C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v2.0 25.04.2012

Sponsorlu Bağlantılar

Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi


tempestshine

tempestshine

Üye
Neyse siz yükleyin. Kullandıktan sonra yorumda atarsınız. Benim ders çalışmam gerek. k.gelsn :)

---------- Eklendi @ 22:47:21 ---------- Yazıldı @ 22:46:39 ----------



Anlamadım ?

c6-01 e en iyi cfw yapan kişi :o


---------- Eklendi @ 22:49:44 ---------- Yazıldı @ 22:48:56 ----------

İyi Çalışmalar :bye2:
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Onunkine benziyor benimkide zaten :)

 
tempestshine

tempestshine

Üye
Onunkine benziyor benimkide zaten :)


evet farkettim :)


---------- Eklendi @ 22:53:42 ---------- Yazıldı @ 22:52:49 ----------

Resimleri güzel olmuş.1 dakika sonra iniyor.Neyse biz seni tutmayalım.İyi çalışmalar :)
 
Febris

Febris

Üye
Ben yarın yüklicem.. şimdi uyumam lazım
 

kuralsiz9

Üye
Ben yükledim güzel ama rom patcher da 10 tane falan şey var hepsini aktif etmek gerekiyor mu acaba ?
 
Febris

Febris

Üye

kuralsiz9

Üye
sağol batu kardeş gayet olmuş emeğine sağlık batarya daha iyi gibi geldi tam kullanınca yazarım teşekkürler :oke:
 
Febris

Febris

Üye
Yada ben tekrar karar degistirdim. :) Sabah geciyorum buna. Batuu nokia pure varmi oo fontlar arasinda?
 
Febris

Febris

Üye
Tamam o zaman. :) yarın sabah flashlıyorum.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
iyi geceleer :)

---------- Eklendi @ 23:42:54 ---------- Yazıldı @ 23:41:34 ----------

Ben tekrar karar degistirdim. :) biraz orjinal kullanayim sonra buna gecicem ;)

Orjinalden farkı yokki zaten 3-5 bişey ekledim :)

sağol batu kardeş gayet olmuş emeğine sağlık batarya daha iyi gibi geldi tam kullanınca yazarım teşekkürler :oke:

Beğenmene sevindim :) Evet batarya daha iyi. En iyi modu yükledim.

Yada ben tekrar karar degistirdim. :) Sabah geciyorum buna. Batuu nokia pure varmi oo fontlar arasinda?

Geç geç :) Var Pure.
 
zfrglr

zfrglr

Üye
ellerine sağlık dostum senden bi ricam olcak müzik çaların dosyalarını paylaşabilirmisin acaba ???
 

mertc601

Üye
Buyur arkaşım CFW'n için eksik olan tarayıcı dosyaları.bu linkten dosyayı indir ve Rofs3 de gerekli yerlere koy flashla webbrowser 8.3.1.1 olacaktır.

Link:

bunu indirdikten sonra nasıl kurucaz
 
Febris

Febris

Üye
Camera mod ekledinmi sen buna. :) bidahaki versiyonda onuda bekliyorum yoksa.

---------- Eklendi @ 14:49:58 ---------- Yazıldı @ 14:47:40 ----------

Bide yeni tarayıcı eklı demi suan.

---------- Eklendi @ 14:55:35 ---------- Yazıldı @ 14:49:58 ----------

YükleDim Fw yi ekliymiş.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Camera mod ekledinmi sen buna. :) bidahaki versiyonda onuda bekliyorum yoksa.

---------- Eklendi @ 14:49:58 ---------- Yazıldı @ 14:47:40 ----------

Bide yeni tarayıcı eklı demi suan.

---------- Eklendi @ 14:55:35 ---------- Yazıldı @ 14:49:58 ----------

YükleDim Fw yi ekliymiş.

yeni tarayıcı var mı diye 2.kez soruyorsun :D
 


Üst Alt