Telefon Tavsiyesi Galaxy S3 mü ? HTC One X mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

amcalu1

amcalu1

Üye
One x al güncellemelerle eksileri düzelir
 


femtv

Üye
tabiki s3
 
Aege

Aege

Üye
Ya dört beş marka birleşip bi cam firmasına (adını unuttum firmanın) gorilla glass diye aliminyum katkılı dayanıklı bir cam yaptırdılar.Telefonlarında bunları kullanıyorlar.Yani şimdi HTC ve Sony telefon ekranlarını kendi ülkelerindeki üreticilere yaptırıyorsa bu o telefonların camları daha kalitesiz mi demek oluyor.Aaa bu telefonda gorilla glass varmıııımış bu çok sağlamdır,bunu alalım onu almayalım demek marka düşkünlüğünden başka birşey değil.Nerden biliyorsunuz belki Sonylerin camlarında daha özel katkı maddeleri var,belki gorilla glass'dan daha dayanıklı... Bunu bilemezsiniz...
 

mancukya

Üye
Htc dezavantajlari

Tegra3 islemci en büyük dezavantaji Nvidia parayi gördügü icin bu alana daldi parasal güclede pek cok cihazda yer aldi ama firma bu piyasada nasil hareket edegini bilmiyor, isinma sorunu, vites düsürme olayi bunu zaten 4 islemci yanina eklenen 5ci islemciden anliyoruz kolay yolu sectiler cünkü beceremediler, drivers sorunu ve paylasim sorunlari var.
Batarya degismiyor kim ne derse desin en büyük eksi olaylardan birisi daha büyük batarya yada bozulma durumu icin.
Ayni sekilde mini sd kullanma olayi olmamasi kadar sacmalik gercekten ilginc tek bir oyun datalar ile 2 gb asiyor simdi hd ready ekranli telde bu miktar dahada artacak.
Bootlader kilitli son yada soff yaptigin an garantiden cikiyorsun.
Htc eskiden genelde herseyi paylasirdi ama malesef son senelerde bunuda birakti özellikle Gsm bant kesinlikle paylasmiyor.

Kisaca cok iyi olabilecek bir alet malesef eksileri ile S3 ile karsilastirma olayina girecek konumda degil. 2 tel arasinda ayni oyunda grafik farkida görmedim kisacasi hani tegra3 diyorsun bu alanda 2 isimden birisi bazen birinci bazen ikinci konumda o konudada pek fark görmedim.
Htc one alan arkadaslar mennun olabilir iyi diyebilir yada tepki gösterebilir ama bir cihaza yatirim yaptiginizda herseyini düsünmek zorundasiniz en basit örnek herhangi bir Samsung sorun verdigi anda kolayca Odin ile format atma sansiniz var garantiden önce ama Htc icin tek yol servise yollamak.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
s3 tabiki
 
muttalip07

muttalip07

Üye
arkadaşta one x vardı bana göre one x:oke:
 
badmus

badmus

Üye
SIII Tabiki. :oke:
 

guro123456

Üye
Htc dezavantajlari

Tegra3 islemci en büyük dezavantaji Nvidia parayi gördügü icin bu alana daldi parasal güclede pek cok cihazda yer aldi ama firma bu piyasada nasil hareket edegini bilmiyor, isinma sorunu, vites düsürme olayi bunu zaten 4 islemci yanina eklenen 5ci islemciden anliyoruz kolay yolu sectiler cünkü beceremediler, drivers sorunu ve paylasim sorunlari var.
Batarya degismiyor kim ne derse desin en büyük eksi olaylardan birisi daha büyük batarya yada bozulma durumu icin.
Ayni sekilde mini sd kullanma olayi olmamasi kadar sacmalik gercekten ilginc tek bir oyun datalar ile 2 gb asiyor simdi hd ready ekranli telde bu miktar dahada artacak.
Bootlader kilitli son yada soff yaptigin an garantiden cikiyorsun.
Htc eskiden genelde herseyi paylasirdi ama malesef son senelerde bunuda birakti özellikle Gsm bant kesinlikle paylasmiyor.

Kisaca cok iyi olabilecek bir alet malesef eksileri ile S3 ile karsilastirma olayina girecek konumda degil. 2 tel arasinda ayni oyunda grafik farkida görmedim kisacasi hani tegra3 diyorsun bu alanda 2 isimden birisi bazen birinci bazen ikinci konumda o konudada pek fark görmedim.
Htc one alan arkadaslar mennun olabilir iyi diyebilir yada tepki gösterebilir ama bir cihaza yatirim yaptiginizda herseyini düsünmek zorundasiniz en basit örnek herhangi bir Samsung sorun verdigi anda kolayca Odin ile format atma sansiniz var garantiden önce ama Htc icin tek yol servise yollamak.


Ezbere konuşuyorsun haklı olduğun yonlerin var tabi dün iki cihazida oyun performansi ve kamerasıyla inceleme karşılaştırma fırsatı buldum s3 kocaman bir balon s2 elinde olanlar sakin degistirmesin derim

Htc onex bariz fark açtığı özellikleri yazıyorum

Kamera video çekim bariz

Kulaklık ses kalitesi bariz

Oyun grafiği s3 te efekt falan olmuyor onex müthiş

Galari takila takila açıyor onex 4 çekirdeğini hakkını veriyor

Yani s3 sadece kocaman bir baloooon samsung reklam yapmayı biliyor öyle en iyi karşılaştırma alacaksın eline telefonu öyle anlarsınız

S3 ü görmeden önce daha gelmeden öyle anlatildiki almayı düşünmüştüm iyi inceleme fırsatı buldum heleki kamera onex fark açmış
 
blacktalon

blacktalon

Üye
bence karsılastırma olayları fazla olmaya basladı forumda herkes birşey der ama kesin birşey olamaz. bu ürünler fabrikasyon oldugu için telefonda kasma olabilir bu ürün kötü demek değil belki diğeri kasmıyordur bu yüzden eğer alacaksanız telefon ebnce yerinde inceleyin 3-5 mağaza gezin ve hepsinde karşılaştırın forumda bir yere varılmaz. ayrıca telefon modelleri karşılaştırmaları ve fiyatlarını bi konuda toplamak lazım adminler el atarsa genel desteğin altına bi yere koyabilirler.
 
  • Beğen
Tepkiler: klongs
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Htc dezavantajlari

Tegra3 islemci en büyük dezavantaji Nvidia parayi gördügü icin bu alana daldi parasal güclede pek cok cihazda yer aldi ama firma bu piyasada nasil hareket edegini bilmiyor, isinma sorunu, vites düsürme olayi bunu zaten 4 islemci yanina eklenen 5ci islemciden anliyoruz kolay yolu sectiler cünkü beceremediler, drivers sorunu ve paylasim sorunlari var.
Batarya degismiyor kim ne derse desin en büyük eksi olaylardan birisi daha büyük batarya yada bozulma durumu icin.
Ayni sekilde mini sd kullanma olayi olmamasi kadar sacmalik gercekten ilginc tek bir oyun datalar ile 2 gb asiyor simdi hd ready ekranli telde bu miktar dahada artacak.
Bootlader kilitli son yada soff yaptigin an garantiden cikiyorsun.
Htc eskiden genelde herseyi paylasirdi ama malesef son senelerde bunuda birakti özellikle Gsm bant kesinlikle paylasmiyor.

Kisaca cok iyi olabilecek bir alet malesef eksileri ile S3 ile karsilastirma olayina girecek konumda degil. 2 tel arasinda ayni oyunda grafik farkida görmedim kisacasi hani tegra3 diyorsun bu alanda 2 isimden birisi bazen birinci bazen ikinci konumda o konudada pek fark görmedim.
Htc one alan arkadaslar mennun olabilir iyi diyebilir yada tepki gösterebilir ama bir cihaza yatirim yaptiginizda herseyini düsünmek zorundasiniz en basit örnek herhangi bir Samsung sorun verdigi anda kolayca Odin ile format atma sansiniz var garantiden önce ama Htc icin tek yol servise yollamak.
Abi dediklerine şöyle açıklamalar yapabilirim izninle;

