İphone 4 mü?Xperia Neo mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
franzliszt

franzliszt

Üye
ne iphone 4 ü ya bırakın bu işleri iphone 4s getir 8e 8 kıyasla gene sony ön planda teknik servis çalışanıyım bnm kadar iddia edemezsiiniz 100 lerce cihaz elimden geçiyor
dalgamı geçiyorsunuz iphone4 deki 5 megapixelle sen bir karşılaştırda sony i sonra 4s e gel
 


asigsasi

asigsasi

Üye
XPERIA arc :oke:
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
dalgamı geçiyorsunuz iphone4 deki 5 megapixelle sen bir karşılaştırda sony i sonra 4s e gel
Adam zaten foto attı karşılaştıralım diyor iphone 4 lü biride koysun fotolarını da görelim sonra da sende ki 4S e bakarız ;)
 
cyber

cyber

Üye
sony daha iyi nasıl 5 mp daha iyi olsun
 
enes-1907

enes-1907

Üye
dalgamı geçiyorsunuz iphone4 deki 5 megapixelle sen bir karşılaştırda sony i sonra 4s e gel
kardeşim konu nie açılmış biliyomusun iphone 4 s le karşılaştırsalar böle tepki vermicem ama adamlar 5mp olan iphone 4 8mp neo dan daha ii çekiyo diolar sanki dandik markadan bahsediolar iphone 4 s deseler olabilir dicem ama 5mp 8 i nasıl geçsin sony yaptığı lensler de çok güzel yani
 
franzliszt

franzliszt

Üye
kardeşim konu nie açılmış biliyomusun iphone 4 s le karşılaştırsalar böle tepki vermicem ama adamlar 5mp olan iphone 4 8mp neo dan daha ii çekiyo diolar sanki dandik markadan bahsediolar iphone 4 s deseler olabilir dicem ama 5mp 8 i nasıl geçsin sony yaptığı lensler de çok güzel yani
güzel kardeşim iphone4 ün çekimi şu üstteki çektiğin fotodan daha keskin daha önceden kullandığım için emin konuşuyorum ,iphone4s le karşılaştırmak manasız çünkü iphone4sde zaten lens sony üretimi . kesinlikle sonylerin lensi dandik değil aksine çok güzel çekmişsin fotoları,ama iphone4 daha keskin çekiyor birisi çekip atsın bakarsınız ben 4s kullanıcısıyım.
 
Süleyman T.

Süleyman T.

Üye
iPhone'un kamerasına laf atmayın ;) inan çektiğim resimleri koyarım küçük dilinizi yutarsınız 5 mp'le nasıl çektin diye ;) piyasanın n8'den sonraki en iyi kamerası iPhone 4 ve 4s ' te ;)
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
iPhone'un kamerasına laf atmayın ;) inan çektiğim resimleri koyarım küçük dilinizi yutarsınız 5 mp'le nasıl çektin diye ;) piyasanın n8'den sonraki en iyi kamerası iPhone 4 ve 4s ' te ;)
:kop2: Küçük dilimi yutmak istiyorum Süleyman koyar mısın fotoları :d: Bu arada diğer hesaba ne oldu senin
:hmmm
 
enes-1907

enes-1907

Üye
iPhone'un kamerasına laf atmayın ;) inan çektiğim resimleri koyarım küçük dilinizi yutarsınız 5 mp'le nasıl çektin diye ;) piyasanın n8'den sonraki en iyi kamerası iPhone 4 ve 4s ' te ;)
koy şu resimleride dilimizi yutalım bakalım
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
İphonun olduğu sony den şaheser üretmek gibi olmaksızın yarın bile iphone dan neo v yaparken gidildi.sizler iphone ve neo v gider iken nokia arkadan atak samsungun sağladığı s2 zarar gibi.bu nedenle neo diyorum..
Anlamadım :hmmm Translate çeviri felan mı bu ???
:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: enes-1907
enes-1907

enes-1907

Üye
gözünü iphone bürüyen arkadaşlar(şaka) aşağıdaki verdiğim videoda herşeyini kıyaslıyo neonun iphone ile adam aynı müzik klibini ikisindede oynatıyor iphone da sönük ekran neo da ise sony bravia engine teknolojisi olduğu iiçin ekran çok parlak



birde şuna bakın arkadaşlar ekran özellikleri amoled ekranı bile sollamış sony bravia engine

 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
konunun sonunu iyi görmüyorum !
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
cihazların birbirleri arasında illaki artıları ve eksileri olmak zorunda birinin kamerası iyidir digerinin donanımı burda hiçbir cihaz galip gelmez bilginize.tartışmamız bize kalır ancak.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
tarafsız şekilde söylüyorum
1- iphone4 xperia neo dan gerek program gerek oyun gerek müzik gerek ekran açısından (hatta bence kamera ama kişinin zevkine kalmış) daha iyi bir cihazdır daha güçlü bir cihazdır
2- samsungun süper amoled plus ekranı braviadan çok daha iyi ve güçlü görüntü sunmaktadır.
3-tarafsız tartışırsanız daha iyi olur,
şimdi size samsung galaxy s2 mi verseler alırsınız xperia arc s mi - yada beyaz iphone4 mi verseler alırsınız xperia neo mu ? bunun cevabını içtenlikle doğru şekilde verebiliyorsanız sorun yok.
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
[ENGİN];4796542' Alıntı:
cihazların birbirleri arasında illaki artıları ve eksileri olmak zorunda birinin kamerası iyidir digerinin donanımı burda hiçbir cihaz galip gelmez bilginize.tartışmamız bize kalır ancak.
Haklısın hocamda burda ki tartışma sadece kamera üstüne zaten diğer yönler değil :)


- - - Eklendi - - -

tarafsız şekilde söylüyorum
1- iphone4 xperia neo dan gerek program gerek oyun gerek müzik gerek ekran açısından (hatta bence kamera ama kişinin zevkine kalmış) daha iyi bir cihazdır daha güçlü bir cihazdır
2- samsungun süper amoled plus ekranı braviadan çok daha iyi ve güçlü görüntü sunmaktadır.
3-tarafsız tartışırsanız daha iyi olur,
şimdi size samsung galaxy s2 mi verseler alırsınız xperia arc s mi - yada beyaz iphone4 mi verseler alırsınız xperia neo mu ? bunun cevabını içtenlikle doğru şekilde verebiliyorsanız sorun yok.
Ben cevap vereyim içtenlikle S2 alırım ilkinde ikincisinde duraksarım çünkü ios bana göre değil ama genel donanım olarak 4 daha iyi burda ki kıyaslama kamera ;) Bir de dikkatimi çekti neden beyaz iphone dedin dostum siyah desen tercih etmezmiyiz :D Bence sende tarafsız yaklaşmalısın :)
 
franzliszt

franzliszt

Üye

Haklısın hocamda burda ki tartışma sadece kamera üstüne zaten diğer yönler değil :)


- - - Eklendi - - -


Ben cevap vereyim içtenlikle S2 alırım ilkinde ikincisinde duraksarım çünkü ios bana göre değil ama genel donanım olarak 4 daha iyi burda ki kıyaslama kamera ;) Bir de dikkatimi çekti neden beyaz iphone dedin dostum siyah desen tercih etmezmiyiz :D Bence sende tarafsız yaklaşmalısın :)
renk farketmez misal verdim siyahda olabilir ;)yani renk belrtince taraflımı oluyorsun :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

Adam zaten foto attı karşılaştıralım diyor iphone 4 lü biride koysun fotolarını da görelim sonra da sende ki 4S e bakarız ;)

aynı fotoğraflar olmadığı sürece karşılaştırma pek de yararlı olmaz
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bence tartışma çok gereksiz ve boşuna.. İki telefonda çok iyi telefon..tartıştığınız şey de kamera konusu .. Adam hangisini beğenirse onu alır..Adam belki çok uygulama istiyordur IOS alır.Adam belki sony nin menüsünü beğenmiyor ve bence iphone diyor.Biri çıkıp itiraz ediyor.Gereksiz arkadaşlar birbirimizi kırmayalım..Boşu boşuna tartışıyorsunuz..
 
  • Beğen
Tepkiler: DreaMagiC
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt