papakudioflu
Emekli Yönetici
microsoft RİM i satın mı alıcak
Amerika tabanlı Wall Street Journal’in güvenilir kaynakları, Nokia ve Microsoft‘un, uzun zamandır Kanadalı RIM firması ile yakından ilgilendiğini dile getirdi.Nokia ile ortaklığa girerek Windows Phone sayesinde akıllı telefon piyasasına giren ve ciddi başarılar elde eden Microsoft, piyasada bulunan rakiplerini de göz ardı etmiyor.2011′in 4. çeyreğinde tablet piyasasına Playbook ile giren Kanadalı cep devi RIM, gittikçe düşen satışları ve playbook’un piyasada istediği yeri bulamaması nedeniyle uzun zamandır maddi kriz yaşıyordu ve bu durum ister istemez kullanıcılarda güven eksikliği yaratıyordu. Blackberry ile gayet iyi satışlar gösteren RIM, artık piyasadaki oyuncular tarafından küçük balık olarak nitelendiriliyor.Maddi kaynak arayışında olan RIM, gözünü piyasadaki devlere dikmiş durumda. Microsoft ve Nokia’yı da arkasına alarak, Blackberry’e kafayı takmış gözüküyor. RIM yetkililerinin doğrulamadığı fakat çok yakın kaynaktan alınan bilgiye göre yakın zamanda Microsoft’un, RIM’i satın alacağı, mevcut Blackberry işletim sistemini kaldırıp kaldırmamak konusunda karar kılamadıklarını belirtti.Ayrıca, Microsoft’un bir grup mühendisine mevcut Blackberry cihazlarına Windows Phone işletim sistemi kurmak konusunda testler yapmalarını ve gizli bir çalışma içerisinde olduklarının bilgisini de veren kaynağa göre çok yakında heyecanlı günler kullanıcıları bekliyor.
abi
herhalde pc dunyasindaki tekelciligini cep telefonu piyasasina gecirmek icin ugrasiyorlar. Rim in microsoft ta satilmasi gercekten uzucu olur. Baya bir musteri kaybi yasarlar bilindigi gibi isadamlarinin rim (blackbery) i tercih etmesinin sebebi ceptelefonlarinin dinlenememesi ; microsoft firmasi ise bu konuda sabikali. Papakodioflu hocam haber icin tesekkurler



