Gelin bi tartışalım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
tartışmayın
 


Elektr0

Elektr0

Üye


Tizen e geçtikten sonra android cihaz üreteceğini sanmıyorum samsung un.. Nokia symbianı bırakıyor wp yi bırakmıyor... c7 kamera ayarlarında da ev ayarları var yaptığında net çekimler yapabilirsin ama mevzu o değil... iş kamera mevzusu değil çevirme konuyu sen şimdi

çevirmiyorum arkadaş ne alakası var Nokıa ya sinirlendiğim zamanlardan bahsediyorum ... sende bana düz kamerayı savunma be arkadaş N8 in kamerasını desen anlayacam ama C7 nin arkasını gösteren deliğinden bahsediyoruz...
 
Türe

Türe

Üye
Nasil anlamak istiyorsan oyle anla hakaret edecek olsam gizli sakli etmem cezami da alirim lafimi esirgemem ;)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
neyse konuyu uzatmayalım herkesin sistemi kendine herkes beğendiğini kullansın. dağılalım
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
HakaN-06

HakaN-06

Üye
elektro gece gece güldürdün hacı :D C7de neden N8 lensi kullanmadılar demişsin. Çünkü farklı kesimlere hitap ediyolar. Kaldı ki adamlar sana mı soracak C7ye takacakları lensi :D Beğenmiyorsan almazsın olur biter, zorla sattıkları yok ya. Sorun nokiada değil biz Türk milletinde. Hala gidip 5800a 500, N97ye 1000 tl veren kekolar varsa bence bu nokianın değil bizim sorunumuz. İş isten geçtikten sonra konu açıp nokiayı karalarlar. Vay efendim bu telefonda ram az gpu yok..
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Elektr0

Elektr0

Üye
elektro gece gece güldürdün hacı :D C7de neden N8 lensi kullanmadılar demişsin. Çünkü farklı kesimlere hitap ediyolar. Kaldı ki adamlar sana mı soracak C7ye takacakları lensi :D Beğenmiyorsan almazsın olur biter, zorla sattıkları yok ya. Sorun nokiada değil biz Türk milletinde. Hala gidip 5800a 500, N97ye 1000 tl veren kekolar varsa bence bu nokianın değil bizim sorunumuz. İş isten geçtikten sonra konu açıp nokiayı karalarlar. Vay efendim bu telefonda ram az gpu yok..
olay bende degil zaten bedava verseler alırım ancak hediye ederlerse ama özellik nedir bilmeyenlerde var 8 mixel kamera varmışş ovvsss :oha: yok y yalandır o haber gibi konuşmara şahit oldum adamları birde ikna edemiyorsun abi etme tutma o kadar parayı ona verme diyorsun anlamıyor ben alırsam bu vakitten sonra zaten kamera için android modellerden Xperia S i alırım... ama bilinçsizce alan insanlar için kötü oluyor....
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Evet kardeşim bende bılıncsız bır şekılde c7 aldım 8 mp diye ozamanlar telefonla aram cok iyi deıgldı BEn bılseydım kamerasının böle kötu oldugunu almazdım Tabi ona kamera denirse.
 
Türe

Türe

Üye
Evet kardeşim bende bılıncsız bır şekılde c7 aldım 8 mp diye ozamanlar telefonla aram cok iyi deıgldı BEn bılseydım kamerasının böle kötu oldugunu almazdım Tabi ona kamera denirse.

Senden çok iyi Fan grubu başkanı olur :oke: Nokia kullanırken yaptığını da Android'e geçince neler yaptığını da görüyoruz.
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
insan devir atlayinca Hava degışımı vurunca ne diyecigini bılmıyor sanada tavsiye ederim haci :)

bu arada Sözlük yazarımısın?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
insan devir atlayinca Hava degışımı vurunca ne diyecigini bılmıyor sanada tavsiye ederim haci :)

bu arada Sözlük yazarımısın?

ben 701 kullanıyorum kamerası c7 ile aynı senin telefonunla çektiklerini koy ben de benimkileri bakalıö hangisi daha güzel?
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Koyalim ama şuan Olmaz sagolsun TTnet Adil kullanımıyla bizleri bittirdi nerdeyse :(
 
Türe

Türe

Üye
insan devir atlayinca Hava degışımı vurunca ne diyecigini bılmıyor sanada tavsiye ederim haci :)

bu arada Sözlük yazarımısın?

Hayır ben öyle sözlüklerde takılmam. Bir ara takılmıştım birkaç günlüğüne sadece.

Merak etme bu arada ben androidi de ios'u da symbian'ı da bada'yı da kullandım ;)
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Proflındekı resim biraz farklıda :)
 
Eykul

Eykul

Üye


bak kardeşim bir cihazı kullanırsın yada gider bi markette inceler yads videolarını izler öyle eleştirirsin anlıyosun di mi? Bak ben android kullandım sevemedim windows mobile kullandım sevemedim şuan iyi kötü symbian kullanıyorum.. Arkadaşın telefondan haberi yok sadece donanımını yazdım galaxy s daha iyi dedi peki neden? Çünkü telefonu sırf donanım olarak değerlendiriyor! Optimizasyon denen şey nedir ne işe yarar pek haberi yok sanırım.. Bazı sistemler symbian ve wp gibi çalışmak için o kadar fazla donanıma ihtiyaç duymaz çünkü donanım ve yazılım iyi optimize edilir anlatabiliyor muyum? Android cihazların tek farkları donanımları sürekli yükseliyor neden? Çünkü sistem sömürüyor ihtiyaç duyuyor.. Samsung androidle bu kadar iyi başarı yakalamışken neden tizen e geçiyor az kafa yorun bakalım?

Sen telefonunu marketten mi aliyorsun?

Hem bana ne cattin ya...yanlis yanlis anlayip konusuyorsun... Adam resmen konuyu tartismak icin acmis konunun basligina bak bir!
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
klongs

klongs

Üye
inciciler bunu çok kullanıyor o yüzden sormuştur
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Sen telefonunu marketten mi aliyorsun?

Hem bana ne cattin ya...yanlis yanlis anlayip konusuyorsun... Adam resmen konuyu tartismak icin acmis konunun basligina bak bir!

Sana çatmadım senin dediğne katıldığımdan alıntı yaptım mesajını.


---------- Eklendi @ 12:19:26 ---------- Yazıldı @ 12:18:53 ----------

Market dediğim de elektronik marketler teknosa vb..

---------- Eklendi @ 12:20:16 ---------- Yazıldı @ 12:19:26 ----------

Koyalim ama şuan Olmaz sagolsun TTnet Adil kullanımıyla bizleri bittirdi nerdeyse :(

upload hızını düşürmez ki neyse boşver zaten biliyordum bunu diyeceğini sıkıntı yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt