Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
(İptal) Tüm MaxiCep S60v5 Modderlerini Çağırıyorum
Sadece MaxiCep'te çalışan, CFW üreten arkadaşlarımızı çağırıyorum. Gelin, birlikte ekip kuralım.
Ekip kurarak:
- Haksız rekabetin, bencilliğin sonu gelir.
- Bilgi paylaşımı sayesinde çok iyi projeler üretilebilir.
- Şuanda yayında olan CFW'lerin kalitesi en üst düzeye çıkar.
- Bir amaç için birlik oluşturulabilir, amaca kolayca ulaşılır (örneğin bootloader projesi).
- Çalışmalarda zaman kayıpları iyice azalır.
- Her modder kendi tecrübesini ekiple paylaşarak, ürünlerin çok yönlü ve kaliteli olması sağlanabilir (mesela; benim sadece ekibimle paylaştığım CFW yöntemlerimi, klavuzlarımı, yeni ekiple de paylaşırım)
Hatta çıkan CFW'lerin sayısı azaltılabilir, kaliteleri yükseltilebilir. Her modder kendisi CFW'yi test edip tecrübelerini aktaracağı için, forumda en iyi CFW çıkmış olur.
İstenirse kişisel CFW'lere devam edilebilir. Her modder kendi zevkine göre CFW yayınlamaya devam eder. Ancak, ekipte olacağı ve bilgi havuzundan yararlanacağı için CFW'nin kalitesi mutlaka artacaktır.
MaxiCep'te çalışan tüm modder arkadaşları çağırıyorum. Sadece 1 kişi, 2 kişi gelirse olmaz. Eksiksiz herkesin katılmasını istiyorum. Böylece haksız rekabetin önüne geçilebilir.
Ekibe katılmanın şartları:
- Sırf tecrübelilerden birşeyler koparmak, sadece kendi çıkarını düşünmek isteyenler,
- Kolay yoldan zengin olmak gibi, kolay yoldan bilgilere ulaşıp çıkarları doğrultusunda kullanan,
- Ekibin içinde paylaşılan bilgi ve tecrübeleri dışarıya kaçırmak ve dışarda kullanmak isteyen
üyeleri kabul etmiyorum. Bu şartlara uymayan kişi ekipten sorgusuz atılır.
Ekibe katılanlar birbirlerinden menfaat beklememeli, herkes aynı oranda çalışarak birşeyler ortaya koymalıdır. Ancak böyle biz Türkler, CFW kalitelerimizi arttırabiliriz.
Yeni ekibe katılmak isteyenler:
Symbian Modder
sdeoo
Serkan096
metalci melek
anılbaran
Kabız Civciv
Ekip kurarak:
- Haksız rekabetin, bencilliğin sonu gelir.
- Bilgi paylaşımı sayesinde çok iyi projeler üretilebilir.
- Şuanda yayında olan CFW'lerin kalitesi en üst düzeye çıkar.
- Bir amaç için birlik oluşturulabilir, amaca kolayca ulaşılır (örneğin bootloader projesi).
- Çalışmalarda zaman kayıpları iyice azalır.
- Her modder kendi tecrübesini ekiple paylaşarak, ürünlerin çok yönlü ve kaliteli olması sağlanabilir (mesela; benim sadece ekibimle paylaştığım CFW yöntemlerimi, klavuzlarımı, yeni ekiple de paylaşırım)
Hatta çıkan CFW'lerin sayısı azaltılabilir, kaliteleri yükseltilebilir. Her modder kendisi CFW'yi test edip tecrübelerini aktaracağı için, forumda en iyi CFW çıkmış olur.
İstenirse kişisel CFW'lere devam edilebilir. Her modder kendi zevkine göre CFW yayınlamaya devam eder. Ancak, ekipte olacağı ve bilgi havuzundan yararlanacağı için CFW'nin kalitesi mutlaka artacaktır.
MaxiCep'te çalışan tüm modder arkadaşları çağırıyorum. Sadece 1 kişi, 2 kişi gelirse olmaz. Eksiksiz herkesin katılmasını istiyorum. Böylece haksız rekabetin önüne geçilebilir.
Ekibe katılmanın şartları:
- Sırf tecrübelilerden birşeyler koparmak, sadece kendi çıkarını düşünmek isteyenler,
- Kolay yoldan zengin olmak gibi, kolay yoldan bilgilere ulaşıp çıkarları doğrultusunda kullanan,
- Ekibin içinde paylaşılan bilgi ve tecrübeleri dışarıya kaçırmak ve dışarda kullanmak isteyen
üyeleri kabul etmiyorum. Bu şartlara uymayan kişi ekipten sorgusuz atılır.
Ekibe katılanlar birbirlerinden menfaat beklememeli, herkes aynı oranda çalışarak birşeyler ortaya koymalıdır. Ancak böyle biz Türkler, CFW kalitelerimizi arttırabiliriz.
Yeni ekibe katılmak isteyenler:
Symbian Modder
sdeoo
Serkan096
metalci melek
anılbaran
Kabız Civciv

Yani MaxiCep'i sırf CFW'si içinde bulunsun, hit kapsın diye kullanmayan, kullanıcıların görüşlerine değer veren, gerçekten tecrübeli kişiler.


İşlerine gelmeyince site açmak niye? Hitleri sitelerine çekmek amaçlarıdır, başka hiçbirşey değil. Ben şuan MaxiCep'te paylaşımlarıma devam ediyorsam, bir bildiğim var demektir. Elbette çıkarlarımı da gözetiyorum. Ama bunu haksızlığa karşı haksızlıkla değil, tamamen yasal yollardan, gönül yoluyla yapıyorum 

