umut0628
Üye
Gps uygulamasinda sorun
Arkadaşlar gps uygulamasını acıyorum ve 3 sn yonra kendiliginden kapanıyor cozum olarak güncelleme yaptım fabrika ayrlarına geri dondüm hafıza kartını bicimlendirdim yinede aynı sorun devam ediyor ve e posta uygulamasıda calışmıyor cözum olarak ne yapabilirim ilgilenirseniz sevinirim şimdiden tşk ederimm.........
