Garip telefon zevklerin var ace den iphone a, ordan c601 e![]()
Dur bakem c6 ya ne dicek



birazdan seni topa tutarlar![]()

birazdan seni topa tutarlar![]()
Adam herseyi onceden bildi![]()

IPhone tabii ki kullanim hazzi vermez. zaten Iphonenin android ve symbiandan iki artisi var: 1.uygulama ve oyun
2.tarayici

xperia neo iphone4s den iyi öylemiarkadaş biraz fazla abartmış ace ile iphone 4 ü ama genede gerçekte çok abartılıyor iphone çünkü fiyatı 1800 tl ama bakıyosun ki xperia neo ondan daha iyi e diyosunki buna millet neden bu kadar para veriyo marka için diyolar bnde diyorumki lan apple markasını 5 sene önceye kadar alabiliyomuydun türkiyeden yok e ne kullanıodun nokıa samsung sony vs. e şimdi bu telefonların hakkını yemeyelim senelerdir kullandığımız markalar şimdi arkadaşlar allah aşkına bi xperia neo ile iphone 4s kıyaslayın hangisi üstün videolarla kanıtlanmış bişi neo daha iyi iphone 4 s ten yalnış anlamayın neo kullandğım için deil bnde iphone 4 alıyodum az kaldı ama arkadaş kullanıyo çok bencil marka olduğundan sony aldım bencil derken adamlar aksesuar aldığında kendi markası dışındaki çoğu aksesuarı örneğin bluetooth kulaklık desteklemiyor

helal olsun bu günleride gördük bir glbencmarka bakın birde donanımınıza artı sisteminize akşam akşam güldürdünüz beni
Bence sana çakma i4 kakalamıslar![]()
kardeşim cihaz orijinal çakma olurmu hiç.
Mehmet Dedi Dedi İnanmadınız Bakın Ne Oldu Şimdi![]()
