Telefon Tavsiyesi Galaxy S3 mü ? HTC One X mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

cenkcenk97

Üye
Ben One X Aldım.S3 ü çok iyi deneme şansı bulamadım ancak S3 yazılımsal ve donanımsal olarak one x ten iyi bile olsa s3 , one x in tasarımına erişemez.Samsung un böyle bir derdi var bence 2 milyarlık telefon (boyutları hariç) bakıldımmı görünüşü 500 tl lik telefonlar gibi geliyor.Telefonunda bir sorun varmı derseniz daha henüz bir soruna rastlamadım ısınma ve şarj bitimi dışında ısınması normaldir onun bi sorun olmaması gerekir.Şarj sorununu da hallettim acil şarj cihazı aldım bugün gittigidiyor dan yarın falan elime ulaşır dışardayken şarjınmı bitti tak usb kablonu telefonu ön cebine koy aleti arka cebine(alet 7.5 cm falan uzunluğu)Telefonunu dışarda şarj et
 


Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Ben One X Aldım.S3 ü çok iyi deneme şansı bulamadım ancak S3 yazılımsal ve donanımsal olarak one x ten iyi bile olsa s3 , one x in tasarımına erişemez.Samsung un böyle bir derdi var bence 2 milyarlık telefon (boyutları hariç) bakıldımmı görünüşü 500 tl lik telefonlar gibi geliyor.Telefonunda bir sorun varmı derseniz daha henüz bir soruna rastlamadım ısınma ve şarj bitimi dışında ısınması normaldir onun bi sorun olmaması gerekir.Şarj sorununu da hallettim acil şarj cihazı aldım bugün gittigidiyor dan yarın falan elime ulaşır dışardayken şarjınmı bitti tak usb kablonu telefonu ön cebine koy aleti arka cebine(alet 7.5 cm falan uzunluğu)Telefonunu dışarda şarj et
imzamda ana konumuz var sende gel. tabi daha önce gelmediysen :D
 
Matador03

Matador03

Üye
Ben One X Aldım.S3 ü çok iyi deneme şansı bulamadım ancak S3 yazılımsal ve donanımsal olarak one x ten iyi bile olsa s3 , one x in tasarımına erişemez.Samsung un böyle bir derdi var bence 2 milyarlık telefon (boyutları hariç) bakıldımmı görünüşü 500 tl lik telefonlar gibi geliyor.Telefonunda bir sorun varmı derseniz daha henüz bir soruna rastlamadım ısınma ve şarj bitimi dışında ısınması normaldir onun bi sorun olmaması gerekir.Şarj sorununu da hallettim acil şarj cihazı aldım bugün gittigidiyor dan yarın falan elime ulaşır dışardayken şarjınmı bitti tak usb kablonu telefonu ön cebine koy aleti arka cebine(alet 7.5 cm falan uzunluğu)Telefonunu dışarda şarj et

Tasarım görecelidir ;)
 
klongs

klongs

Üye
konu hortlamış hadi tartışalım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
enterneoll

enterneoll

Üye
Beyler bakın daha s3'e hiç bir güncelleme gelmeden stabil bir işletim sistemi var ama one x te arayüzde ufak sorunlar varmış ve herkes biliyorki one x aceleye gelmiş 1 telefon eğer s3 istemiyorsanız biraz daha bekleyip htc'nin başka telefon üretmesini bekliyeceksiniz yada Lg Htc belki güncellemeler ile sorunları giderecek ama ekran, sensörler ve stabilite rom desteği ile her zaman samsung 1 adım önde ;)
 
