cukuleaks
Üye
Symbiandan Memnunmusunuz?
Konuyu kirleten ve konuyu dagitarak konunun kapanmasi icin elnden geleni yapan arkadaslarima tesekkurlerime sunarim.
Konuya gelen guzel ve olgun bir sekilde yorum yapan arkadaslarimada sonsuz tesekkurlerimi sunuyorum. Ama bazi puruzlerin yuzunden konunun kapanma vakti geldi. Bunlar son sozlerim:
Bakin bana htc nokiadan iyi veya nokia sundan iyi samsung sundan kotu deyin ne derseniz deyin hicbirsey demiorm. Ben androidden memnunum veya ben symbiandan memnunum deyin gene sesim cikmaz. Hicbirsey demem. İstediginizi deyin. Ama bana symbian androidden guzel demeyin. Hangisini begenirseniz begenin bence symbian en guzeli deyin kabulum. Ama symbiab androidden guzel demeyin zaten diyemezsiniz. Ben normal bir sekilde konu actim ve ilk yorumlar gayet normaldi. Sonra tahmin ettigim gibi puruzler bas gostermeye basladi. Beni anlayan anlamis anlamayanlar belli. Ben bu konuyu acarken sadece memnunmusunuz bunu ogrenmeye calisiordm. Ama konuyu amacindan saptirdilar ve konu symbianmi androidmi kismina geldi. Keske konu sapmasaysi ama ben bu konuyu hangi bolumde acarsam acayim ille birisi saptiracak belli.
Son kez soyluyorum isteyen istedigini begenir. İsteyen nokia samsungdan guzel der. İsteyen sony ericsson htc den kotu der. Ama hic kimse symbiab androiddeb daha guzel diyemez. Symbianin batmak uzere oldugu kabak gibi ortada. Haberleri bile cikti daha ne olsun.
Bu konuyu acarak 2 cesit insan gordum: 1) harbiden symbiani begenip bana yetiyor deyip kullanan insanlar. 2) androidi cekememezlik yapip konuyu saptkrmaya ugrasan ve kendini symbian bana yeter diyerek ve kendini buna inandirmaya calisan androide anlamsiz anti tepki uygulayan insanlar.
Ben symbian asigiyim. Hala asigiyim. Sadece oyun secenegi az oldugundan dolayi ve bun cok abarttip musterileri tamamen unuttuklarindan dolayi symbiandan ayrilip androide gectim. Bende symbiab kullanirken kendimi symbianin daha ii olduguna inandirmaya calisiordm ve bunu kardesimde fark ediordu. En sonunda kardesimde bende dedim kimi kandiriyoruz? Bi fotoyla bi saglamlikle nereye ovunuyorz? Performansin ve uygulamanin bollugunun populer oldugu sistemlerin caginda yasarken symbian bana yeter diyerek kimi kandiriyoruz?(gercekten begenenler ve ihtiyacini gorenler disinda) ben symbiandayken canim modern combat istiyordu. Ama sonuc su "yok" tama ozmn wheres my water olsun? "Yok" fifa 2012 guzel oyunmus bi yuklesemde oynasam... " yok" spb shell cok guzel uygulama bunu kullanmak istiyorum ama ucretli. Androidde ucretsiz bizde ucretsiz varmiki?"yok" . Anlatmak istedigim buydu. Bi isletim sisteminde oyun ve uygulama az olurda bukadarmi az olur? Symbian cogu kullaniciya oyun ve uygulama bakimindan fakirlik yasatarak illallah dedirtti. Ve suanki tabloda symbian bolumlerinde "su oyun cikti bize yinemi yok?" Veya " su uygulama guzelmis ah bide symbiana ciksa :" veya veya " bizde neden boyle oyunlar yok!!!" Peki android tablosuna bi bakacak olursak --> " nihayet androide gectim!" Veya " oh be sonunda modern combat oynamak varmis" veya " iste ozgurluk!!!"
Su cagda su zamanda kimse kimseyi kandirmasin. Symbian androidden guzel diye birsey yok. Belgelerle kanitli. Forumda kanitli. Oyunlarla uygulama cesidiyle kanitli. Performansla kanitli.... Ve en onemlisi " Dunyanin buyuk bi kisminin android ve iosu secerek ve bu ikisi arasinda basabas rekabet olmasiyla vede symbianin sozu bile gecmemesiyle" kanitli.
Kendinize iyi bakin. Umarim kendimi ifade edebilmisimdir....
Konuya gelen guzel ve olgun bir sekilde yorum yapan arkadaslarimada sonsuz tesekkurlerimi sunuyorum. Ama bazi puruzlerin yuzunden konunun kapanma vakti geldi. Bunlar son sozlerim:
Bakin bana htc nokiadan iyi veya nokia sundan iyi samsung sundan kotu deyin ne derseniz deyin hicbirsey demiorm. Ben androidden memnunum veya ben symbiandan memnunum deyin gene sesim cikmaz. Hicbirsey demem. İstediginizi deyin. Ama bana symbian androidden guzel demeyin. Hangisini begenirseniz begenin bence symbian en guzeli deyin kabulum. Ama symbiab androidden guzel demeyin zaten diyemezsiniz. Ben normal bir sekilde konu actim ve ilk yorumlar gayet normaldi. Sonra tahmin ettigim gibi puruzler bas gostermeye basladi. Beni anlayan anlamis anlamayanlar belli. Ben bu konuyu acarken sadece memnunmusunuz bunu ogrenmeye calisiordm. Ama konuyu amacindan saptirdilar ve konu symbianmi androidmi kismina geldi. Keske konu sapmasaysi ama ben bu konuyu hangi bolumde acarsam acayim ille birisi saptiracak belli.
Son kez soyluyorum isteyen istedigini begenir. İsteyen nokia samsungdan guzel der. İsteyen sony ericsson htc den kotu der. Ama hic kimse symbiab androiddeb daha guzel diyemez. Symbianin batmak uzere oldugu kabak gibi ortada. Haberleri bile cikti daha ne olsun.
Bu konuyu acarak 2 cesit insan gordum: 1) harbiden symbiani begenip bana yetiyor deyip kullanan insanlar. 2) androidi cekememezlik yapip konuyu saptkrmaya ugrasan ve kendini symbian bana yeter diyerek ve kendini buna inandirmaya calisan androide anlamsiz anti tepki uygulayan insanlar.
Ben symbian asigiyim. Hala asigiyim. Sadece oyun secenegi az oldugundan dolayi ve bun cok abarttip musterileri tamamen unuttuklarindan dolayi symbiandan ayrilip androide gectim. Bende symbiab kullanirken kendimi symbianin daha ii olduguna inandirmaya calisiordm ve bunu kardesimde fark ediordu. En sonunda kardesimde bende dedim kimi kandiriyoruz? Bi fotoyla bi saglamlikle nereye ovunuyorz? Performansin ve uygulamanin bollugunun populer oldugu sistemlerin caginda yasarken symbian bana yeter diyerek kimi kandiriyoruz?(gercekten begenenler ve ihtiyacini gorenler disinda) ben symbiandayken canim modern combat istiyordu. Ama sonuc su "yok" tama ozmn wheres my water olsun? "Yok" fifa 2012 guzel oyunmus bi yuklesemde oynasam... " yok" spb shell cok guzel uygulama bunu kullanmak istiyorum ama ucretli. Androidde ucretsiz bizde ucretsiz varmiki?"yok" . Anlatmak istedigim buydu. Bi isletim sisteminde oyun ve uygulama az olurda bukadarmi az olur? Symbian cogu kullaniciya oyun ve uygulama bakimindan fakirlik yasatarak illallah dedirtti. Ve suanki tabloda symbian bolumlerinde "su oyun cikti bize yinemi yok?" Veya " su uygulama guzelmis ah bide symbiana ciksa :" veya veya " bizde neden boyle oyunlar yok!!!" Peki android tablosuna bi bakacak olursak --> " nihayet androide gectim!" Veya " oh be sonunda modern combat oynamak varmis" veya " iste ozgurluk!!!"
Su cagda su zamanda kimse kimseyi kandirmasin. Symbian androidden guzel diye birsey yok. Belgelerle kanitli. Forumda kanitli. Oyunlarla uygulama cesidiyle kanitli. Performansla kanitli.... Ve en onemlisi " Dunyanin buyuk bi kisminin android ve iosu secerek ve bu ikisi arasinda basabas rekabet olmasiyla vede symbianin sozu bile gecmemesiyle" kanitli.
Kendinize iyi bakin. Umarim kendimi ifade edebilmisimdir....




" yada" spb shell 1.6 androide cikti bizde daha 1.2 kufur gibi " yada" ya yeter artik bizde neden androiddeki gibi oyunlar yok?" gibi konular goruyorum. Siz symbiandan memnunmusunuz? Sahsen ben hic memnun olmadigim icin androide gectim. Yorumlari bekliyorum...