kazimaydin
Üye
n8 geri geldi ama içimde süphe var
[h=2]n8 ime kola dokuldu yardım edın lutfen bildiginiz gibi bi ara bu konuyu acmıstım sonra telefonu 3-4 aylık bı surecte yaptırdım telefonum geri geldi sanki yeni gibi olmuş kasası yenilenmiş her şey çok güzel çalışıyor ama anlamadığım konu seri numarası değişmiş bu nasıl olur hani diyom telefon benim telefonum deil baska ama telefonuda kuzenım yaptırdı hanı yanlısıda olmaz sımdı benım ogrenmek ıstedgım sey serı numarası degıstırmek mumkunmu tamırden sonra bu normalmı ..[/h]


Eline oturuyorsa tamam.