[ENGİN]
Üye
vay anasını.belliki koyu nokia taraftarısın.luima hallkkında bilgi ediniyim dedim ustune bide suclu cıktım![]()
bilgi edinmek herhangi bir sistemi ti'ye almakla olmaz bilgi edinmek amacında değilsin sanırım yazdıklarına bakılırsa
vay anasını.belliki koyu nokia taraftarısın.luima hallkkında bilgi ediniyim dedim ustune bide suclu cıktım![]()
Onun niyeti mesaj kasıp ünlü olmak[ENGİN];4732833' Alıntı:
bilgi edinmek herhangi bir sistemi ti'ye almakla olmaz bilgi edinmek amacında değilsin sanırım yazdıklarına bakılırsa

Onun niyeti mesaj kasıp ünlü olmak![]()

Bu konu gelin tartisalim yani dusunuyorum da sen tartismak mi istiyorsun? Bastan biliyordun yani....
bak kardeşim bir cihazı kullanırsın yada gider bi markette inceler yads videolarını izler öyle eleştirirsin anlıyosun di mi? Bak ben android kullandım sevemedim windows mobile kullandım sevemedim şuan iyi kötü symbian kullanıyorum.. Arkadaşın telefondan haberi yok sadece donanımını yazdım galaxy s daha iyi dedi peki neden? Çünkü telefonu sırf donanım olarak değerlendiriyor! Optimizasyon denen şey nedir ne işe yarar pek haberi yok sanırım.. Bazı sistemler symbian ve wp gibi çalışmak için o kadar fazla donanıma ihtiyaç duymaz çünkü donanım ve yazılım iyi optimize edilir anlatabiliyor muyum? Android cihazların tek farkları donanımları sürekli yükseliyor neden? Çünkü sistem sömürüyor ihtiyaç duyuyor.. Samsung androidle bu kadar iyi başarı yakalamışken neden tizen e geçiyor az kafa yorun bakalım?

[ENGİN];4732914' Alıntı:
neden olacak küçükler büyüklerini taklit eder onlara özenir![]()
Samsung galaxy S2 diyoruz mali400 gpu diyoruz hız aşırtılmış versiyonu S3 te var diyoruz telefonda glonas var diyoruz ddr2 ram var diyoruz dual core işlemci var diyoruz - adamlar halen lumia incelemesini izlediniz mi felan kardeş Wp stabil olabilir az donanım kullana bilir 256 MB lık ram yetebilir fiyatıda ucuz olabilir olabilir olabilir ama Ace ' den iyi degil işte Lumia 710 felan... apple 4S yokken Samsung galaxy S2 yi apple 4 ile karşılaştıranlardan mısınız nesiniz anlamadım gitti...
SAygılar... 1 ay daha bekle Samsaung yeni modelleri ile geliyor türkiye'ye telefonun adı ACE 2 ...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Daha az şarz diyoruz,daha fazla ısınma diyoruz,daha fazla ram yiyo diyoruz zamanla performans çok düşüyor diyoruz,sağlam değiller diyoruz,virüssss vs.diyoruz ama anlatamıyoruz.Samsung galaxy S2 diyoruz mali400 gpu diyoruz hız aşırtılmış versiyonu S3 te var diyoruz telefonda glonas var diyoruz ddr2 ram var diyoruz dual core işlemci var diyoruz - adamlar halen lumia incelemesini izlediniz mi felan kardeş Wp stabil olabilir az donanım kullana bilir 256 MB lık ram yetebilir fiyatıda ucuz olabilir olabilir olabilir ama Ace ' den iyi degil işte Lumia 710 felan... apple 4S yokken Samsung galaxy S2 yi apple 4 ile karşılaştıranlardan mısınız nesiniz anlamadım gitti...
SAygılar... 1 ay daha bekle Samsaung yeni modelleri ile geliyor türkiye'ye telefonun adı ACE 2 ...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Daha az şarz diyoruz,daha fazla ısınma diyoruz,daha fazla ram yiyo diyoruz zamanla performans çok düşüyor diyoruz,sağlam değiller diyoruz,virüssss vs.diyoruz ama anlatamıyoruz.
donanım olsun da hepsine razılar

Battı balık yan gider son cırpınışları nokianin bunlar
Ace 2 ' ye lumia 710 dan iyi diyen adamdan ne bekliyoruz ki abi ?![]()
Battı balık yan gider son cırpınışları nokianin bunlar

Daha az şarz diyoruz,daha fazla ısınma diyoruz,daha fazla ram yiyo diyoruz zamanla performans çok düşüyor diyoruz,sağlam değiller diyoruz,virüssss vs.diyoruz ama anlatamıyoruz.
Güldürdün.
---------- Eklendi @ 00:03:17 ---------- Yazıldı @ 00:02:30 ----------
ben kimseden bişey beklemiyorum ki kardeşim herkesin kendi görüşü![]()

