burdan kamera yazılımını araklayıp fp1 e portlayanı ihya ederim![]()

Yazılımı ayıklarken birkaç sensör de ayıklarsa tadından yenmez vallaburdan kamera yazılımını araklayıp fp1 e portlayanı ihya ederim![]()

Yazılımı ayıklarken birkaç sensör de ayıklarsa tadından yenmez valla![]()

komple telefonu mu araklasak nesorunu kökünden halletmiş oluruz
![]()
İndircenmibilgi için teşekkürler. indirelim bakalım..
napcanki 808 yazılımınıhadi hayırlı olsun.

duvar kağıtlarını portlayabilirim![]()
teması farklıysa temasını alabilirsen iyi olur nokia evolve sa at çöpe 
