Lumia 800 mü N9 mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia Lumia 800 mü Nokia N9 Mu?

  • Nokia Lumia 800

    Kullanılan: 13 59.1%
  • Nokia N9

    Kullanılan: 9 40.9%

  • Kullanılan toplam oy
    22
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
kardeşim sen telefon almak istiyorsan almalısın. beklemenin anlamı yok bence. sanki windows 8 den sonra yeni bir şey gelmeyecek mi? sen bugün alabileceğinin en iyisini almaya bak. benim görüşüm bu yönde.
 


Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Senede 1 telmi değiştiriyorsun?:D

Hayır. Senede 2 :D c6-01 i Yıl başından bi hafta önce almıştım sanırım.

kardeşim sen telefon almak istiyorsan almalısın. beklemenin anlamı yok bence. sanki windows 8 den sonra yeni bir şey gelmeyecek mi? sen bugün alabileceğinin en iyisini almaya bak. benim görüşüm bu yönde.

Haklısın aslında. O zman hangisi :D
 
asigsasi

asigsasi

Üye
lumia 900 :ehe
 
klongs

klongs

Üye
lumia 800 de ön kamera olmadığı için görüntülü konuşma yapamazsın
 
tempestshine

tempestshine

Üye

trontr

Üye
haklısın biraz daha pahalı olur ama bence parasını biriktirmeye devam etsin ve wp8 li lumia alsın. zaten ekim-kasım gibi çıkçaktı sanırım o zamana kadar kesin parayı denk getirmiş olur.

- - - Eklendi - - -


aha lumia düşmanı geldi :D bende merak ediodum ne zaman çıkacağını :)

kardeş beklemesi mantıklı değil mi doğru söyle bak. Wp8 çıksın 10 tane alsın bişey demem. Ama bu seri olmaz işte
 
  • Beğen
Tepkiler: man20
tempestshine

tempestshine

Üye


bu videoda var bak.
 
ANIL

ANIL

Admin
buradan farkları görebilirsin.
[video=youtube;btplT8cTZEE]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=btplT8cTZEE#t=48 7s[/video]
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Klavye hiç görsel açıdan güzel değil .s

- - - Eklendi - - -



Ayrıca klavyesinde türkçe karakterler var mı acaba ? Samsunglarda yok .s
 

sataer

Üye
Türkçe karakterler var.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
O zman güzel. S3 denedim geçen gün. Yok türkçe karakterler. Başka yerlerden ekleniyorsa bilemem. yazma dillerine falan baktım yoktu. Ondan sordum.
 

sataer

Üye
Ali abide Lumia900 var dili ingilizce ama klavyede Türkçe var.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Pardon.Başlıktaki Lumia 800'ü Lumia 900 diye okudum ben.O yüzden lumia 900 videosu paylaşmışım :utandım:
Lumia 800 derim ben.Her açıdan daha iyi.
 
Matador03

Matador03

Üye
O zman güzel. S3 denedim geçen gün. Yok türkçe karakterler. Başka yerlerden ekleniyorsa bilemem. yazma dillerine falan baktım yoktu. Ondan sordum.

hacı naptın ya var s3 ' te , basılı tutunca çıkıyor eğer ayarlı değilse de ayarlardan dil ekliyorsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Batuhan Apatay
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi


hacı naptın ya var s3 ' te , basılı tutunca çıkıyor eğer ayarlı değilse de ayarlardan dil ekliyorsun

Onu gördüm. Basılı tutmayı mı beklicem mesaj yazarken ben. Çok kötü birşey.
 
Matador03

Matador03

Üye
Onu gördüm. Basılı tutmayı mı beklicem mesaj yazarken ben. Çok kötü birşey.

yeni nesil klavyeler öyle , iPhone'da da öyle . valla yazmak istiyorsan bekleyeceksin malesef :) ki zaten 1 sn ' de geliyor , ama eğer daha az beklemek istersen play store'da ics keyboard var galaxy nexus'un . o kalvye daha az bekletiyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt