beyler dalin iceri karsinizda galaxy s3

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_ardaa

_ardaa

Üye
Fake değilse eskiden iPhone çakmasıydı artık HTC çakması oldu koskoca firma bu kadar mı tasarım yoksunu olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: vavra22


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
[ENGİN];4634581' Alıntı:


öyle deme yıkılır millet ;)
ne diyeyim engin her resime bir anlam katar olduk resimdeki bal gibi wp8li sgs3
 
SheFy

SheFy

Üye
Olabilir :D samsung kadar dönek şirket görmedim kullanmadığı işletim sistemi kalmadı :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Olabilir :D samsung kadar dönek şirket görmedim kullanmadığı işletim sistemi kalmadı :D
hayır bu resimdeki bir iddia sgs3 ün aynısı wp ile çıkarılacak yani iki tane sgs3 olacak birisi android birisi wp8
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
SheFy

SheFy

Üye
Wp8 i tutulur mu lumialar gibi eğer iddia doğruysa
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Wp8 i tutulur mu lumialar gibi eğer iddia doğruysa

tutulmaz çünkü lumialar aldı yürüdü hem tasarım hem kalite hem de satış sonrası destek olarak daha iyi samsung servis ve satış sonrası destek olarak sabıkalı
 
Türe

Türe

Üye


tutulmaz çünkü lumialar aldı yürüdü hem tasarım hem kalite hem de satış sonrası destek olarak daha iyi samsung servis ve satış sonrası destek olarak sabıkalı

Evet samsungun destegi pat cat :hmmm
 
SheFy

SheFy

Üye
Bende senin gibi düşünüyorum. Samsunga oldum olası ısınanamadım. Şu wp ler iyide şunun arayüzünü niye değiştirmiyorlar hiç hoşuma gitmedi nedense duyduğuma göre nokia ya yetki vermişler düzenlemek için bence arayüze bi el atsınlar bence dahada fazla satar
 
__xXx__

__xXx__

Üye
eğer gerçekten buysa galaxy wyu andırıyor
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Nokia arayüze çok talep olursa değiştirir. Symbian kullanıcısına çok farklı geliyor ama muhakkak alışılır zamanla samsung da gördü wp nin geleceğini sırf nokia ya zarar ettirmek için böyle bi adım atıyor ama yemezler.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
eğer bu samsung s3 iddası windowslu gelirse nokia yı siler söylim ben yalan olur o lumia serisi.çünkü nasıl sattıklarını biliyoruz o samsung s serisinin bir kere açık ara lumialara farkı koyar kusura bakmasın nokiacı arkadaşlar dua etsinlerki androidli gelsin :) gerçi androidli gelincede bir fark olmayacak yine lumialardan çok satacak :) nedenide açık daha iyi donanım , daha yüksek performans.
 
T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
en sevmedigim marka samsung !
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
malum telefon bu değilmiydi? :ehe şuana kadar resmiyet kazanan tek yanı yonga seti deniliyor. Gösterdiğin resimde aday olarak görünüyor anlatılanlar bu doğrultuda. 3 mayıs tanıtımını bekleyelim.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


artık bu görseller hakkında pek gerçeklik olmadıgını düşünüyorum ve bu resim gerçekse ekim ayında wp8li samsung galaxy3 te çıkıcak demektir
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
wp8 in sslerini nasıl koymuşlar onu anlamadım
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bence de şurda 3 mayısa bişey kalmadı bekleyelim görelim
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Tasarımın bu olduğunu sanmıyorum. Sanki Nexus'dan çekilmiş bir foto gibi. Biraz daha sabredelim bakalım. 3 Mayıs'da lansmanı yapılacak. Şahsen bende 4 gözle bekleyenlerdenim. Fiyat+görsellik+performans sağlam olursa hiç kuşkusuz S III'e geçmeyi düşünebilirim..
 
Türe

Türe

Üye
Tasarımın bu olduğunu sanmıyorum. Sanki Nexus'dan çekilmiş bir foto gibi. Biraz daha sabredelim bakalım. 3 Mayıs'da lansmanı yapılacak. Şahsen bende 4 gözle bekleyenlerdenim. Fiyat+görsellik+performans sağlam olursa hiç kuşkusuz S III'e geçmeyi düşünebilirim..

Cizgileri nexustan farkli
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt