(İptal) Tüm MaxiCep S60v5 Modderlerini Çağırıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
(İptal) Tüm MaxiCep S60v5 Modderlerini Çağırıyorum
Sadece MaxiCep'te çalışan, CFW üreten arkadaşlarımızı çağırıyorum. Gelin, birlikte ekip kuralım.

Ekip kurarak:

- Haksız rekabetin, bencilliğin sonu gelir.
- Bilgi paylaşımı sayesinde çok iyi projeler üretilebilir.
- Şuanda yayında olan CFW'lerin kalitesi en üst düzeye çıkar.
- Bir amaç için birlik oluşturulabilir, amaca kolayca ulaşılır (örneğin bootloader projesi).
- Çalışmalarda zaman kayıpları iyice azalır.
- Her modder kendi tecrübesini ekiple paylaşarak, ürünlerin çok yönlü ve kaliteli olması sağlanabilir (mesela; benim sadece ekibimle paylaştığım CFW yöntemlerimi, klavuzlarımı, yeni ekiple de paylaşırım)

Hatta çıkan CFW'lerin sayısı azaltılabilir, kaliteleri yükseltilebilir. Her modder kendisi CFW'yi test edip tecrübelerini aktaracağı için, forumda en iyi CFW çıkmış olur.
İstenirse kişisel CFW'lere devam edilebilir. Her modder kendi zevkine göre CFW yayınlamaya devam eder. Ancak, ekipte olacağı ve bilgi havuzundan yararlanacağı için CFW'nin kalitesi mutlaka artacaktır.

MaxiCep'te çalışan tüm modder arkadaşları çağırıyorum. Sadece 1 kişi, 2 kişi gelirse olmaz. Eksiksiz herkesin katılmasını istiyorum. Böylece haksız rekabetin önüne geçilebilir.

Ekibe katılmanın şartları:

- Sırf tecrübelilerden birşeyler koparmak, sadece kendi çıkarını düşünmek isteyenler,
- Kolay yoldan zengin olmak gibi, kolay yoldan bilgilere ulaşıp çıkarları doğrultusunda kullanan,
- Ekibin içinde paylaşılan bilgi ve tecrübeleri dışarıya kaçırmak ve dışarda kullanmak isteyen

üyeleri kabul etmiyorum. Bu şartlara uymayan kişi ekipten sorgusuz atılır.

Ekibe katılanlar birbirlerinden menfaat beklememeli, herkes aynı oranda çalışarak birşeyler ortaya koymalıdır. Ancak böyle biz Türkler, CFW kalitelerimizi arttırabiliriz.

Yeni ekibe katılmak isteyenler:

Symbian Modder
sdeoo
Serkan096
metalci melek
anılbaran
Kabız Civciv


 
  • Beğen
Tepkiler: pRime., Pesimistt5 ve Amaru Shady


anılbaran

anılbaran

Üye
:hmmm
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
ben varım demiştim
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bir kişi dahi eksik kalırsa, kendi başına çalışmak isterse bu oluşum yetersiz kalır ve ekip işi yatar. Sadece senin değil, bütün modderlerin gelmesini istiyorum.
 
lance.lot

lance.lot

Üye
Ben moderliğe yeni başlyan biri olarak tecrübem var. İsterseniz bende ekibe katılmak isterim
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yeni başlayan değil, zaten CFW çıkaranlar lazım bize :( Yani MaxiCep'i sırf CFW'si içinde bulunsun, hit kapsın diye kullanmayan, kullanıcıların görüşlerine değer veren, gerçekten tecrübeli kişiler.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tamam geldim. Çok pis mod yaparım
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Yeni başlayan değil, zaten CFW çıkaranlar lazım bize :( Yani MaxiCep'i sırf CFW'si içinde bulunsun, hit kapsın diye kullanmayan, kullanıcıların görüşlerine değer veren, gerçekten tecrübeli kişiler.

