iphone fazla abartılıyor

Sponsorlu Bağlantılar

JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
Ace vs Iphone esprisini geçtim, o araya sokulan symbian telefonlar ne alaka?
 


HaqperesT

HaqperesT

Üye
aleranol

aleranol

Üye
biz burda ayfon 4 il ace den bahsediyoz arkadaş s2 den değil :kop: bence sağlam bişey almışın sen extacy falan mı? Ne aldın hayal görmüşün.
 
pRime.

pRime.

Üye
Dalga gecmeyin arkadaslar olabilir boyle seyler. İphone jailbreak olmadan adam akilli dosya gonderemiyor, uye de iphoneun dosya gonderememesinden yakinmis. sadece fotograf video gondererek bu isler olmuyor. Gonderiliyor diyenlere selamlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
mkyb

mkyb

Üye
Dalga gecmeyin arkadaslar olabilir boyle seyler. İphone jailbreak olmadan adam akilli dosya gonderemiyor, uye de iphoneun dosya gonderememesinden yakinmis. sadece fotograf video gondererek bu isler olmuyor. Gonderiliyor diyenlere selamlar.

Jailbreak yapmak zor bir iş değil.Usb kablosuyla bilgisayara bağlayınca zaten program kendi otomatik jailbreak yapıyor.En fazla 10 dakika alır jaibreak yapmak.iPhone alırken siz telefona değil işletim sistemine para veriyorsunuz.İos sadece iPhone'larda kullanılan bir işletim sistemi olduğundan dolayı çok stabildir.Kasma, donma vs yapmaz.Hafızanın tamamı dolu olsa bile sorun çıkarmadan çalışır.Ama Android öyle mi ? Kafasına göre arkaplanda program açar şarjın içine eder.
 
Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye


kullandın mı da bunu söylüyorsun |-)
evet. kullandim. kendimde olmadi da arkadasimda vardi. birkac gun bende kaldi. cok sikici geldi. tabi oyun konusunda super bir cihaz ama arayuzu cok ama coook basit. bazi insanlar basit arayuz seviyolar. bu insandan insana degisir. o yuzden sikici gelmesi normal. hele arkadas androidden iosa gecmis. Android cok karmakarisik bir sistem.
 

Lenneth

Üye
iPhone nun en buyuk eksisi web tarayicilari bence. Safari , Opera mini , Dolphin , Puffin , Atomic Web vs vs web tarayicilarinin hepsinde agir sitelerde biraz gezinince kapanma sorunu var. Bluetooth ve Usb olaylari cozuluyor jb yapinca.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
Dalga gecmeyin arkadaslar olabilir boyle seyler. İphone jailbreak olmadan adam akilli dosya gonderemiyor, uye de iphoneun dosya gonderememesinden yakinmis. sadece fotograf video gondererek bu isler olmuyor. Gonderiliyor diyenlere selamlar.
ne alakası var ? jailbreak olmadan bu uygulamalar 2 dolara satın alınabiliyor çatır çatırda gönderiyor ayrıca bu lükse para vermek istemiyorsan almayacaksın arkadaş kendi kablosu varkende veri atabiliyorsun rahatlıkla ayrıca hiçmi hiç olmadı icloud diye bir sistem var teknoloji fakirliğinden vazgeçin. biz okadar model biliyoruzki bluetoohla birşeyler gönderip içi bomboş olan , hatta çift çekirdeğe geçememiş modelleride görüyoruz bluetooth olsa ne yazar 3mb lık veri atar anca bunun dışında olan o bluetooth çipinin kaliteside örneğin iphone4s bluetooth 4.0 kullanıyor bu nedemek tüm bluetooth cihazlarını tanıyor tüm bluetooth ses sistemlerini o ve çoklu multi performansı oyunlarda özellikle . iphoneun bu veri aktarılmaması çok eleştirildi bunun nedeni sanatçı hakkını korumak için deniyor yoksa maclerde serbest , telefon elden ele gezebilen bir alet olduğu için kimse mp3 satın almaz birbirine hızla aktarır diye önü kesilmiş. ama zaten adamlar veri atabilmeniz için appstore birsürü program koymuş ister wirelessle at ister bluetoothla isteyene oluyormuş demekki.geçin bu ayakları yazdım oraya programları istersen cydiadan ibluetooth uda indirip tamamen olayı kökünden çözebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Türe

Türe

Üye
evet. kullandim. kendimde olmadi da arkadasimda vardi. birkac gun bende kaldi. cok sikici geldi. tabi oyun konusunda super bir cihaz ama arayuzu cok ama coook basit. bazi insanlar basit arayuz seviyolar. bu insandan insana degisir. o yuzden sikici gelmesi normal. hele arkadas androidden iosa gecmis. Android cok karmakarisik bir sistem.

Android çok da karmaşık değil. Ama günümüz diğer sistemlerine göre öyle diyebiliriz. Bende S2 var babamda iPhone 4 değiştik ve bugün cidden çok sıkıldım herşey kısıtlı geldi :off: Androidden sonra ios bunaltıcı geliyor.


