NOKIA da Pazartesi’yi bekleyin dedi!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cinaski12

Üye
    Konu Sahibi
NOKIA da Pazartesi’yi bekleyin dedi!
[h=1]NOKIA da Pazartesi’yi bekleyin dedi![/h]

Microsoft‘un ardından Nokia da sürpriz bir açıklama yaptı. Pazartesi günü teknoloji dünyası için müthiş sürprizlerle dolu bir gün olabilir. Microsoft bildiğiniz gibi geçtiğimiz Cuma günü, Pazartesi günü açıklanacak şeyi kaçırmak istemeyeceksiniz demişti. Şimdi sürpriz sırası Nokia’da. Nokia da Microsoft’tan hemen sonra Pazartesi’yi bekleyin dedi. Nokia aynı zamanda bu olay ile ilgili de bir resim yayınladı. Resme bakacak olursanız, haritada 18.6.2012 tarihini, üst kısımda Honolulu ibaresini ve alt kısımda ise bazı butonlar görüyorsunuz. İnternetteki birçok kaynağa göre alt kısımdaki butonlar 3 boyutlu bir haritayı andırıyor.
Bizim dikkatimizi çeken ise Honolulu’nun alan kodunun 808 olması. Bildiğiniz gibi Nokia Pureview telefonunun kod numarası da 808. Yani bu etkinlik Pureview 808 teknolojisi ile ilgili de olabilir. Diğer bir spekülasyon da Nokia’nın Windows RT tableti. Microsoft’tan da beklenen böyle bir haber var, fakat bu tablet kimden gelir belli değil. Microsoft ise ortaklığını Windows 8 ile devam ettirmek istiyor olabilir. Windows Phone 8 ve Pureview 808 teknolojisinin birleşiminin ilk çıkışının düşüncesi ise bize biraz uzak geliyor. Şimdi bekleme zamanı. İki günden biraz az kalan şu saatlerde siz ne tahmin ediyorsunuz? Resme bakarak bizim çıkarabildiklerimiz bu kadar.
Not:ALINTIDIR.
 


man20

man20

Üye
yine bekliyoruz :/ beklemekten harap oldum gençliğim çürüdü :/
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869 ve kraldost
cyber

cyber

Üye
ben hiç bişey beklemiyorm nokia dan
 

aspereas

Üye
symbiana bir şey varmı?
 
PriZm

PriZm

Üye
bana navigasyon ile ilgili birşey gibi geliyor :D
 

aspereas

Üye
bu 3 boyutlu harita bizim tellere gelicekmi?
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Yalnız şekillerden biri anna ikon.İyice kafam karıştı şimdi.
*Tarihin 3 sayısıda 6'nın katları.Bakın bi hesap yapalım.
06.18.12 --> 1k 3k 2k --> 1 3 2
808+132=940
Lumia 9(40) hayırlı olsun herkeze.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
ahmetkaya1991

ahmetkaya1991

Üye
Yalnız şekillerden biri anna ikon.İyice kafam karıştı şimdi.
*Tarihin 3 sayısıda 6'nın katları.Bakın bi hesap yapalım.
06.18.12 --> 1k 3k 2k --> 1 3 2
808+132=940
Lumia 9(40) hayırlı olsun herkeze.

bu güzel :-)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Yalnız şekillerden biri anna ikon.İyice kafam karıştı şimdi.
*Tarihin 3 sayısıda 6'nın katları.Bakın bi hesap yapalım.
06.18.12 --> 1k 3k 2k --> 1 3 2
808+132=940
Lumia 9(40) hayırlı olsun herkeze.

Ebced mi yaptın?:D
 
turker10

turker10

Üye
Yalnız şekillerden biri anna ikon.İyice kafam karıştı şimdi.
*Tarihin 3 sayısıda 6'nın katları.Bakın bi hesap yapalım.
06.18.12 --> 1k 3k 2k --> 1 3 2
808+132=940
Lumia 9(40) hayırlı olsun herkeze.
madem 6 nın katı her k için 6 koyalım 3x6=18 940+18= lumia 958 hayırlı olsun...:oke:
 
cyber

cyber

Üye
bence atom bebek in geri açılış tarihi bu hayırlu olsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: umt07
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
bende symbian 3 telleri için yeni bir güncelleme gelecek sanmıştım :/ :/ :/ :ağlarım: unutulduk :ağlarım:
 
fLuke!

fLuke!

Üye
bende symbian 3 telleri için yeni bir güncelleme gelecek sanmıştım :/ :/ :/ :ağlarım: unutulduk :ağlarım:
Zaten bu güncellemenin habercisi.Bak ona da bişey uydururuz;
1k 3k 2k'ya :D
1 3 2 --> [1].Nesil Symbian^[3] FP [2]
Üzülmeye gerek yok.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: soyluozcan, Esendağlı ve ultraslan_66
sonerrap

sonerrap

Üye
bahceli mod on :D
 
  • Beğen
Tepkiler: umt07
benighted

benighted

Üye
Zaten bu güncellemenin habercisi.Bak ona da bişey uydururuz;
1k 3k 2k'ya :D
1 3 2 --> [1].Nesil Symbian^[3] FP [2]
Üzülmeye gerek yok.:)

bu gercekten gordugum kaliteli uydurmalarin en iyilerinden. Bi de tutarsa bu hesabin iste forumda baya bi havan olur :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Güncelleme gelecek sandım başlığı görünce.. Tüm sistemler güncellenecek felan :) 300.000 uygulama gelecek diye umdum :D

- - - Eklendi - - -

madem 6 nın katı her k için 6 koyalım 3x6=18 940+18= lumia 958 hayırlı olsun...:oke:
MHP nin 40.yılı olabilir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: benderhomer
hizan

hizan

Üye
Nokia belkide 113.010.0205 yazılımı nı resmi olarak piyasaya sürecektir, yada tanıtımını yapacaktır.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Zaten bu güncellemenin habercisi.Bak ona da bişey uydururuz;
1k 3k 2k'ya :D
1 3 2 --> [1].Nesil Symbian^[3] FP [2]
Üzülmeye gerek yok.:)
Bu çok güzel di ama bukadar basit bir haber değil sanki.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt