nokia 701 formattan sonra soloinstaller sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
backwater

backwater

Üye
    Konu Sahibi
nokia 701 formattan sonra soloinstaller sorunu
arkadaslar 701 telefonuma format attım menüde soloinstaller diye bişe çıktı ev ekranındada galiba o programın kısayolu var ona tıkladıgım zaman eksik içerikden dolayı acılamıyor gibisinden bişeler yazıyor o prpgramın hangi program oldugunu nasıl öğrenebilirim yada
nasıl düzeltebilirim belleyi tekrar mı yüklemem gerekiyor...
 


ANIL

ANIL

Admin
Hard format attın galiba, evet tekrar yüklersen sorunun çözülür.
 
backwater

backwater

Üye
    Konu Sahibi
Hard format attın galiba, evet tekrar yüklersen sorunun çözülür.

nokia pc suitten yazılım sekmesine geldiğim zaman telefonun yazılımı güncel diyor orda tekrar yazılım güncelleme secenegi var ona tıkladıgım zaman fabrikadan ilk çıktığı andaki yazılımımı yükler yoksa sadece nokianın belle için geliştirdiği yazılımlarımı yükler
 
ANIL

ANIL

Admin
Belle sürümünü yükler.
 
realplayer2

realplayer2

Üye
soloinstaller nokia haritalar yükleyicisi kardeşim. hard formattan sonra böyle sorunlar oluyor evet ve ısrarla söylüyorum hard değil soft atın diye
 
backwater

backwater

Üye
    Konu Sahibi
soloinstaller nokia haritalar yükleyicisi kardeşim. hard formattan sonra böyle sorunlar oluyor evet ve ısrarla söylüyorum hard değil soft atın diye

soloinstaller tamam onu yükledim ama ev ekranında 'diğer' diye bi kısayol varr ona tıkladığım zaman eksik içerikten dolayı erişilemiyor hafıza kartını takın ve tekrar yükleyin diyor bunun kartla ilgisi ne hafıza kartındaki bir yazılımın kısayolunu koymadıydım ki ben ilk aldıgım günkü gibi duruyordu sizce nasıl düzeltebilirim nokia suitten belleyi tekrar yüklesem düzelir mi flash atmaya gerek kalmadan yada bu kıssyolun hangi kısayol oldugunu ögrenebilme yolu var mı
 
ANIL

ANIL

Admin
Yeniden yükle ile düzelebilir. Kesin çözüm flash.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt