sgs3 windows phone lu olacakmış samsung androidi bırakıyor mu
ne diyeyim engin her resime bir anlam katar olduk resimdeki bal gibi wp8li sgs3[ENGİN];4634581' Alıntı:
öyle deme yıkılır millet![]()
hayır bu resimdeki bir iddia sgs3 ün aynısı wp ile çıkarılacak yani iki tane sgs3 olacak birisi android birisi wp8Olabilirsamsung kadar dönek şirket görmedim kullanmadığı işletim sistemi kalmadı
![]()
Wp8 i tutulur mu lumialar gibi eğer iddia doğruysa
tutulmaz çünkü lumialar aldı yürüdü hem tasarım hem kalite hem de satış sonrası destek olarak daha iyi samsung servis ve satış sonrası destek olarak sabıkalı

gerçi androidli gelincede bir fark olmayacak yine lumialardan çok satacak
nedenide açık daha iyi donanım , daha yüksek performans.wp8 in sslerini nasıl koymuşlar onu anlamadım
Tasarımın bu olduğunu sanmıyorum. Sanki Nexus'dan çekilmiş bir foto gibi. Biraz daha sabredelim bakalım. 3 Mayıs'da lansmanı yapılacak. Şahsen bende 4 gözle bekleyenlerdenim. Fiyat+görsellik+performans sağlam olursa hiç kuşkusuz S III'e geçmeyi düşünebilirim..
