Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
KArdeşim şuan mağzada en son sürüm var mı ? Alacağım. Ayrıca Programı güncelledikçe sürekli yeniden alma olmayacak değil mi ? Ayrıca umarım yasal korumaya almıştırsın kendini. Başının belaya girmesini istemem. Kanalların ne yapacagı bellı olmazda. Birde Sonuçta kanallarla herhangi bir sorun olduğunda programı kapatman gerekebilir. Kapattığında satın alanların büyük tepkisi olur. umarım planlı yapıyorsundur. Kolay gelsin .

Şu an son sürüm mağazada değil ama en geç 1 hafta içinde vitrinde yerini alır. Şuan bile alabilirsin aslında. Çünkü güncelleme çıkınca tekrar ödeme yapmıyorsun. Ücretsiz olarak indiriyorsun belirli bir indirme limitine kadar...
 


Polymath

Polymath

Üye
Anladim. Hertürlü alacagim. İlk başta bu programi isteyen konu açan bendim çünkü. Ama yasal konu hakkında cevap alamadım. İlerde bir sıkıntı olurda programi kapatırsan sıkıntı olur biliyorsun
 
tempestshine

tempestshine

Üye
eline sağlık dostum.yeni sürüm harika :oke:
 
lilsaint_03

lilsaint_03

Üye
teşekkürler
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
akın hemen alıyorum kardeşim final sürüm ne zaman çıkar ve son sürüm mağazaya ne zaman düşer?

- - - Eklendi - - -



an itibariyle aldım desteğimi verdim Akın sana tavsiyem bunu wp için yap ulusal kanallar ekle içine orda daha pahalı da satarsın arayüzü geliştirmen yeter. Acikakademi.com a gir orda eğitimler var wp için microsoft şuan markete giriş ücretini almıyor :oke
 
  • Beğen
Tepkiler: akinorta
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
ben mobilden hayatta tv izlemem..sevmiyorum..ama akın kardeşi tebrik ediyorum ve destek için kullanmasamda programı alacağım..alacağım ki çalışmaları devam etsin..ve benim de kullaanacağım bi program yapsın :) ..mesela ezan vakti widget gibi..:naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: akinorta ve LaNegra
tempestshine

tempestshine

Üye
ne kredi kartım var,ne param.olsaydı kesinlikle alırdım emin ol.ama elim kolum bağlı.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
akın hemen alıyorum kardeşim final sürüm ne zaman çıkar ve son sürüm mağazaya ne zaman düşer?

- - - Eklendi - - -



an itibariyle aldım desteğimi verdim Akın sana tavsiyem bunu wp için yap ulusal kanallar ekle içine orda daha pahalı da satarsın arayüzü geliştirmen yeter. Acikakademi.com a gir orda eğitimler var wp için microsoft şuan markete giriş ücretini almıyor :oke

teşekkürler arkadaşım. Final sürümü olan 1.4.8 'i mağaza gönderdim. Onay sürecinden sonra mağazada :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
teşekkürler arkadaşım. Final sürümü olan 1.4.8 'i mağaza gönderdim. Onay sürecinden sonra mağazada :)

ne demek kardeşim onaylanınca söyle indireyim birde hidayet02 nin listesinde birtane atv hd var kalitesi çok iyi onu da ekler misin listene
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
yarın eklemeyi düşünüyorum yeni bazı kanalları
 
By_DİYAR

By_DİYAR

Üye
hocam ezan vakti vidgeti yazsan süper olur çok isteriz gerçekten işte o programı seve seve alırım hocam ....
 
tempestshine

tempestshine

Üye
bende ikon değişmedi neden? :allalla:
 
aleranol

aleranol

Üye
çok teşekkür ederim yanlız konu uygulamalar bölümüne taşınsa ve üst konu olsa çok iyi olur. Mağazada çok fazla bir fiyattan satmazsan iyi olur abi. Mesela 1 tl olsun binlerce kişi bayılarak alacaktır. En iyi program bu çünkü

- - - Eklendi - - -

a bide wp için de yazsan ve bide ezan saati widgeti olsa yemin ediyorum köşeyi dönersin.
 

mhizlim

Üye
Yeni kanallar niçin eklenmiyor. Mevcutta da çok çöplük kanallar var umarım eklenenler arasına böyle kanallar girmez de daha işe yarayan izlenecek kanallar görürüz. Kategori olmamasıda eksisi. Tv8 inde sadece ses olması tuhaf halbuki görüntüyüde veren linkleri mevcut, ben izliyorum. Birde merak ettiğim böyle bir programın telif hakları açısından bir sakınca oluşturup oluşturmadığı.
 
Polymath

Polymath

Üye
Birde merak ettiğim böyle bir programın telif hakları açısından bir sakınca oluşturup oluşturmadığı.

Benden bundan bahsettim ama kendiside bilmiyor malesef. Herhangi bir telif hakkı konusunda uyardım. Herhangi bir sorun olduğunda bu programın kapatılması söz konusu. Oyüzden satın alınan program kullanım dışı olabilir. Tabi bu durumda nokia mı muhattap olur akınortamı bilemiyorum.
 
aleranol

aleranol

Üye
bence olmaz olsaydı linkleri başıboş bırakmazlardı gibime geliyor. Akın abim iyi etti böyle bir programla ama inşallah bişi olmaz.
 


Üst Alt