- - - Eklendi - - -

Şunu da belirteyim bende daha önce iPhone 4 vardı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nokiafanboy
_ardaa

_ardaa

Üye
ne alakası var ? jailbreak olmadan bu uygulamalar 2 dolara satın alınabiliyor çatır çatırda gönderiyor ayrıca bu lükse para vermek istemiyorsan almayacaksın arkadaş kendi kablosu varkende veri atabiliyorsun rahatlıkla ayrıca hiçmi hiç olmadı icloud diye bir sistem var teknoloji fakirliğinden vazgeçin. biz okadar model biliyoruzki bluetoohla birşeyler gönderip içi bomboş olan , hatta çift çekirdeğe geçememiş modelleride görüyoruz bluetooth olsa ne yazar 3mb lık veri atar anca bunun dışında olan o bluetooth çipinin kaliteside örneğin iphone4s bluetooth 4.0 kullanıyor bu nedemek tüm bluetooth cihazlarını tanıyor tüm bluetooth ses sistemlerini o ve çoklu multi performansı oyunlarda özellikle . iphoneun bu veri aktarılmaması çok eleştirildi bunun nedeni sanatçı hakkını korumak için deniyor yoksa maclerde serbest , telefon elden ele gezebilen bir alet olduğu için kimse mp3 satın almaz birbirine hızla aktarır diye önü kesilmiş. ama zaten adamlar veri atabilmeniz için appstore birsürü program koymuş ister wirelessle at ister bluetoothla isteyene oluyormuş demekki.geçin bu ayakları yazdım oraya programları istersen cydiadan ibluetooth uda indirip tamamen olayı kökünden çözebilir.

Tartışmaya girmek istemem ama kusura bakma da şu sanatçı hakları ve bluetooth olayı biraz komik olmuş öyle olsa ipod üretmezdi Apple yada mp3 dosya sistemini tanımazdı veya senin o çift çekirdeğe geçememiş dediğin markalar gibi korumalı yapardı, drm koruması gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
Türe

Türe

Üye
Tartışmaya girmek istemem ama kusura bakma da şu sanatçı hakları ve bluetooth olayı biraz komik olmuş öyle olsa ipod üretmezdi Apple yada mp3 dosya sistemini tanımazdı veya senin o çift çekirdeğe geçememiş dediğin markalar gibi korumalı yapardı, drm koruması gibi.

Dostum bluetooth erişimi gerçekten telif haklarını ihlal etmemek için engelleniyor ;) Aynı durum lumia 900'de de var
 
klongs

klongs

Üye
müziği geç resimde atamıyorsun örneğin arkadaşımın iphone 4s i var beraber dışarı çıktık fotoğrafımı çekti yollasana diyorum yok atamam diyor niye diyorum iphone dışındaki telefonlara atamıyorum diyor fotoğrafdamı telif hakkı
 
Türe

Türe

Üye
O kadarını bilmiyorum gerçekten. Bilerek yapılıyor gibi bir his de yok değil içimde :hmmm Neden sadece Apple cihazları diye düşünüyor insan :hmmm
 
Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye


Android çok da karmaşık değil. Ama günümüz diğer sistemlerine göre öyle diyebiliriz. Bende S2 var babamda iPhone 4 değiştik ve bugün cidden çok sıkıldım herşey kısıtlı geldi :off: Androidden sonra ios bunaltıcı geliyor.


- - - Eklendi - - -

Şunu da belirteyim bende daha önce iPhone 4 vardı.
+1 :)

Nokia Belle ve Androidde arayuz gercekten eglenceli. 6-7 tane farkli ana ekranlar var. istedigin gibi kisisellestirme yapiyosu. ama IPhonede yapamiyorsun. O yuzden Android kullandiktan sonra IOSun sikici gelmesi gayet dogal bisey. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
Türe

Türe

Üye
hakkını yemeyelim jailbreak yaparsan ios çok farklı şekillerde kişiselleştirilebiliyor . Ama androidde bu daha kolay .
 
franzliszt

franzliszt

Üye
müziği geç resimde atamıyorsun örneğin arkadaşımın iphone 4s i var beraber dışarı çıktık fotoğrafımı çekti yollasana diyorum yok atamam diyor niye diyorum iphone dışındaki telefonlara atamıyorum diyor fotoğrafdamı telif hakkı
mailden atsın :) olmadı jailbreakli ise ibluetooth ile yollasın :) armut bazen elmadan daha sulu oluyor ama genelde herkez elma sever:) bu arada sende bump kurulu ise direk yollardı sana.
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
franzliszt bu konudaki mesajlarının tümüne katılıyorum.IOS ve Wp'yi kullanışsız yaptılarya artık diyecek söz yok.Apple'ın tek sevmediğim özelliği çok pahalı olması ve bu yüzden marka düşkünü çoluk çocuk herkesin elinde bulunması...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve franzliszt
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Galaxy S2 al kardeşim Iphone 4 den üstün bence..
 
  • Beğen
Tepkiler: Nokiafanboy
pRime.

pRime.

Üye
Jailbreak yapmak zor bir iş değil.Usb kablosuyla bilgisayara bağlayınca zaten program kendi otomatik jailbreak yapıyor.En fazla 10 dakika alır jaibreak yapmak.iPhone alırken siz telefona değil işletim sistemine para veriyorsunuz.İos sadece iPhone'larda kullanılan bir işletim sistemi olduğundan dolayı çok stabildir.Kasma, donma vs yapmaz.Hafızanın tamamı dolu olsa bile sorun çıkarmadan çalışır.Ama Android öyle mi ? Kafasına göre arkaplanda program açar şarjın içine eder.

şu anda ios 5.1'e untethered jb yapabiliyor musun? hayır. o halde jailbreak her daim yapılabilen bir şey değil.


- - - Eklendi - - -

ayrıca jb olmadan hala şarkı ve başka dosyalar gönderilebildiğini iddia edenlere gülüyorum gerçekten.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108 ve Nokiafanboy
xxxsrdrxxx

xxxsrdrxxx

Üye
ne güldüm ya :D
 


Üst Alt