Facebook Nokia yı satın mı alacak ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


slant1111

slant1111

Üye
saçma..nokia batmaz ama biraz küçüleblr :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
ali abi varsa ne kavga olur ne bişey rahat olun :)

- - - Eklendi - - -

ali abi varsa ne kavga olur ne bişey rahat olun :)
 
cemsidar

cemsidar

Üye
bence alsalar süper olur hiç deilse oyun yüzü görürüz. Facebook aoynlarını oynasak telde ne ala. Yeterli bnce. Ki satışlarda patlar diye düşünüyorum. Gamlefotta bize döner böylece. Of be off alsınlar hemen
 
slant1111

slant1111

Üye
nereye oynuyorsun arkadaşm bu sistemle :)
 
pRime.

pRime.

Üye
şu yazıları olduğu gibi kopyalayıp yapıştırmasanız?
 
SilentOne

SilentOne

Üye
o değilde wp bolumunde ama kapışma olmuş yane her yazıyıda tek tek okudum walla :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
bende tek tek okudum gözlerimi kırpmadan şimdi gözlerim ağrıyor bide üşenmeden yazmışlar ha o kadar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt