SUPER HOTTTTT.....Jin Hao effects v6 (Swift effect by jin hao)

Sponsorlu Bağlantılar

polluxea♪

polluxea♪

Üye
    Konu Sahibi
SUPER HOTTTTT.....Jin Hao effects v6 (Swift effect by jin hao)
[video=youtube;MElb4jDAcMM]http://www.youtube.com/watch?v=MElb4jDAcMM&feature=player_embedded[/video]

jin hao V6 beyler buyrun :)
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: smh60, snaper 023, sLeepLe ve 4 diğerleri


Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Tesekkurler

sis eklendi dosyada eklendi unutmussun ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
İncİnat

İncİnat

Üye
vaaay v6 ha? Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
arslanla

arslanla

Üye
jin hao v5 i kaldırmak gerekiyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
ahmetyilmazas4

ahmetyilmazas4

Üye
Teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
polluxea♪

polluxea♪

Üye
    Konu Sahibi
abi tesekkür ederim ekledgn için unutmusum :) :)

---------- Eklendi @ 10:33:12 ---------- Yazıldı @ 10:32:40 ----------

evet kardes
 
lBrainl

lBrainl

Üye
Teşekkurler.
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
yaren_dede

yaren_dede

Üye
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
polluxea♪

polluxea♪

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim akadaslar :)
 
arslanla

arslanla

Üye
efektler jin hao v5 ten güzelmiş.teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
Silinen Üye 1710851

Silinen Üye 1710851

Kapalı Hesap
Merhaba,
ben bu yazılımı e7 ye attım.ancak çalıştıramadım ve xplore ile baktığımda nereye yüklemiş onu da göremedim.acil yardım lütfen:aman2:

---------- Eklendi @ 06:25:29 ---------- Yazıldı @ 04:44:58 ----------

forumda biraz baktım.efect dosyalarını nereye atmam gerekiyor.
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
    Konu Sahibi
kardes e/effects'e atcaksn attktan snra restart yap..belle kullanyosun dmi belle de calısır sadece
 

saintcty

Üye
emeği gecenlere tsk ederim bir zahmet zip yapılsa themeefex tin içine atsak şimdi koca programı silmek zorunda kalmayalım ustalar bir zahmet tskler
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
güzel ama yahu nası iş anlamadım eccentric efekten başkasını beğenemiyorum :D

---------- Eklendi @ 15:16:26 ---------- Yazıldı @ 15:15:35 ----------

tabi ana ekran geçişleri kurtuluş efektinki olmak şartıyla .d
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
Silinen Üye 1710851

Silinen Üye 1710851

Kapalı Hesap
kardes e/effects'e atcaksn attktan snra restart yap..belle kullanyosun dmi belle de calısır sadece
Kardeşim teşekkür ederim.işlem tamam.çalıştırdım.son sorum :bilmmdeğişik efektler seçebiliyormuyuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
candost38tr

candost38tr

Üye
tesekkurler

---------- Eklendi @ 01:13:14 ---------- Yazıldı @ 00:59:20 ----------

tamam guzelde jın hao v4 ten bır farkını goremedım yoksa benmı farkedemedım
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Hocam biri şunların kullandığı temaları bulsun süper:D
 
  • Beğen
Tepkiler: zxd19 ve polluxea♪

tracyonur

Üye
hacksiz bellede calışır mı? bir de geri nasıl silicez ?
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
bu adam işi biliyo ya mükemmel efektler , teşekkürler paylaşım için :)
 
  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Teşekkürler.
 


Üst Alt