Widget istek: Ekran parlaklik kontrolu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

trontr

Üye
    Konu Sahibi
Widget istek: Ekran parlaklik kontrolu
Selam arkadaşlar :)

Bir isteğim olacak, ana ekrana kısayol olarak eklenebilen ekran parlaklığın değiştirebilceğimiz bir program var mı?

Yani aynı Sessiz/genel widgeti gibi bastığımda parlaklık olacak, bi daha bastığımda minimum parlaklık olacak. Eğer böyle bişey yoksa yapabilen arkadaşlarımız için çok iyi bir widget fikri olur. Hem işime de çok yarar.

Eğer böyle bişey yoksa Lanternsoft extra buttons hariç başka bir program önerebilecek olan varmı??
 


yaren_dede

yaren_dede

Üye
en iyisi, olmasin dediğin zaten ne arıyorsunki
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
brigth control diye bir uygulama vardı galiba
 
dücane

dücane

Üye
hocam "dzsoft setting bar" programini kullan, bende kullaniyorum, cok özelligi var ve gayet hosuma gidiyor...parmagini alt bar´a tutup yukari cekiyorsun, ve özellikler cikiyor...cok güzel pro :)

bazi özellikler sunlar...

ekran parlakligi ayarlamasi mevcut
güc tasarrufu ayarlayabiliyorsu
müzik player ekleyebiliyorsun
kisayollar ekleyebiliyorsun ve daha baska özellikleri de var
 
tempestshine

tempestshine

Üye
hocam "dzsoft setting bar" programini kullan, bende kullaniyorum, cok özelligi var ve gayet hosuma gidiyor...parmagini alt bar´a tutup yukari cekiyorsun, ve özellikler cikiyor...cok güzel pro :)

bazi özellikler sunlar...

ekran parlakligi ayarlamasi mevcut
güc tasarrufu ayarlayabiliyorsu
müzik player ekleyebiliyorsun
kisayollar ekleyebiliyorsun ve daha baska özellikleri de var

şu dediğin programın linkini versene
 
tempestshine

tempestshine

Üye
buyur Hoacm



ekran görüntüsü:


sağolasın.deneyip sonucu yazarım.


---------- Eklendi @ 18:38:50 ---------- Yazıldı @ 18:19:04 ----------

çalışmadı :s
 

trontr

Üye
    Konu Sahibi
ben de çalıştıramadım onu ya
 
tempestshine

tempestshine

Üye
bunu yükledikten sonra altta böyle bir çizgi çıktı



 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bendede çalışmadı
 

Clendraqula

Üye
Bende Çalıştıramadım İngilizceden Anlamam Zaten :)
 
dücane

dücane

Üye
arkadaslar bende cok güzel calisiyor, buyrun size kendi telefonumdan ekran görüntüsü, ne gibi bir hata ile karsilasiyorsunuz, onuda paylasirsaniz belki yardimci olabilirim...

 
efeler12

efeler12

Üye
anna yazıyor dikkat :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
hata vermiyor ama alt bar filan çıkmıyor yani belle uyumlu değilse çalışmamasıda normal
 

Clendraqula

Üye
Ayarlardan autostart ı secip reset atın Ben Öyle Yaptım Oldu..
 
dücane

dücane

Üye
Ayarlardan autostart ı secip reset atın Ben Öyle Yaptım Oldu..

arkadasin dedigi gibi yapin, olur o zaman, bendede oluyor sonucta, sizlerle paylastigim ayni programi bende kullaniyorum :) stelik anna yaziyorda, anna ikonlu manasina geliyor ;)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
arkadasin dedigi gibi yapin, olur o zaman, bendede oluyor sonucta, sizlerle paylastigim ayni programi bende kullaniyorum :) stelik anna yaziyorda, anna ikonlu manasina geliyor ;)

aktif olması için ayarlardan -appearfrom bottom- işaretleyince aktif oluyor yalnız ekran parlaklığı nereden ayarlanıyor onu anlamadım, barın üstünde bir Ok var onu sağa sola çekiyorum birşey olmuyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt