cenkcenk97
Üye
Ben One X Aldım.S3 ü çok iyi deneme şansı bulamadım ancak S3 yazılımsal ve donanımsal olarak one x ten iyi bile olsa s3 , one x in tasarımına erişemez.Samsung un böyle bir derdi var bence 2 milyarlık telefon (boyutları hariç) bakıldımmı görünüşü 500 tl lik telefonlar gibi geliyor.Telefonunda bir sorun varmı derseniz daha henüz bir soruna rastlamadım ısınma ve şarj bitimi dışında ısınması normaldir onun bi sorun olmaması gerekir.Şarj sorununu da hallettim acil şarj cihazı aldım bugün gittigidiyor dan yarın falan elime ulaşır dışardayken şarjınmı bitti tak usb kablonu telefonu ön cebine koy aleti arka cebine(alet 7.5 cm falan uzunluğu)Telefonunu dışarda şarj et


ilahi ya valla siz fanlar yok musunuz adamı öldürürsünüz (!) 

Ama illaki sorduklarından birisi olacaksa HTC al, ne biliyim kore malı çin üretimi Samsung'dan iyidir heralde... 