çok zor işte o kişiler.Millet hep özenerek iş yapıyor .Niyetler değişiyor :)
 
Mert045

Mert045

Üye
r@sim
Rambo_FT
Symbian Modder
anılbaran
kotukoylu
Pesimistt5
Kabız Civciv
hitafnalsa
haqanguven
 
anılbaran

anılbaran

Üye


Moderatör çağırmadım :ehe



Biz özenmiyor muyuz? Nasıl ekip kurduk? Üstelik bizim ekipte geçmişi olan bir ben vardım :( Bir de 'yabancı özentisi' olmasa :D

onların ki başka özenti :)

---------- Eklendi @ 13:52:29 ---------- Yazıldı @ 13:50:33 ----------

r@sim
Rambo_FT
Symbian Modder
anılbaran
kotukoylu
Pesimistt5
Kabız Civciv
hitafnalsa
haqanguven

saydıgın kişilerin çoğu başka siteler için çalışıyor.Bıze daha çok maxicepçi dostlar lazım :)
 
Mert045

Mert045

Üye
Çoğu dediğin 3 ü :) burada da paylaşım yapıyorlar. Onları da çağırırsaniz süper bi takım olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ben MaxiCep'te yokken arası MaxiCep üyeleriyle ve yöneticileriyle arası bozulan bir kısım modder başka site açmış bildiğim kadarıyla. İddiaları ise, çalıntı CFW'lerin olması ve MaxiCep yöneticilerinin bu duruma sessiz kalması.

Benim anlamadığım, insan çalıntı CFW'yi ihbar ettiğinde moderatörler hiç mi ilgilenmemiş? Ben hangi mesajı, konuyu şikayet etsem anında müdahale ediliyor. Bence bu işin içinde 'çıkar' söz konusu :evet: İşlerine gelmeyince site açmak niye? Hitleri sitelerine çekmek amaçlarıdır, başka hiçbirşey değil. Ben şuan MaxiCep'te paylaşımlarıma devam ediyorsam, bir bildiğim var demektir. Elbette çıkarlarımı da gözetiyorum. Ama bunu haksızlığa karşı haksızlıkla değil, tamamen yasal yollardan, gönül yoluyla yapıyorum :good:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ya yönetim nerde bilsin abi çalıntı oldugunu :) ben desem mesala rambo benim fw mi çaldı makyajlayıp omegayı yaptı desem yönetim ne yapabilir ?
Belki ben yalan söylüyom çamur atmak için . Yada gerçekten çalındı diyelim elle tutulur bi kanıt varmı ki bu işlerde yok ? bu işler böyle işte :)
 
lance.lot

lance.lot

Üye
Ya ben yeniyim deiysem bu benim bişey bilmediğim anlamına gelmez ki. Ben hazır modları kullanarak cfw yapabiliyorum. Flash atabiliyorum. Jaf, nokia cooker, phoenix, nokia firmware editor, nokia fwcleaner, siscontens vb. Programları çok iyi kullanabiliyorum Rambo_FT
 
fLuke!

fLuke!

Üye
:good:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
bana gerek yokmuş :) neyse başarılar size

Listeyi Mert öneri olsun diye sundu. Sen CFW sunmadığın için görmedi. Ekip kurulursa çok büyük bir grup olacak. İçinde seni almazsan ekibi kurmam ben ;)

Ya ben yeniyim deiysem bu benim bişey bilmediğim anlamına gelmez ki. Ben hazır modları kullanarak cfw yapabiliyorum. Flash atabiliyorum. Jaf, nokia cooker, phoenix, nokia firmware editor, nokia fwcleaner, siscontens vb. Programları çok iyi kullanabiliyorum Rambo_FT

Seni de alırım ekibe. Ama önce şimdi çalışan CFW çıkarmış ve sürdüren modderlerin gelmesi lazım. Ekip onlar gelmezse kurulmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Metalci Melek


Üst Alt