ATAKANALTUG

ATAKANALTUG

Üye
Htc dezavantajlari

Tegra3 islemci en büyük dezavantaji Nvidia parayi gördügü icin bu alana daldi parasal güclede pek cok cihazda yer aldi ama firma bu piyasada nasil hareket edegini bilmiyor, isinma sorunu, vites düsürme olayi bunu zaten 4 islemci yanina eklenen 5ci islemciden anliyoruz kolay yolu sectiler cünkü beceremediler, drivers sorunu ve paylasim sorunlari var.
Batarya degismiyor kim ne derse desin en büyük eksi olaylardan birisi daha büyük batarya yada bozulma durumu icin.
Ayni sekilde mini sd kullanma olayi olmamasi kadar sacmalik gercekten ilginc tek bir oyun datalar ile 2 gb asiyor simdi hd ready ekranli telde bu miktar dahada artacak.
Bootlader kilitli son yada soff yaptigin an garantiden cikiyorsun.
Htc eskiden genelde herseyi paylasirdi ama malesef son senelerde bunuda birakti özellikle Gsm bant kesinlikle paylasmiyor.

Kisaca cok iyi olabilecek bir alet malesef eksileri ile S3 ile karsilastirma olayina girecek konumda degil. 2 tel arasinda ayni oyunda grafik farkida görmedim kisacasi hani tegra3 diyorsun bu alanda 2 isimden birisi bazen birinci bazen ikinci konumda o konudada pek fark görmedim.
Htc one alan arkadaslar mennun olabilir iyi diyebilir yada tepki gösterebilir ama bir cihaza yatirim yaptiginizda herseyini düsünmek zorundasiniz en basit örnek herhangi bir Samsung sorun verdigi anda kolayca Odin ile format atma sansiniz var garantiden önce ama Htc icin tek yol servise yollamak.





düşüncelerine saygım var ama senin gibi düşünmüyorum her telefonda eksik vardır herkez hafızaya takılıyor telefon 25 gb neyle dolduracakasın ki illaki doldurmak zorundamısın bir teknolojik aleti bilgisayarı veya telefonu niye hafızasını sonuna kadar doldururuzki neden arşiv yaparız anlayamadığım konulardan biri ben n8 kullandım 16 gb hafızayı boş tuttum hep gereksiz uygulamalar saçmalıklarını yüklersen hangi teknolojik alet dayanıyor n8 çıktığı zaman arkadaşın biri almış yorum yazıyor yorum şöyle 36 tane uygulama açık bıraktım banamısın demedi 36 tane uygulamayı açık bırakınca telefonun performansını test edip onaylamış mı oluyoruz saçma sapan ıvır zıvır doldurmazsan telefona gayet performansı yüksek oluyor htc one x aldım 10 gün oldu batarya çabuk bitiyor evet ama telefona gereksiz saçma uygulamalar yerine birkaç önemli uygulama yükledim ikidedbirde telefonu elime alıp oynamıyorum ekran kilitli duruyor şarjı 3 gün gitti 5 saat gidiyor diyenler var anlatmak istediğim bir telefonu kurcalamazsan gayet düzgün bir şekilde kullanırsın birde bir ciahaza yatırım yapmak ne demek anlayamadım yatırım yapmak kazanç sağlamak için değilmi

- - - Eklendi - - -

Ezbere konuşuyorsun haklı olduğun yonlerin var tabi dün iki cihazida oyun performansi ve kamerasıyla inceleme karşılaştırma fırsatı buldum s3 kocaman bir balon s2 elinde olanlar sakin degistirmesin derim

Htc onex bariz fark açtığı özellikleri yazıyorum

Kamera video çekim bariz

Kulaklık ses kalitesi bariz

Oyun grafiği s3 te efekt falan olmuyor onex müthiş

Galari takila takila açıyor onex 4 çekirdeğini hakkını veriyor

Yani s3 sadece kocaman bir baloooon samsung reklam yapmayı biliyor öyle en iyi karşılaştırma alacaksın eline telefonu öyle anlarsınız