Tegra 3 işlemcinin nerde kullanıldığını az çok duymuşsundur ASUS Transformer Prime adlı tableti bu cihazda Tegra 3 kullanıldığını ve tüm test listelerinde cihazları alt ettiğini, bundan dolayı tegraya laf söylemek yanlış olur. Senin dediğinin aksine nasıl hareket edeceğini çok iyi bilen bir firma pazarlama stratejisi çok iyi. Isınma sorunu her cihazda var sonuçta 4 çekirdekli bir işlemci kullanıyorsun ve zorlayınca çok doğal ısınması bunda anormal bir durumda yok. 4. işlemcinin yanına 5. koymalarında ki asıl amaç bataryanın ömrünü uzatmaktır. Şu an ki Htc One X cihazıda aynı işlemciyi kullanmakta olup sorunları var doğru ama htc firmasının kendi ağzıyla söylediği bir şeyde var piyasaya sürmekte acele ettikleri. Zamanla bu sorunları aşıp tablette ki aynı verim alınıcaktır er yada geç. Batarya bozulduğu zaman ne yaparım diye düşünmeyin teknik servise götürüp değiştirirsiniz kendimiz değiştirince ücretsiz almıyoruz ki bataryayı sadece ek olarak servis parası alınır dezavantajı bu avantıjını da söylemeliyim telefonunuz yere düştüğünde SGSIII gibi kapak bir tarafa batarya bir tarafa uçmaz hepsi tek kasada toplanarak çok iyi bir sağlamlık düşünülmüş. Unutmadan şöyle de düşünebilirsiniz telefon kitlendi batarya çıkmıyor onun da tuşları mevcut reset atabilirsiniz ses kısma tuşu ve açma kapama tuşuna basarak. Hafıza Kartı olayına gelirsek haklısınız pekte iyi olmadı yeni nesil telefonlar açısından hafıza kıtlığı oluyor ama bu sorunuda gereksiz şeyler yüklemeyerek çözebilirsiniz bu şekilde telefonu kasmaz daha uzun ömürlü olmasını sağlarsınız. Bootlader klidini açmak telefonu rootlamak telefonu özgürleştirdiği kadar tehlikeye de sokar bunu da söylemekte yarar var. Telefon firmaları boşuna kısıtlama yapmıyor doğal olarakta bir sorun olduğunda böyle yapıp garantiye kabul etmezler. S3 le karşılaştırma konumunda mı orası sizin görüşünüz abi ama bence her türlü yarışabilicek hatta geçebilicek kapasitede. Grafik farkını şu şekilde görebilirsin tegralı telefonlarda THD versiyonunu oynayarak birde normal telefonlarda oynayarak aradaki farkı kendi gözlerinle görme imkanın var. Htc nin yaptığı bence yanlış değil hepsi önlem eğer önlem almasaydı buralara kadar gelemezdi firma olarak saygılar...
 
klongs

klongs

Üye
Ezbere konuşuyorsun haklı olduğun yonlerin var tabi dün iki cihazida oyun performansi ve kamerasıyla inceleme karşılaştırma fırsatı buldum s3 kocaman bir balon s2 elinde olanlar sakin degistirmesin derim

Htc onex bariz fark açtığı özellikleri yazıyorum

Kamera video çekim bariz

Kulaklık ses kalitesi bariz

Oyun grafiği s3 te efekt falan olmuyor onex müthiş

Galari takila takila açıyor onex 4 çekirdeğini hakkını veriyor

Yani s3 sadece kocaman bir baloooon samsung reklam yapmayı biliyor öyle en iyi karşılaştırma alacaksın eline telefonu öyle anlarsınız

S3 ü görmeden önce daha gelmeden öyle anlatildiki almayı düşünmüştüm iyi inceleme fırsatı buldum heleki kamera onex fark açmış

fanlığın anlamı yok
 
Süleyman T.

Süleyman T.

Üye
Ezbere konuşuyorsun haklı olduğun yonlerin var tabi dün iki cihazida oyun performansi ve kamerasıyla inceleme karşılaştırma fırsatı buldum s3 kocaman bir balon s2 elinde olanlar sakin degistirmesin derim

Htc onex bariz fark açtığı özellikleri yazıyorum

Kamera video çekim bariz

Kulaklık ses kalitesi bariz

Oyun grafiği s3 te efekt falan olmuyor onex müthiş

Galari takila takila açıyor onex 4 çekirdeğini hakkını veriyor

Yani s3 sadece kocaman bir baloooon samsung reklam yapmayı biliyor öyle en iyi karşılaştırma alacaksın eline telefonu öyle anlarsınız

S3 ü görmeden önce daha gelmeden öyle anlatildiki almayı düşünmüştüm iyi inceleme fırsatı buldum heleki kamera onex fark açmış

hani kotuleme gordum de bu kadarini da gormedim . olmayan seyleri olmus gibi anlatmissin cok guldum . neymis galeri kasiyomus :zuhaha: video cekiminde one x frame atlamalar yapiyor bu mu bariz iyi ? yapmayin allah askina fanliktan vazgecip gercekleri gorun biraz .
 
klongs

klongs

Üye
bootloader konusunda katılmıyorum samsung ta root yapmak çok kolay teli download moda tak odinle yükle htcde iki saat uğraşmak gerekiyor s-on s-off vs ayrıca root telefona zarar vermez sadece root gerektiren uygulamalar zarar verebilir ve batarya konusunda da katılmıyorum telefonun şarjı bitti dışardasın birini araman gerek napacaksın batarya çıkmadığı için yeni bataryada takamazsın benim s2imde düşünce bataryası kapağı bir yana uçuyor geri takıyorum çalışıyor yekpare kasa bence saçmalık

thd sadece tegraya özel olduğu için one x tedaha iyi gameloft ea games bütün cihazlar için çıkan oyunlarına bakarsan arada hiç bir fark yok
htc one x güncellemeyle düzelecek çıktığından beri aynı şeyi söylüyorlar bu ne saçma bir şey htc kendi müşterilerini kobay mı zannediyor telefon hazır değilse çıkarmasın millet htcnin binasını basmıyor ya one x i erken çıkar diye
sonuç olarak galaxy s3 e şu an piyasada hiç bir cihaz rakip olamaz(iphone 5 demeyin daha çıkmadı)


- - - Eklendi - - -

ayrıca htc 2011 de hep zarar etti 2012 1. çeyreğindede zarar etti ama samsung piyasada en çok telefon satan firma ve 2011 de en çok kar yapan 15. firma aradaki fark ortada
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Görüşlere saygılıyım haklısın şarj bitti bitti değiştirme olayı yok ama her avantajın bir dezavantajı oluyor bu olayda ki gibi bence sağlam olsun uçmasın bataryayı düzenli harcarım kişisel seçim :) Farkı olmadığını söylediği için bu örneği verdim ve Nvidia gibi kaç tane firma var işlemcisine özel oyun çıkartıyor soruyorum hepinize ? One X güncellemeyle düzeliyor kandırmaca değil gelen güncellemelere bakarsınız doğru olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz ve hala da devam etmekte yeni güncellemeler. Neden mi aceleyle sürdüler amaç bina basma korkusu değil pazarlama stratejisi düşünün bi Nisan ayında piyasaya sürülüyor ve rakipsiz bir şekilde satın alınmaya başlanıyor. Neden S3 çıktığı zaman satışların düşüceğini düşünerek. Bazıları sabredemedi beklemedi bu da firmanın işine yaradı. Ama ben bekledim daha almadım ne mi gördüm imaj yoksunu overclock harikası bir cihaz k.bakmayın ama bende S3 alıcak mantık yok tekrar saygılar...
 
Süleyman T.

Süleyman T.

Üye
Fikir tabi ama o overclock harikasi cihazin One X'ten iyi oldugu acikca ortada fazla soze gerek yok cunku bundan otesi tercihe gider ve ona ne ben ne bi baskasi laf edebilir . Kimseyi kirmak istemem ama kabul etmek zor geliyorsa soyleyin . Ben soyluyorum bakin tegra3 e ozel ciktigi icin guzel bazi oyunlar . E bir bakin nova 3 e deli gib kasiyor ? E noldu simdi 4+1 cekirdege ? Noldu Tegra 3 e ? Birakin Allah askina tabulari..
 
doctorrr

doctorrr

Üye
s3 alın kurtulun htc one x in yazılımsal sorunları düzelsin güncellemelerle kaymak gibi olur :D
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Süleyman sakin ol :) Kimseye kabul etmek zor gelmiyor ortada kabul edilicek bir şey yok çünkü :) Bende S3 ün akıcılığını seviyorum lafım yok ama dediğim gibi imajı yüzünden bitti gözümde ;) Nova 3 deli gibi kasıyor evet kasıyor zamanında Shadowgun da deli gibi kasıyordu iş bir güncellemede bitti diceksin ki nasıl düzeltiyorlar anlatayım. Şöyle düşün bilgisayarında ki ekran kartı için yeni oyunlar çıkınca ati veya nvidia güncelleme yayınlıyor mu yayınlıyor sende o oyunlarda kasmaması için onu indiriyorsun yükleyip rahatça oynuyorsun bunuda öyle düşün daha tam oturmadı yerine işlemci bu yüzden böyle ;)

- - - Eklendi - - -

s3 alın kurtulun htc one x in yazılımsal sorunları düzelsin güncellemelerle kaymak gibi olur :D
Bu lafı başka bir konuda daha mı demiştin ne :D Yoksa dejavu mu
:d:
 


Üst Alt