Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kalp Kırmadan Seviyeli Bir Şekilde Devam Eder İnşallah...
slant1111
Üye
saçma..nokia batmaz ama biraz küçüleblr
doctorrr
Üye
ali abi varsa ne kavga olur ne bişey rahat olun
- - - Eklendi - - -
ali abi varsa ne kavga olur ne bişey rahat olun
cemsidar
Üye
bence alsalar süper olur hiç deilse oyun yüzü görürüz. Facebook aoynlarını oynasak telde ne ala. Yeterli bnce. Ki satışlarda patlar diye düşünüyorum. Gamlefotta bize döner böylece. Of be off alsınlar hemen
slant1111
Üye
nereye oynuyorsun arkadaşm bu sistemle
pRime.
Üye
şu yazıları olduğu gibi kopyalayıp yapıştırmasanız?