S3 ü görmeden önce daha gelmeden öyle anlatildiki almayı düşünmüştüm iyi inceleme fırsatı buldum heleki kamera onex fark açmış




kamera biraz kötü geldi bana arkadaşım kapalı ortamlarda netlik yok dediğin gibi özellikler s3 e göre daha iyi benim ekran parlaklığı ve netliği ve cihazın görüntüsü hoşuma gitti htc aldım s3 kullanan birinin telefonunun yandığı haberi çıktı ayrıca inceliyorlar
 
ahetahet

ahetahet

Üye
htc one x galaxy sIII un yanina bile yaklasamaz bence
one X te 512 mb ram S3 te 1gb
One x lcd2 S3 amaled +gorilla glass cam
1800 mah pil s3 2100mah pil
Vs.
S3 su anda cogu seyi ispatlamistir ozellikleri saymakla bitmez samsung bu mobile dunyasini cok guzel ele aldi bence iphone bile onu kesilir artik bence
 
Dampierre

Dampierre

Üye
one x tegra 3'ün daha çok yeni olmasının dezavantajını çekiyor. Belki one x'ten sonra çıkacak daha oturmuş telefonlar alınabilir fakat şimdilik galaxy s3 tek geçerim.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
htc one x galaxy sIII un yanina bile yaklasamaz bence
one X te 512 mb ram S3 te 1gb
One x lcd2 S3 amaled +gorilla glass cam
1800 mah pil s3 2100mah pil
Vs.
S3 su anda cogu seyi ispatlamistir ozellikleri saymakla bitmez samsung bu mobile dunyasini cok guzel ele aldi bence iphone bile onu kesilir artik bence

one x'in rami 1 gb.


- - - Eklendi - - -

one x tegra 3'ün daha çok yeni olmasının dezavantajını çekiyor. Belki one x'ten sonra çıkacak daha oturmuş telefonlar alınabilir fakat şimdilik galaxy s3 tek geçerim.

evet o dezavantaj var ama şu anki güncellemelerle cihaz yeterli hale geldi. daha bide 4.0.4 gelecek o zaman daha iyi olacak. yani şu anki hali güzel. illa beklenecek bişey varsa oda yeni cihaz değil gelecek güncelleme.
 

cliolar

Üye
htc one x galaxy sIII un yanina bile yaklasamaz bence
one X te 512 mb ram S3 te 1gb
One x lcd2 S3 amaled +gorilla glass cam
1800 mah pil s3 2100mah pil
Vs.
S3 su anda cogu seyi ispatlamistir ozellikleri saymakla bitmez samsung bu mobile dunyasini cok guzel ele aldi bence iphone bile onu kesilir artik bence

Ram ler esit
Onex in ekranı çok daha iyi(s3 pental dizisini kullanıyor, gördüğünüz ekran hd değil 640*360 çözünürlükte oluyo.
Sadece batarya konusunda s3 iyi.
Sadece bunları kendini islatladi s3
 
Matador03

Matador03

Üye
Ram ler esit
Onex in ekranı çok daha iyi(s3 pental dizisini kullanıyor, gördüğünüz ekran hd değil 640*360 çözünürlükte oluyo.
Sadece batarya konusunda s3 iyi.
Sadece bunları kendini islatladi s3

:kop2: ilahi ya valla siz fanlar yok musunuz adamı öldürürsünüz (!) :zuhaha:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Ram ler esit
Onex in ekranı çok daha iyi(s3 pental dizisini kullanıyor, gördüğünüz ekran hd değil 640*360 çözünürlükte oluyo.
Sadece batarya konusunda s3 iyi.
Sadece bunları kendini islatladi s3

640*360 olsa piksellesmez mi?
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Ayrıca orantısız olur öyle olsa
 
hotlock

hotlock

Üye
one x :oke:
 
dadaraz

dadaraz

Üye
S3 sen uyumadan uyuyormuş diyorlar, bence Xperia S... :yuru Ama illaki sorduklarından birisi olacaksa HTC al, ne biliyim kore malı çin üretimi Samsung'dan iyidir heralde... :ehe
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
S3 sen uyumadan uyuyormuş diyorlar, bence Xperia S... :yuru Ama illaki sorduklarından birisi olacaksa HTC al, ne biliyim kore malı çin üretimi Samsung'dan iyidir heralde... :ehe

nasıl bir fanboysun anlamadım
 


Üst Alt