iphone fazla abartılıyor

Sponsorlu Bağlantılar

SHS

SHS

Üye
Garip telefon zevklerin var ace den iphone a, ordan c601 e:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe


__xXx__

__xXx__

Üye
sen çin malı iphone almışındır hacı ace den sonra senin iphone neymiş lan demen lazımdı
 
pentagram_34

pentagram_34

Üye
Konuda birbirlerine sataşma,laf atma olmazsa konu devam eder ama %100 konu tartışmaya gidicek ve kapanacak:(
tartışmaya çalışanlar yapmayın işte doğru düzgün konuşmak varken bir telefon için kırmayın birbirnizi:(

konuya gelince;teknoloji fazla ilerliyor artık kimisini iphone kesmez kimisini nokia vs yada tam tersi. Bu,önemli olan aldığınız elektronik alet isteğinizi karşılıyor mu?
İlk önce onu düşünmek lazım sonrada istediğinize yönelmeniz lazım.
 
dagar

dagar

Üye
İsletim sistemi olrak arkadas alisamamis bnce
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
c6 yada derki işlemcinin hizina yetişemiyorum.

İ phone 1.400 tl

Ace : 600 tl

Senin dedigin bile dogrudan mantik hatasi
 
TheSoftware

TheSoftware

Üye
    Konu Sahibi
Orijinal ama daha alışamadık birbirimize.Tasarımını seviyorum.App Store e aşığım IOS a hastayım tek sorun çok naz yapıyor hocalar :)
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
çok ilginç :hmmm
 
Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye
IPhone tabii ki kullanim hazzi vermez. zaten Iphonenin android ve symbiandan iki artisi var: 1.uygulama ve oyun
2.tarayici
 
aleranol

aleranol

Üye
Arkadaşım bende c7 var istersen değişebilirim :ehe Kutulu ve 2 yıl garantili:d:
 
pentagram_34

pentagram_34

Üye
Bana göre iphone'ın tek eksiği ekran yönünden küçük olması. Biraz daha büyütse daha da iyi olur ama şu da var j.b. Yapmadığınız zaman onun iphone olduğunu anlamıyorsunuz:)
 
franzliszt

franzliszt

Üye
arkadaş biraz fazla abartmış ace ile iphone 4 ü ama genede gerçekte çok abartılıyor iphone çünkü fiyatı 1800 tl ama bakıyosun ki xperia neo ondan daha iyi e diyosunki buna millet neden bu kadar para veriyo marka için diyolar bnde diyorumki lan apple markasını 5 sene önceye kadar alabiliyomuydun türkiyeden yok e ne kullanıodun nokıa samsung sony vs. e şimdi bu telefonların hakkını yemeyelim senelerdir kullandığımız markalar şimdi arkadaşlar allah aşkına bi xperia neo ile iphone 4s kıyaslayın hangisi üstün videolarla kanıtlanmış bişi neo daha iyi iphone 4 s ten yalnış anlamayın neo kullandğım için deil bnde iphone 4 alıyodum az kaldı ama arkadaş kullanıyo çok bencil marka olduğundan sony aldım bencil derken adamlar aksesuar aldığında kendi markası dışındaki çoğu aksesuarı örneğin bluetooth kulaklık desteklemiyor
xperia neo iphone4s den iyi öylemi :D:D helal olsun bu günleride gördük bir glbencmarka bakın birde donanımınıza artı sisteminize akşam akşam güldürdünüz beni:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Symbianize

Symbianize

Üye
Androidmi ? Donanım düşmanı
 


Üst Alt