Microsoft ve Nokia ile Yapılan Stratejik Ortaklık Mutlaka Okuyun!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
    Konu Sahibi
Microsoft ve Nokia ile Yapılan Stratejik Ortaklık Mutlaka Okuyun!
11 Şubat 2011 günü Nokia CEO'su Steven Elop ve Microsoft CEO'su Steve Ballmer yeni iki büyük marka arasında büyük bir stratejik ortaklığa imza attılar. Bu stratejik ortaklığın bazı şartları vardı.

Bunlar;

1.Nokia akıllı telefonlarında Windows Phone 7′yi kullanacak
Bing Arama Motoru reklam ve tanıtım hizmetleri AdCenter tarafından sağlanacak

2.Xbox, Live ve Office uygulamaları için içerik geliştirecek ve bu hizmetlerden faydalanabilecek.

3.OviStore ve Windows Phone Marketplace içerikleri birleştirilecek.

4.Nokia, Windows Phone 7′nin gelişimi için donanım, tasarım ve dil desteği konusundaki tecrübesini Microsoft’a aktaracak.

5.Nokia Maps haritalama sisteminde Microsoft’un elinin altında olacak.

6.Nokia’nın operatör ve kullanım bazında aktif olduğu ülkelerde Windows Phone 7 için pazarlama stratejileri ve operatör anlaşmaları yapılacak.

Yorumu size kalmış.

Kaynak: Wikipedia

Daha kapsamlı bilgiyi aşağıdaki linkten öğrenebilirsiniz.

Orjinal Sayfa: http://tr.wikipedia.org/w/index.php?title=Windows_Phone

Mobil Sayfa: http://tr.m.wikipedia.org/wiki/Windows_Phone
 


theposies

theposies

Üye
çok güldürdün beni ya nokia kendini neden satsın bu ikili bir cıkar anlaşması . Nokia kaybettigi gücü windows phoneden alacak .
 
SheFy

SheFy

Üye
Nokia kendini satsaydı androide geçerdi. Neyin satmasından bahsediyorsun. Asıl kendini satan samsung kendi işletim sistemi olmasına rağmen iki üç tane işletim sistemi daha kullanmakta
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
    Konu Sahibi
çok güldürdün beni ya nokia kendini neden satsın bu ikili bir cıkar anlaşması . Nokia kaybettigi gücü windows phoneden alacak .

adamlar hiç bi platformda olmayan haritaların yönetimini onların eline vermiş en basiti. Ztn bu benim düşüncem. Farkındayım anlaşmanın para için değil güçleri birleştirmek amaçlı olduğunun. Ama nokia çok şeylerden feragat etmiş. Mesela artık windows phoneye bağımlı kalcak başka cihaz üretemeyecek. Belkide bu yüzden meegolu n9un devamı gelmeyecek.
 
theposies

theposies

Üye
nokia kendini satsaydı androide geçerdi. Neyin satmasından bahsediyorsun. Asıl kendini satan samsung kendi işletim sistemi olmasına rağmen iki üç tane işletim sistemi daha kullanmakta

+1 :d
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
    Konu Sahibi
Nokia kendini satsaydı androide geçerdi. Neyin satmasından bahsediyorsun. Asıl kendini satan samsung kendi işletim sistemi olmasına rağmen iki üç tane işletim sistemi daha kullanmakta

o da doğru ama konumuz samsung deil kardeş.
 
theposies

theposies

Üye


adamlar hiç bi platformda olmayan haritaların yönetimini onların eline vermiş en basiti. Ztn bu benim düşüncem. Farkındayım anlaşmanın para için değil güçleri birleştirmek amaçlı olduğunun. Ama nokia çok şeylerden feragat etmiş. Mesela artık windows phoneye bağımlı kalcak başka cihaz üretemeyecek. Belkide bu yüzden meegolu n9un devamı gelmeyecek.

symbiana 2016 ya dek destek verecek. Bu arada konu yanlış yerde
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Nokia kendini satsaydı androide geçerdi. Neyin satmasından bahsediyorsun. Asıl kendini satan samsung kendi işletim sistemi olmasına rağmen iki üç tane işletim sistemi daha kullanmakta

biri zarar ederse digerine sarılıyorda ondan.
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
    Konu Sahibi
aaah haklısın kardeş ya. Konu nokia olunca direk daldım. K.bakmayn.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
11 Şubat 2011 günü Nokia CEO'su Steven Elop ve Microsoft CEO'su Steve Ballmer yeni iki büyük marka arasında büyük bir stratejik ortaklığa imza attılar. Bu stratejik ortaklığın bazı şartları vardı.

Bunlar;

1.Nokia akıllı telefonlarında Windows Phone 7′yi kullanacak
Bing Arama Motoru reklam ve tanıtım hizmetleri AdCenter tarafından sağlanacak

2.Xbox, Live ve Office uygulamaları için içerik geliştirecek ve bu hizmetlerden faydalanabilecek.

3.OviStore ve Windows Phone Marketplace içerikleri birleştirilecek.

4.Nokia, Windows Phone 7′nin gelişimi için donanım, tasarım ve dil desteği konusundaki tecrübesini Microsoft’a aktaracak.

5.Nokia Maps haritalama sisteminde Microsoft’un elinin altında olacak.

6.Nokia’nın operatör ve kullanım bazında aktif olduğu ülkelerde Windows Phone 7 için pazarlama stratejileri ve operatör anlaşmaları yapılacak.

Anladığım kadarıyla Nokia kendini SATMIŞ. Bu anlaşma fes edilirmi bilemem ama ben olsaydım anlaşmayı imzalamazdım bile.

Kaynak: Wikipedia

Daha kapsamlı bilgiyi aşağıdaki linkten öğrenebilirsiniz.

Orjinal Sayfa: http://tr.wikipedia.org/w/index.php?title=Windows_Phone

Mobil Sayfa: http://tr.m.wikipedia.org/wiki/Windows_Phone

satmış demen yanlış ona bakarsan android kullanan tüm telefon şirketlerı google'ın eline bakıyor :)
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];4608759' Alıntı:


satmış demen yanlış ona bakarsan android kullanan tüm telefon şirketlerı google'ın eline bakıyor :)

bu konuda çok ısrar oldu. Kendi düşüncemi paylaşmak istemiştim ama neyse düzeltiyorum
 
theposies

theposies

Üye
iyi olur düzenlersen
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
    Konu Sahibi
düzelttım hatta taşınması içim mesaj attım. Kendi konumu şikayet ettim iyimi! :)
 
klongs

klongs

Üye
nokia ruhunu microsoft(şeytan)a satmış resmen
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bence satmışlıkla hiç alakası yok anlaşmaların hepsi yazılımsal hiçde sıkıntı yok eğer nokia satmışsa kendini.. Samsung lg huawei htc sony hepsi google ın
 
klongs

klongs

Üye
demek istediğim htc lg samsung da wp7 çıkarıyor ama böyle bir anlaşma yok androiddede böyle bir anlaşma yok
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Nokia kendini satsaydı androide geçerdi. Neyin satmasından bahsediyorsun. Asıl kendini satan samsung kendi işletim sistemi olmasına rağmen iki üç tane işletim sistemi daha kullanmakta
:oke:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
nerden belli olmadığı ben de onu diyorum sonuçta bi anlaşma imzalıyolar maddelerini bilmesek de. Nokia böyle bi anlaşmaya mecburdu tek kurtuluşu wp
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt