doctorrr
Üye
ekmege sur ye![]()

- - - Eklendi - - -
demişimdir görüp cevaplayan yokki agaSüleyman sakin olKimseye kabul etmek zor gelmiyor ortada kabul edilicek bir şey yok çünkü
Bende S3 ün akıcılığını seviyorum lafım yok ama dediğim gibi imajı yüzünden bitti gözümde
Nova 3 deli gibi kasıyor evet kasıyor zamanında Shadowgun da deli gibi kasıyordu iş bir güncellemede bitti diceksin ki nasıl düzeltiyorlar anlatayım. Şöyle düşün bilgisayarında ki ekran kartı için yeni oyunlar çıkınca ati veya nvidia güncelleme yayınlıyor mu yayınlıyor sende o oyunlarda kasmaması için onu indiriyorsun yükleyip rahatça oynuyorsun bunuda öyle düşün daha tam oturmadı yerine işlemci bu yüzden böyle
- - - Eklendi - - -
Bu lafı başka bir konuda daha mı demiştin ne![]()


Kimseye kabul etmek zor gelmiyor ortada kabul edilicek bir şey yok çünkü 




