Lumia 800 mü N9 mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia Lumia 800 mü Nokia N9 Mu?

  • Nokia Lumia 800

    Kullanılan: 13 59.1%
  • Nokia N9

    Kullanılan: 9 40.9%

  • Kullanılan toplam oy
    22
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 800 mü N9 mu ?
Arkadaşlar almanyadan telefon getirtmeyi düşünüyorum.
Tasarımları aynı iki telefonunda. Lumiada görüntülü konuşma yok mu ?
n9 305€
lumia 800 350€
Ne yapmalıyım karar veremedim. Sizce hangisini almalıyım.
 


kaavkw

Üye
Lumia 800, ama windows 8 almayacak hiçbir Lumia. Zamanın varsa biraz daha bekleyip windows 8'li bir telefon alabilirsin.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Onlar daha pahalı olur ama ?
 
Matador03

Matador03

Üye
lumia 800
 
ANIL

ANIL

Admin
Lumia 800 daha iyi bir tercih olur.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
N9. Ama sen Lumia 800 al, N9 işine yaramaz
 

sem_sen

Üye
lumia 800
 
symbianbelle

symbianbelle

Üye
n9 güzel ama işletim sistemi öldü...lumia 800 iyi bir tercih görüntülü görüşme kaç kere yapıyoruz ki ....
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
lumia 800 al
 

sataer

Üye
iki tane getirtiver istanbuldaysan birini de ben alayım batu. Lumia800
 
man20

man20

Üye
batuhan, canım, ikisi arasında seçim yapılcaksa tabiki lumia 800 ama bence acele etmemelisin. unutma ki lumia 800 wp8 güncellemesi almayacak. bence bi soraki çıkacak lumialardan al. sora alev ablam dediydi diceksin :)
 

sataer

Üye
batuhan, canım, ikisi arasında seçim yapılcaksa tabiki lumia 800 ama bence acele etmemelisin. unutma ki lumia 800 wp8 güncellemesi almayacak. bence bi soraki çıkacak lumialardan al. sora alev ablam dediydi diceksin :)

abla anladığım kadarıyla çok para vermek istemiyor batu. Wp8 pahalı olur Almanyada cihazlar pahalı zaten sadece lumia710 ucuz
 
fLuke!

fLuke!

Üye
N9.
 

trontr

Üye
kesinlikle bekle. İkisinde de pişman olursun. Wp8 al. Acil ihtiyacın varsa dandik bişi al bekle
 
man20

man20

Üye
abla anladığım kadarıyla çok para vermek istemiyor batu. Wp8 pahalı olur Almanyada cihazlar pahalı zaten sadece lumia710 ucuz
haklısın biraz daha pahalı olur ama bence parasını biriktirmeye devam etsin ve wp8 li lumia alsın. zaten ekim-kasım gibi çıkçaktı sanırım o zamana kadar kesin parayı denk getirmiş olur.

- - - Eklendi - - -

kesinlikle bekle. İkisinde de pişman olursun. Wp8 al. Acil ihtiyacın varsa dandik bişi al bekle
aha lumia düşmanı geldi :D bende merak ediodum ne zaman çıkacağını :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
N9 alma. Lumia800 alırsan da paran boşa gider.
Bence 3-4 ay daha sabret 50-100 TL daha fazlasına Windows Phone 8'li bir telefon al.
Tek çekirdek işlemcili Lumia 800 alacaksın 4 ay sonra rafa kalkacak. Üstelik WP8'e de yükseltemeyeceksin.
Öylece kalakalacaksın.
Az daha sabır.
Sonbahardan itibaren Nokia ve HTC'den çok çekirdekli WP8'li güzel modeller gelecek.
 

sek07

Üye
bende n9 alcaktım vazgeçtim gibi 800 güzel ama windows 8 almaması kötü n8 i koydum kenara 3310 la devam hayat bunda :D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
İyide o zman taa diğer yazı beklemem gerekicek. Çünkü amcam getirecek. Senede 1 getiriyor. :/

- - - Eklendi - - -

Ayrıca türkiyeye daha bu modeller gelmeden windows 8 gelmesini beklemek biraz imkansız gözüküyor. Bunlar geldikten en az 6 ay sonra gelir bence windows 8.
 
fLuke!

fLuke!

Üye
İyide o zman taa diğer yazı beklemem gerekicek. Çünkü amcam getirecek. Senede 1 getiriyor. :/

- - - Eklendi - - -

Ayrıca türkiyeye daha bu modeller gelmeden windows 8 gelmesini beklemek biraz imkansız gözüküyor. Bunlar geldikten en az 6 ay sonra gelir bence windows 8.
Senede 1 telmi değiştiriyorsun?:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt