Nokia'yı o mu satın alacak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tguzel7

tguzel7

Üye
pek mümkün gibi durmasa da olmayacak iş değil.
 


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Nokia'nın pazarda "yönetim ve strateji değişikliğine" gitmesi şart.
Elop'la bu işin yürümediği ortada.

İnşallah Microsoft resmen satın alır da yeni yönetim, yeni anlayış ve yeni telefonlarla yola devam eder Nokia...
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Nokia'nın pazarda "yönetim ve strateji değişikliğine" gitmesi şart.
Elop'la bu işin yürümediği ortada.

İnşallah Microsoft resmen satın alır da yeni yönetim, yeni anlayış ve yeni telefonlarla yola devam eder Nokia...

Bu işin yürümediği?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Elop sirketin ceosu olali ne kadar oldu ki arkadaslar herseyi elop'a baglamak bizi dogruya goturmez. Pazar payinda en yakin rakibinden iki kat fazla paya sahip olan bir sirket bir iki yilda bu duruma gelmez. Android cikali 5 yil oldu ve nokia androidi kucumseyerek biraz da elindeki inanilmaz pazar payinin verdigi rehavetle gerekli atilimi bes yil once yapmaliydi.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
ben nokiayı microsoftun kölesi olması için sevmedim inşallah aklı başına gelir
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Elop amca nın işleri işte
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bence yanlis pencereden bakiyorsunuz olaya. Neden nokia microsoft'un kolesi olsun ki su durumda microsoft nokia kolesi. Yapilan anlasmada nokia wp kullandigi icin her yil microsofttan ucret aliyor, Wp yaziliminda degisiklik yapma yetkisine sahip tek yuklenici,Marketplace icinde markete sahip tek yuklenici,yazilimin icine kendi markasini gomen tek yuklenici yani windows phone isletim sisteminin en imtiyazli anlasmasini yapabilen tek firma cunku microsoft mobil piyasada var olabilmek icin nokiaya gebe. Burada kolelik durumu goremiyorum bence yanlis bilgilendirmelerle yanlis dusunceye yonlendiriliyorsunuz.
 
pRime.

pRime.

Üye
Bu soylenenler somut deliller ortaya konmadikca komplo teorisinden oteye gecmez.

Somut delil varolan tüm işletim sistemlerinin servislerin yerini kısa zamanda wp'a bırakmasıdır. Hatta bundan daha açık ve net bir delil istiyorsanız ceo'nun 2011'de dediklerini hatırlayın.


- - - Eklendi - - -

Wp yaziliminda degisiklik yapma yetkisine sahip tek yuklenici,Marketplace icinde markete sahip tek yuklenici,yazilimin icine kendi markasini gomen tek yuklenici yani windows phone isletim sisteminin en imtiyazli anlasmasini yapabilen tek firma cunku

Bu da bir diğer açık kanıt. Yazılımın performansı düşmesin diye normalde microsoft buna asla izin vermez ios gibi davranır ama nokia gibi güçlü bir şirket elindeyken nokia'nın yazılımı ne yapıp edip adam edeceğini biliyor. Örneğin: Bluetooth ile dosya gönderebilme
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu dedigin somut delil sayilamaz hic bir alakasi yok o zaman samsung ve htc yi de google satin almis hatta sony de bunlara ekleyebiliriz. Bu olcekte bir ulkeye malolmus bir firmayi satildi gosterebilmek icin resmi delilleriniz olmasi lazim soylenti dedikodu ve varsayimlari ornek gosterek firma satildi demek alti bos bir iddiadan ote bir sey olamaz. Eger bir firma satilacaksa veya birlesmeye gidecekse bunun gorusmelerine baslanacagi bile duyurulur. Ve gorusmeler sirasindaki durumla ilgili bilgilendirme surekli olarak yapilir. Daha once de dedigim gibi boyle bir birlesmeyi veya satinalmayi gizlemek bu iki sirketi de iflasa goturucek cezalara goturur. Bunlari gozonune almadan gizliden satildi demek sadece komplo teorisidir.

- - - Eklendi - - -



Somut delil varolan tüm işletim sistemlerinin servislerin yerini kısa zamanda wp'a bırakmasıdır. Hatta bundan daha açık ve net bir delil istiyorsanız ceo'nun 2011'de dediklerini hatırlayın.


- - - Eklendi - - -



Bu da bir diğer açık kanıt. Yazılımın performansı düşmesin diye normalde microsoft buna asla izin vermez ios gibi davranır ama nokia gibi güçlü bir şirket elindeyken nokia'nın yazılımı ne yapıp edip adam edeceğini biliyor. Örneğin: Bluetooth ile dosya gönderebilme

Bu mesajinda da dedigin gibi microsoftun bu yazilimla piyasada tutunabilmesi icin nokia ihtiyaci vardi ve nokia bu firsati cok iyi kullanarak meego ve symbiana yatirim masrafindan kurtulup uzerine para alarak wp isletim sistemini secti.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
en azından bloomberg ten son dakika haberlerini alırız ne bileyim son gelişmeleri durumları değil mi :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bloomberge gerek yok kote olduklari borsalara bildirmeyerek manipulasyon yaptiklari icin bir ceza alirlar ayrica yatirimcilarin zararini da karsilamak zorunda kalirlar ki nokianin hisse degeri son bes yilda 70milyar euro dustu bunun buyuk bolumu microsoft ile yapilan anlasmadan sonra yani son iki yil icinde gerceklesti. Yatirimcinin bu hisselerden zararini ve alicaklari cezayi hesaplarsak iki sirkette boyle bir riske girmez giremez.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
doctorrr

doctorrr

Üye
Bloomberge gerek yok kote olduklari borsalara bildirmeyerek manipulasyon yaptiklari icin bir ceza alirlar ayrica yatirimcilarin zararini da karsilamak zorunda kalirlar ki nokianin hisse degeri son bes yilda 70milyar euro dustu bunun buyuk bolumu microsoft ile yapilan anlasmadan sonra yani son iki yil icinde gerceklesti. Yatirimcinin bu hisselerden zararini ve alicaklari cezayi hesaplarsak iki sirkette boyle bir riske girmez giremez.
doğrusun ne diyek :good:
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Bloomberge gerek yok kote olduklari borsalara bildirmeyerek manipulasyon yaptiklari icin bir ceza alirlar ayrica yatirimcilarin zararini da karsilamak zorunda kalirlar ki nokianin hisse degeri son bes yilda 70milyar euro dustu bunun buyuk bolumu microsoft ile yapilan anlasmadan sonra yani son iki yil icinde gerceklesti. Yatirimcinin bu hisselerden zararini ve alicaklari cezayi hesaplarsak iki sirkette boyle bir riske girmez giremez.

Tüm kalbimle sana inanıyorum hünkarım..
 
pRime.

pRime.

Üye
Bu dedigin somut delil sayilamaz hic bir alakasi yok o zaman samsung ve htc yi de google satin almis hatta sony de bunlara ekleyebiliriz. Bu olcekte bir ulkeye malolmus bir firmayi satildi gosterebilmek icin resmi delilleriniz olmasi lazim soylenti dedikodu ve varsayimlari ornek gosterek firma satildi demek alti bos bir iddiadan ote bir sey olamaz. Eger bir firma satilacaksa veya birlesmeye gidecekse bunun gorusmelerine baslanacagi bile duyurulur. Ve gorusmeler sirasindaki durumla ilgili bilgilendirme surekli olarak yapilir. Daha once de dedigim gibi boyle bir birlesmeyi veya satinalmayi gizlemek bu iki sirketi de iflasa goturucek cezalara goturur. Bunlari gozonune almadan gizliden satildi demek sadece komplo teorisidir.

- - - Eklendi - - -



Bu mesajinda da dedigin gibi microsoftun bu yazilimla piyasada tutunabilmesi icin nokia ihtiyaci vardi ve nokia bu firsati cok iyi kullanarak meego ve symbiana yatirim masrafindan kurtulup uzerine para alarak wp isletim sistemini secti.

android bir kere açık kaynak kodlu bir yazılım, üretici ne isterse onu yapabilir ama wp hapishane gibi kapalı bir sistem microsoft kodlarını paylaşmadıkça üzerinde büyük oynamalar yapamazsın. ikisi farklı dünyalar. bunu bilerek yorum yap. nokia, yazılımı geliştirecek kadar yüksek bir mertebede ise microsoft için o şirket microsoft'un bünyesindedir demektir. bunlar komplo teorisi falan değil, nokia'nın satın alınması projesi yaklaşık 4 senedir sürmekte olan bir proje. microsoft ile eskiden de anlaşmalı bir şirketti nokia. microsoft yazılımını rahatça satabileceği dev bir şirketi bünyesine kattı. siz bunu kabbul etmesenizde bu oldu. aklı başında ve bağımsız hiçbir şirket bir günde koca bir yazılım projesini çöpe atmaz veya symbian'ı bitireceğiz diye basın açıklaması yapmaz. gözünüzü öyle bir kapamışsınız ki gerçekleri görmekten acizsiniz. arka planda ne toplantılar, ne tartışmalar yapıldı bu şirketin akıbeti hakkında siz hala gözünüzle gördünüz gerisi yalan mantığındasınız.

dediğim gibi her şeyi toz pembe görmeye devam.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tozpembe gormek hirsinin gozlerini kor etmesinden evladir. Hele bu korluk boyle bir konuda varsayimlar uzerinden yorum yaptiriyorsa diyecek bir sey kalmiyor. O zaman ben de size bir varsayim vereyim; Nokia windows phone isletim sistemini microsofttan satin aldi. Ama microsoft un prestiji zedelenmesin diye hala daha microsoftunmus gibi lanse ediliyor. Bu sekilde hem microsoft mobil pazarda adini duyurmaya devam ediyor hem de nokia cok guzel sorunsuz ve stabil isletim sistemine sahip olarak sirtindaki symbian ve meego kamburundan kurtulmus oldu. Bu nasil. ? Ama dogru degil sadece bir teori. Ben boyle bir teoriyi hirsima yenik dusup dogru bile olsa soylemem. Ben bir seyi iddia ediyorsam saglam dayanaklara gore iddia ederim teori ve varsayimlara gore hareket etmem.
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
pRime'ın açıklamasını okuyorum mantıklı geliyor,papakudioflu'nun açıklamasını okuyorum mantıklı geliyor...Bence siz ikiniz bunu özelden halledip ortak bir fikre varmalısınız.:tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
doctorrr

doctorrr

Üye
:allalla: baba nevrim döndü kafam karıştı kaldıramadım system error :aha:
 
m542tf

m542tf

Üye
borsalarda işlem gören şirketler anlatılan kadar kolay olamaz şöyleki FENERBAHÇE'm bile oyuncu transfer etmeden borsaya bildirim yapıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TheNightMare.
Cevap
0
Görüntüleme
3K
TheNightMare.
jdmsaint
Cevap
29
Görüntüleme
2K
doctorrr
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
450
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
366
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
538
Haydar


Üst Alt