galaxsy s3 navigasyonu ücretsizmi

Sponsorlu Bağlantılar

ozgurde

Üye
    Konu Sahibi
galaxsy s3 navigasyonu ücretsizmi
S3 almayı düşünüyorum.
navigasyonu nakiadaki gibi ücretsizmi
birde klavyesi türkçemi mesela mesaj yazarken normal türkçe Q klavyesimi var yoksa qwerty klavyemi

şimdiden teşekkürler
 


15097

15097

Üye
q klavye ile qwerty klavyenin bir farkı yok ki :hmmm
 

ozgurde

Üye
    Konu Sahibi
q klayve normal pc klavyesidir
qwerty indirgenmiştir.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
S3 almayı düşünüyorum.
navigasyonu nakiadaki gibi ücretsizmi
birde klavyesi türkçemi mesela mesaj yazarken normal türkçe Q klavyesimi var yoksa qwerty klavyemi

şimdiden teşekkürler

klavye Türkçe.
Navigasyon yazılımını ücretsiz indirebilir ve kullanabilirsin ama data transferi olacağı için internet paketi gerekir. :oke:
 

ozgurde

Üye
    Konu Sahibi


klavye Türkçe.
Navigasyon yazılımını ücretsiz indirebilir ve kullanabilirsin ama data transferi olacağı için internet paketi gerekir. :oke:

teşekkür ederim.
Turkcellden almayı düşünüyorum.
Nokia C7 yi üzülerek satıcam sevinerek s3 kullanıcam teşekkürler
 
devilmy

devilmy

Üye
navigasyon fotumda mevcut beleş hemde igo kullanan sonsuza kadar :))
 
Matador03

Matador03

Üye
Tabiki ücretsiz ;) Android nimetlerinden sen de faydalan dostum :ehe sadece ekstra olarak net paketi lazım ;)
 
cyber

cyber

Üye
net paketsiz olmaz navigasyon ücretsiz
 

arif02

Üye
Arkadaşlar, arkadaşım dün galaxy s3 almış ancak navigasyonu çalıştıramıyoruz, neden anlamadım "gezinme özelliğinin uygunluğu denetleniyor" deniyor. anlamadım. Yüklemem gereken programlar ve nasıl yükleneceği konusunda ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz
 

fatihdurak

Üye
Evet bendede öyle bunu biri açmayı başarabilirse çok sevinecez
 


Üst Alt