Symbiandan Memnunmusunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
Symbiandan Memnunmusunuz?
Konuyu kirleten ve konuyu dagitarak konunun kapanmasi icin elnden geleni yapan arkadaslarima tesekkurlerime sunarim.
Konuya gelen guzel ve olgun bir sekilde yorum yapan arkadaslarimada sonsuz tesekkurlerimi sunuyorum. Ama bazi puruzlerin yuzunden konunun kapanma vakti geldi. Bunlar son sozlerim:
Bakin bana htc nokiadan iyi veya nokia sundan iyi samsung sundan kotu deyin ne derseniz deyin hicbirsey demiorm. Ben androidden memnunum veya ben symbiandan memnunum deyin gene sesim cikmaz. Hicbirsey demem. İstediginizi deyin. Ama bana symbian androidden guzel demeyin. Hangisini begenirseniz begenin bence symbian en guzeli deyin kabulum. Ama symbiab androidden guzel demeyin zaten diyemezsiniz. Ben normal bir sekilde konu actim ve ilk yorumlar gayet normaldi. Sonra tahmin ettigim gibi puruzler bas gostermeye basladi. Beni anlayan anlamis anlamayanlar belli. Ben bu konuyu acarken sadece memnunmusunuz bunu ogrenmeye calisiordm. Ama konuyu amacindan saptirdilar ve konu symbianmi androidmi kismina geldi. Keske konu sapmasaysi ama ben bu konuyu hangi bolumde acarsam acayim ille birisi saptiracak belli.

Son kez soyluyorum isteyen istedigini begenir. İsteyen nokia samsungdan guzel der. İsteyen sony ericsson htc den kotu der. Ama hic kimse symbiab androiddeb daha guzel diyemez. Symbianin batmak uzere oldugu kabak gibi ortada. Haberleri bile cikti daha ne olsun.

Bu konuyu acarak 2 cesit insan gordum: 1) harbiden symbiani begenip bana yetiyor deyip kullanan insanlar. 2) androidi cekememezlik yapip konuyu saptkrmaya ugrasan ve kendini symbian bana yeter diyerek ve kendini buna inandirmaya calisan androide anlamsiz anti tepki uygulayan insanlar.

Ben symbian asigiyim. Hala asigiyim. Sadece oyun secenegi az oldugundan dolayi ve bun cok abarttip musterileri tamamen unuttuklarindan dolayi symbiandan ayrilip androide gectim. Bende symbiab kullanirken kendimi symbianin daha ii olduguna inandirmaya calisiordm ve bunu kardesimde fark ediordu. En sonunda kardesimde bende dedim kimi kandiriyoruz? Bi fotoyla bi saglamlikle nereye ovunuyorz? Performansin ve uygulamanin bollugunun populer oldugu sistemlerin caginda yasarken symbian bana yeter diyerek kimi kandiriyoruz?(gercekten begenenler ve ihtiyacini gorenler disinda) ben symbiandayken canim modern combat istiyordu. Ama sonuc su "yok" tama ozmn wheres my water olsun? "Yok" fifa 2012 guzel oyunmus bi yuklesemde oynasam... " yok" spb shell cok guzel uygulama bunu kullanmak istiyorum ama ucretli. Androidde ucretsiz bizde ucretsiz varmiki?"yok" . Anlatmak istedigim buydu. Bi isletim sisteminde oyun ve uygulama az olurda bukadarmi az olur? Symbian cogu kullaniciya oyun ve uygulama bakimindan fakirlik yasatarak illallah dedirtti. Ve suanki tabloda symbian bolumlerinde "su oyun cikti bize yinemi yok?" Veya " su uygulama guzelmis ah bide symbiana ciksa :" veya veya " bizde neden boyle oyunlar yok!!!" Peki android tablosuna bi bakacak olursak --> " nihayet androide gectim!" Veya " oh be sonunda modern combat oynamak varmis" veya " iste ozgurluk!!!"

Su cagda su zamanda kimse kimseyi kandirmasin. Symbian androidden guzel diye birsey yok. Belgelerle kanitli. Forumda kanitli. Oyunlarla uygulama cesidiyle kanitli. Performansla kanitli.... Ve en onemlisi " Dunyanin buyuk bi kisminin android ve iosu secerek ve bu ikisi arasinda basabas rekabet olmasiyla vede symbianin sozu bile gecmemesiyle" kanitli.

Kendinize iyi bakin. Umarim kendimi ifade edebilmisimdir....
 


yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
idare eder işte :)
 

by*cambaz

Üye
soru mu bu lanet olası symbian
 
AHMED...

