Telefon Tavsiyesi Galaxy S3 mü ? HTC One X mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

doctorrr

doctorrr

Üye
:hmmm :D


- - - Eklendi - - -

Süleyman sakin ol :) Kimseye kabul etmek zor gelmiyor ortada kabul edilicek bir şey yok çünkü :) Bende S3 ün akıcılığını seviyorum lafım yok ama dediğim gibi imajı yüzünden bitti gözümde ;) Nova 3 deli gibi kasıyor evet kasıyor zamanında Shadowgun da deli gibi kasıyordu iş bir güncellemede bitti diceksin ki nasıl düzeltiyorlar anlatayım. Şöyle düşün bilgisayarında ki ekran kartı için yeni oyunlar çıkınca ati veya nvidia güncelleme yayınlıyor mu yayınlıyor sende o oyunlarda kasmaması için onu indiriyorsun yükleyip rahatça oynuyorsun bunuda öyle düşün daha tam oturmadı yerine işlemci bu yüzden böyle ;)

- - - Eklendi - - -


Bu lafı başka bir konuda daha mı demiştin ne :D
demişimdir görüp cevaplayan yokki aga :D
 


Süleyman T.

Süleyman T.

Üye
benim ekran karti hep kasiyor usta :kop2: ugrasmamaliyiz bence :) ah su asus transformer primedaki performans one x de olacakti var ya ne guzel olurdu be.. hem tasarim hem performans tadindan yenmezdi :ehe
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
benim ekran karti hep kasiyor usta :kop2: ugrasmamaliyiz bence :) ah su asus transformer primedaki performans one x de olacakti var ya ne guzel olurdu be.. hem tasarim hem performans tadindan yenmezdi :ehe
İnşallah olur birde playstation sertifikası gelsinde tadından o zaman yenmez valla :ehe
 
doctorrr

doctorrr

Üye
benim ekran karti hep kasiyor usta :kop2: ugrasmamaliyiz bence :) ah su asus transformer primedaki performans one x de olacakti var ya ne guzel olurdu be.. hem tasarim hem performans tadindan yenmezdi :ehe
piyasada herşey danışıklı bence birinin şusu üstün birinin busu kafa karıştırıyor :hmmm
 
doctorrr

doctorrr

Üye


One S e geldi sanirim :) aslinda guncelleme ciksa su an alirim :) ama bekleme sansim pek yok alirsam adama sorarim :)


- - - Eklendi - - -



laf atani zopalariz gardas sopa:
kanka one s ne öyle ya güzelmiş beğendim :)


- - - Eklendi - - -

vurma abi :zuhaha:
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
samsung galaxy s3 mükemmel ötesi bir telefon. telefondaki özellikler benim bilgisayarımda yok valla (-: :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
s3 gibi :hmmm

- - - Eklendi - - -

yalnız boyunda uzunmuş :ehe
 

caca009

Üye
İngiltere'den babamın arkadaşı bana Galaxy S3 almış, ben şuan 5800 kullanıyorum, her durumda one x de S3 de 5800 dan iyidir...
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Ezbere konuşuyorsun haklı olduğun yonlerin var tabi dün iki cihazida oyun performansi ve kamerasıyla inceleme karşılaştırma fırsatı buldum s3 kocaman bir balon s2 elinde olanlar sakin degistirmesin derim

Htc onex bariz fark açtığı özellikleri yazıyorum

Kamera video çekim bariz

Kulaklık ses kalitesi bariz

Oyun grafiği s3 te efekt falan olmuyor onex müthiş

Galari takila takila açıyor onex 4 çekirdeğini hakkını veriyor

Yani s3 sadece kocaman bir baloooon samsung reklam yapmayı biliyor öyle en iyi karşılaştırma alacaksın eline telefonu öyle anlarsınız

S3 ü görmeden önce daha gelmeden öyle anlatildiki almayı düşünmüştüm iyi inceleme fırsatı buldum heleki kamera onex fark açmış

4 çekirdeğini hakkını veriyormuş. Benchmarklarda gördük. Galeri takılmıyor. Direk açılıyor. Yalanın bu kadarı işte.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Hangi telefon 8mp fotoğrafı 0.7 saniyede çekiyor söyle bakalım
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Htc One X'i test etme şansım oldu kamerayı aç bakalım sağa sola kaydır nasıl donuyor
 
ozan2020

ozan2020

Üye
one x al ;)
 
turker10

turker10

Üye
ben kendi özellikleriyle telimi uslu uslu kullanırım diyorsan istediğini tercih et ama yok rom falan yükleri kurcalarım diyorsan s3 çünkü s2 nin yerini almaya başladı romlarda çıkmaya başladı bıkacak kadar çok çeşit rom çıkacaktır.... ama sonuç olarak bu 2 telde özellik olarak insanı üzmez tabi dış görünüştür bataryadır bunlarada bakılabilir....:oke:
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Hangi telefon 8mp fotoğrafı 0.7 saniyede çekiyor söyle bakalım

htc one x çekiyor 0.7 saniyede. adama yalancı demişsin. ya senin eline aldığın cihaz.güncellenmemiş yada sende yalan söylüyorsun. 44 kişilik kullanıcı klübünüzde kimse senin yazdıklarınla ilgili bişey yazmadı şuana kadar.
 

pltkemal

Üye
biraz önce 2 telefonu da elime aldım . netten gördüğümde one x gözüme daha hoş geliyodu ama elime alınca gönlüm s3 e kaydı dış görünüş olarak . canlı canlı görmeden karar vermeyin derim tip meselesine
 


Üst Alt