microsoft RİM i satın mı alıcak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
microsoft RİM i satın mı alıcak
Amerika tabanlı Wall Street Journal’in güvenilir kaynakları, Nokia ve Microsoft‘un, uzun zamandır Kanadalı RIM firması ile yakından ilgilendiğini dile getirdi.Nokia ile ortaklığa girerek Windows Phone sayesinde akıllı telefon piyasasına giren ve ciddi başarılar elde eden Microsoft, piyasada bulunan rakiplerini de göz ardı etmiyor.2011′in 4. çeyreğinde tablet piyasasına Playbook ile giren Kanadalı cep devi RIM, gittikçe düşen satışları ve playbook’un piyasada istediği yeri bulamaması nedeniyle uzun zamandır maddi kriz yaşıyordu ve bu durum ister istemez kullanıcılarda güven eksikliği yaratıyordu. Blackberry ile gayet iyi satışlar gösteren RIM, artık piyasadaki oyuncular tarafından küçük balık olarak nitelendiriliyor.Maddi kaynak arayışında olan RIM, gözünü piyasadaki devlere dikmiş durumda. Microsoft ve Nokia’yı da arkasına alarak, Blackberry’e kafayı takmış gözüküyor. RIM yetkililerinin doğrulamadığı fakat çok yakın kaynaktan alınan bilgiye göre yakın zamanda Microsoft’un, RIM’i satın alacağı, mevcut Blackberry işletim sistemini kaldırıp kaldırmamak konusunda karar kılamadıklarını belirtti.Ayrıca, Microsoft’un bir grup mühendisine mevcut Blackberry cihazlarına Windows Phone işletim sistemi kurmak konusunda testler yapmalarını ve gizli bir çalışma içerisinde olduklarının bilgisini de veren kaynağa göre çok yakında heyecanlı günler kullanıcıları bekliyor.


 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
adamlar her pazara giriyorlar.. Nokia yla beraber tablete de girecekler çook kızışcak ortalık çook. :tşk: abi
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
bu microsoft ne yapmaya calisiyor:s herhalde pc dunyasindaki tekelciligini cep telefonu piyasasina gecirmek icin ugrasiyorlar. Rim in microsoft ta satilmasi gercekten uzucu olur. Baya bir musteri kaybi yasarlar bilindigi gibi isadamlarinin rim (blackbery) i tercih etmesinin sebebi ceptelefonlarinin dinlenememesi ; microsoft firmasi ise bu konuda sabikali. Papakodioflu hocam haber icin tesekkurler;) sizin gorusleriniz ne bu konuda:)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben tekelciligin her türlüsüne karşıyım ama bir gercek varki tekelcilikle sömürmek aynı degil bugün tekelcilikle suclanıp microsoftun karşısında dururken apple ın sömürü sistemini görmezden gelemeyiz heryıl bir veya iki degişiklikle insanların önüne yeni model diye çıkardıgı cihazların cogunlukla birbirlerinden cok fazla farkı olmuyor fakat fiyat olarak insanların ona verdigi paye yi kullanarak alabildigim kadar para alıyım mantıgıyla hareket ediyorlar.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
ben tekelciligin her türlüsüne karşıyım ama bir gercek varki tekelcilikle sömürmek aynı degil bugün tekelcilikle suclanıp microsoftun karşısında dururken apple ın sömürü sistemini görmezden gelemeyiz heryıl bir veya iki degişiklikle insanların önüne yeni model diye çıkardıgı cihazların cogunlukla birbirlerinden cok fazla farkı olmuyor fakat fiyat olarak insanların ona verdigi paye yi kullanarak alabildigim kadar para alıyım mantıgıyla hareket ediyorlar.

aslinda apple urunleri o kadar fa pahali degil. Avrupa ve amerikada makul fiyatlara satis yapiyorlar.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Furkan kaç euro ya da dolar amerika ve avrupada?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
furkan haklı abd de kontratlı satışlarda fiyat makul örnek olarak lumia900 100usd iphone 4s 200usd iki kat fiyat farkı var gibi gözüksede alım gücü ve fiyatın düşüklügü gözönüne alındıgında çok ta fark yok.tabi bu operatörlerin sübvansiyonuyla oluşan fiyatlar kontratsız almak isterseniz lumia900 600usd iphone 4s 850usd burada fark biraz daha artıyor.fiyatlandırma konusunda adil bir karşılaştırma yapmak için başka kriterleri de ele almamız lazım. 1.si maliyet 2.si alım gücü burada apple ın pazar şartlarını acımasızca kullandıgını görürüz. iphone 190usd maliyetle 217usd maliyetli lumia900den 250usd pahalı satılıyor.250usd bizim ülkemizde oldugu kadar abd için de büyük fark.abd de asgari ücret 970usd Türkiye de ise 701tl abd de asgari ücretin altında satılan ürün ülkemizde neredeyse dört katı fiyatlandırılıyor. gümrük ve ötv farkını düştügümüzde iphone 4s in ülkemize giriş fiyatı 1488 tl olur. oysa yapılan testlerde iphone 4s ile başabaş giden hatta bazı testlerde daha iyi olan lumia900 ise vergisiz olarak ülkemize 930 tl den giriyor. tabi burada distribütör firmaların da payı var fakat farkın bu kadar çok olmasını saglayan tek şey aplle a duyulan kayıtsız şartsız güvendir bence. Ülkemizde bir aplle store açıldıgında bu konudaki eleştirilerimizi daha net yapıyor olabilecegiz. Kesin yargıya varmak için biraz daha beklememiz gerekecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
abi öyle güzel anlattın ki başka söze gerek kalmadı. Ağzına sağlık. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: papakudioflu
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Furkan kaç euro ya da dolar amerika ve avrupada?


Ali Kemal abim açıklamış sağolsun :D
furkan haklı abd de kontratlı satışlarda fiyat makul örnek olarak lumia900 100usd iphone 4s 200usd iki kat fiyat farkı var gibi gözüksede alım gücü ve fiyatın düşüklügü gözönüne alındıgında çok ta fark yok.tabi bu operatörlerin sübvansiyonuyla oluşan fiyatlar kontratsız almak isterseniz lumia900 600usd iphone 4s 850usd burada fark biraz daha artıyor.fiyatlandırma konusunda adil bir karşılaştırma yapmak için başka kriterleri de ele almamız lazım. 1.si maliyet 2.si alım gücü burada apple ın pazar şartlarını acımasızca kullandıgını görürüz. iphone 190usd maliyetle 217usd maliyetli lumia900den 250usd pahalı satılıyor.250usd bizim ülkemizde oldugu kadar abd için de büyük fark.abd de asgari ücret 970usd Türkiye de ise 701tl abd de asgari ücretin altında satılan ürün ülkemizde neredeyse dört katı fiyatlandırılıyor. gümrük ve ötv farkını düştügümüzde iphone 4s in ülkemize giriş fiyatı 1488 tl olur. oysa yapılan testlerde iphone 4s ile başabaş giden hatta bazı testlerde daha iyi olan lumia900 ise vergisiz olarak ülkemize 930 tl den giriyor. tabi burada distribütör firmaların da payı var fakat farkın bu kadar çok olmasını saglayan tek şey aplle a duyulan kayıtsız şartsız güvendir bence. Ülkemizde bir aplle store açıldıgında bu konudaki eleştirilerimizi daha net yapıyor olabilecegiz. Kesin yargıya varmak için biraz daha beklememiz gerekecek.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
abi lumianın vergiyle gelişi 1320 tl oluyor satış fiyatı 1500 ü görür heralde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt