n9 güzel ama işletim sistemi öldü...lumia 800 iyi bir tercih görüntülü görüşme kaç kere yapıyoruz ki ....
batuhan, canım, ikisi arasında seçim yapılcaksa tabiki lumia 800 ama bence acele etmemelisin. unutma ki lumia 800 wp8 güncellemesi almayacak. bence bi soraki çıkacak lumialardan al. sora alev ablam dediydi diceksin![]()
haklısın biraz daha pahalı olur ama bence parasını biriktirmeye devam etsin ve wp8 li lumia alsın. zaten ekim-kasım gibi çıkçaktı sanırım o zamana kadar kesin parayı denk getirmiş olur.abla anladığım kadarıyla çok para vermek istemiyor batu. Wp8 pahalı olur Almanyada cihazlar pahalı zaten sadece lumia710 ucuz
aha lumia düşmanı geldikesinlikle bekle. İkisinde de pişman olursun. Wp8 al. Acil ihtiyacın varsa dandik bişi al bekle
bende merak ediodum ne zaman çıkacağını 
Senede 1 telmi değiştiriyorsun?İyide o zman taa diğer yazı beklemem gerekicek. Çünkü amcam getirecek. Senede 1 getiriyor. :/
- - - Eklendi - - -
Ayrıca türkiyeye daha bu modeller gelmeden windows 8 gelmesini beklemek biraz imkansız gözüküyor. Bunlar geldikten en az 6 ay sonra gelir bence windows 8.

