MrCommanDTr
Emekli Yönetici
1 yıldır kullanıyorum bu dediklerin nerde ??? hacı yeme bizi herii boş ver gitsen ne alırsan al... ben ya iOs ve android Os yada tizen yada da Boot to gecko alırım .. Wp ve symbianla felan işim olmaz...
1 milyon kullanıcıya virüs girdiğinden ve mağazaya angry birds space adı altında virüs konduğundan haberin yok tabii
-- Lumia serisi felan neden tükiye ye en erken temmuz agustus gibi geliyor --- Türk milletini bence enayi yerine koymak gibi bişi... ilginç olan 4 çekirdekli telefonların zamanında tek çekirdekli nokıaların sırf Wp ile üstünlük saglayacagını düşünende sizsiniz... Android os'u ben yapmadım sadece kullanmakta oldugum bir çok uygulama oyun Vs vs çok seri şekilde telefonumda çalışmakta...ben bu durumda türkiyeden daha hiç bir kimsenin kullanmadıgı lumia 710 mudur nedir onu yada başka modelleri youtube den izleyeler desteklemek istemiyorum...( belli bir zamanı var ) adam belki sizin gibi nokıa fanı tarayıcı karşılaştırmalarında android te 2g ye geçirdi belki telefonu Wifi baglantısını adroid te belki telefon üzerinde bulunan Wifi vericisinden aldı 2g olarak ... gelsin bir yaa önce sonra bu kadar sert bir şekilde konuşuruz gene...


.gif)




