttur Nokia değil. Anladın mı? Çöpe çıkmış cihazlar gelmiyor yani 808 dünya ile eş zamanlı gelince anlarsın dediğimi.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
lun
Ben Nokia yı savunmak için uğraşmıyorum.. Yanlış olan herşeyi ben de eleştiririm Lumiaların geç kaldığını ben de eleştirdim keza eski konularda. Senin yaptığın yanlış ne biliyor musun? Nokia çöpe çıkanları Türkiye ye getiriyor demen. Burada defalarca konular açıldı konuşuldu ve dendi ki Lumiaların çıkmama sebebi microsofttur Nokia değil. Anladın mı? Çöpe çıkmış cihazlar gelmiyor yani 808 dünya ile eş zamanlı gelince anlarsın dediğimi.
Henüz Türkiye'de diğer markaların çift ve dört çekirdekli telefonları piyasayı bu kadar sarmamışken, bir süre önce (WP8'i güncelleme olarak alacağı düşüncesiyle Lumia 800 için can attığım, gelmesini dört gözle beklediğim günlerde) Nokia Türkiye'yi aradığımda verdikleri yanıt şuydu.

Lumia 800'ü Mayıs ayı başlarında bekliyorduk ancak stoklarda yaşanan sıkıntılardan dolayı (stoklar ilk çıktığı ve telefonun kapışıldığı ülkelere aktarıldığı için) gecikme yaşandı. Haziran ayı içerisinde gelmesini bekliyoruz. En kötü ihtimalle bu yaz dönemi içerisinde çıkacak.

Neyse tartışmaya girmek istemiyorum.
Zaten son bir haftadır forumda yeterince tartışma ve gerginlik gördük.
Bir yenisi eklenmesin.
Senin düşüncen öyle, benimki böyle.

Hendeği senin ya da benim değil de,
Nokia'nın atlaması gerekiyor sanırım orası bir gerçek...
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Sağolsunlar zaten bir şeyi de bilseler.:D

Onlar bilene kadar, diğer markaların Türkçe WP8'li modelleri gelmiş olur sanırım.
Çoook geriden geliyorsun Nokia çok. Yada Türkiye'yi adam yerine koymuyorsun.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Onlar bilene kadar, diğer markaların Türkçe WP8'li modelleri gelmiş olur sanırım.
Çoook geriden geliyorsun Nokia çok. Yada Türkiye'yi adam yerine koymuyorsun.

Bilemeyeceğim.Belle eş zamanlı çıktı,7 Şubat'ta.(h)
 

sataer

Üye
bak güzel kardeşim sana hala anlatamıyoruz.. Nokia Türkiye destek hattının Allah bir dediğinden başka lafa güvenme sen Bugün ara bi başkası başka bişey söyler..Stok falan hikaye microsoft Türkçe dil yayınlamadğından bekletiliyor belki de cihazlar Türkiye de çünkü eğitimleri verildi. Ali abinin yorumlarını takip etsen Nokia ile gmrüşmelerini görürsün ve sıkıntı kimde anlarsın.. Hala diğer markalar Türkçe bilmem ne diyorsun wp 8 li cihazlar ekimden önce üretilmeyecek ve Türkiye de lumialar satılmıyorsa bu microsoftun ayıbıdır Nokia nın değil.

- - - Eklendi - - -

Batu o olsun bu olsun derken emin ol telefonsuz kalırsın hergün birşey çıkıyor sen de biliyorsun bence bir seçim yap ve ucuza alma fırsatın varken al zira burda 1200 den aşşa çıkmaz bu meret
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
bak güzel kardeşim sana hala anlatamıyoruz.. Nokia Türkiye destek hattının Allah bir dediğinden başka lafa güvenme sen Bugün ara bi başkası başka bişey söyler..Stok falan hikaye microsoft Türkçe dil yayınlamadğından bekletiliyor belki de cihazlar Türkiye de çünkü eğitimleri verildi. Ali abinin yorumlarını takip etsen Nokia ile gmrüşmelerini görürsün ve sıkıntı kimde anlarsın.. Hala diğer markalar Türkçe bilmem ne diyorsun wp 8 li cihazlar ekimden önce üretilmeyecek ve Türkiye de lumialar satılmıyorsa bu microsoftun ayıbıdır Nokia nın değil.

Tamam güzel ve de canıtez kardeşim.
Nokia'nın ayıbı yeterince var zaten, gerek Symbian gerekse Lumialar konusunda.

Hararet yapmaya gerek yok.
Kim haklıymış bekleyip görelim.
Uzatmayalım olur mu?

Bilemeyeceğim.Belle eş zamanlı çıktı,7 Şubat'ta.(h)

Mübalağa sanatından örnek vardı orada hünkarım :)
Siz ki Selimi mahlasını kullanan cihan padişahısınız, bunu kaçırmamanız lazımdı.

 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
bak güzel kardeşim sana hala anlatamıyoruz.. Nokia Türkiye destek hattının Allah bir dediğinden başka lafa güvenme sen Bugün ara bi başkası başka bişey söyler..Stok falan hikaye microsoft Türkçe dil yayınlamadğından bekletiliyor belki de cihazlar Türkiye de çünkü eğitimleri verildi. Ali abinin yorumlarını takip etsen Nokia ile gmrüşmelerini görürsün ve sıkıntı kimde anlarsın.. Hala diğer markalar Türkçe bilmem ne diyorsun wp 8 li cihazlar ekimden önce üretilmeyecek ve Türkiye de lumialar satılmıyorsa bu microsoftun ayıbıdır Nokia nın değil.

- - - Eklendi - - -

Batu o olsun bu olsun derken emin ol telefonsuz kalırsın hergün birşey çıkıyor sen de biliyorsun bence bir seçim yap ve ucuza alma fırsatın varken al zira burda 1200 den aşşa çıkmaz bu meret

Amcamla konuşuyor kuzen işte. Amcam iphonede getirebilirmiş. İphone 4s mi lumia 800 mü desem şimdi herkes iphone 4s der demi ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Batuhan Apatay

Benzer Konular



Üst Alt