AHMED...

Üye
ben symbian belle den memnunum sıkıntı yok neye ihtiyaç duydusam oyun hariç o uygulamayı buluyorum web yönünden de ihtiyaçlarımi karşılıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: FASAFİSO
uğur e

uğur e

Üye
eh işte bizden daha kötùleride var
 
btrmbtrm

btrmbtrm

Üye
s60v5 kullanıyorum bildiğin tuşlu telefondaki symbianı dokunmatik yapmışlar. Menüler aynı sistem aynı insan bi dokunmatik telefon için arayüz yapar ama yok yani memnun değilim
 
benderhomer

benderhomer

Üye
ben açıkçası memnun olmaya çalışıyorum. Başka telefonla karşılaştırınca "o yok ama ona benzer şeyler bizde de var. Aa bak daha hızlı menü fakat içi boş" tarzındayım malesef..
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
ne yalan söyleyeyim ben gayet memnunum
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
Ya problem işletim sisteminde değil nokiada. Ya koysa bi androiddeki işlemciyi gpu yu ve rami filan sen o zaman gör symbianı en has işletim sistemi bence bu. Tek sorun donanım koymuyor nokia. Bide adam gibi web tarayıcı. Ama lumialar da symbiandan aliştığımız özellikler gelirse o zaman wp yetecek ve symbiana gerek kalmayacak
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
Ya problem işletim sisteminde değil nokiada. Ya koysa bi androiddeki işlemciyi gpu yu ve rami filan sen o zaman gör symbianı en has işletim sistemi bence bu. Tek sorun donanım koymuyor nokia. Bide adam gibi web tarayıcı. Ama lumialar da symbiandan aliştığımız özellikler gelirse o zaman wp yetecek ve symbiana gerek kalmayacak

Tek sorun ama buyuk sorun. Bu kdr sacma bise olurmu? Ayrica daha buyuk sorun var. O donanimk koysada bisey olmaz. Nedenmi? Hani oyun hani uygulama? İsterse 5ghz telefon yapain hani oyun hani program?
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Memnunum.
 
-efşan

-efşan

Üye
Memnundum.
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
MrExpert

MrExpert

Üye
Bende 1 hafta kadar öncesine kadar symbian belle kullanıyordum ancak symbian ı kötülemiyorum yanlış anlamayın ancak illallah ettırmişti benı ve bende symbıandan vazgeçtım ve ıossa adım attım fakat symbian bir gün eski ihtişamına kavuşacağından eminim...
 
carlos3x

carlos3x

Üye
inatla kullanıyorum, inatla memnunum. ama hep geriden geliyor. azınlık olmak zor bişii :)
 
emreli01

emreli01

Üye
6 senedir symbian kullanicisiyim ve suan android kullaniorm son 3 haftadir.
Symbian su son 1 sene icinde tamamen batti hic bi sirket oyun veya iygulama cikartmiyor bunu kimse inkar etmesin. Simdi dogal olarak hep "Android genel" bolumunde dolasiorm veya android oyun vs gibi konularda. Arada ise s^3 genele veya oyuna bakiyorm ne zmn baksam " su oyun cikti bize yine yok :( " yada" spb shell 1.6 androide cikti bizde daha 1.2 kufur gibi " yada" ya yeter artik bizde neden androiddeki gibi oyunlar yok?" gibi konular goruyorum. Siz symbiandan memnunmusunuz? Sahsen ben hic memnun olmadigim icin androide gectim. Yorumlari bekliyorum...

Dipnot: nokiadan memnunmusunuz? demiyorun. Symbiandan memnunmusunuz? diyorum :)
gerekli yorumu sen bizim yerimize yer vermişsin :D ama idare eder diebilrm
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
gerekli yorumu sen bizim yerimize yer vermişsin :D ama idare eder diebilrm

İdare ederi bile zar zor soyluyosun bence :)

- - - Eklendi - - -

Bende 1 hafta kadar öncesine kadar symbian belle kullanıyordum ancak symbian ı kötülemiyorum yanlış anlamayın ancak illallah ettırmişti benı ve bende symbıandan vazgeçtım ve ıossa adım attım fakat symbian bir gün eski ihtişamına kavuşacağından eminim...

Symbian 2016 da kapatilacak. Artik symbian diye bir sey yok. Unutun...
 
hizan

hizan

Üye
yaa arkadaşlar andrit de çok mu proğram, oyun var sanki.

android kullanan lar inanın çok pişmanlar .

bunu anlamanın en kolay yolu ise halen buraya gelip symbianı kötülemeleri.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt