samsung i8150 galaxy wonder

Sponsorlu Bağlantılar

r_amaza_n

Üye
arkadaşlar tek bişey soracam bu cihazda şebeke üzerinden görüntülü görüşme var mı?
 


gölgee_65

gölgee_65

Üye
Arkadaşlar sizce ses kalitesi ve pil gücü olarak hangisi daha iyi?
neo v mi? galaxy w mi?


---------- Eklendi @ 13:05:00 ---------- Yazıldı @ 13:03:57 ----------

Çünkü diğer özellikleri açısından hemen hemen aynı sayılır. sony'nin samsung formatı gibi birşey.
 

fobko

Üye
Bilmeden konuşuyonuz gelmişiniz telefon kötülüyonuz burda..
 
  • Beğen
Tepkiler: ozakin70
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Arkadaşlar neo v mi? galaxy w mi almak daha mantıklı?

---------- Eklendi @ 22:57:26 ---------- Yazıldı @ 22:56:20 ----------

Özellikle internete giren, müzik dinleyen ve mesaj çeken biri için. şarj performansı hangisinde daha iyi?
 
sagopakajmer61

sagopakajmer61

Üye
Arkadaşlar neo v mi? galaxy w mi almak daha mantıklı?

---------- Eklendi @ 22:57:26 ---------- Yazıldı @ 22:56:20 ----------

Özellikle internete giren, müzik dinleyen ve mesaj çeken biri için. şarj performansı hangisinde daha iyi?

Pil performansı bekleme 24 saat gitmiyor....! Diğer anlamda ram konusuda bazen sıkıntı yapabiliyor.Açamadıgım hd oyun yok gayet başarılı.Keşke ram 1GB olsaydı.
 

okralbenim

Üye
Arkadaşlar Ben Samsung Galaxy W Aldım Cok Memnunum Dokunmatiği Cok Hassas Şarjı iyi. Tasarımıda Cok Hoş.

Yalnızca MMS mesajı Göderirken ''Mesajınız Şu Anda Gönderilemedi Hizmet Etkin Hale Geldiğinde Gönderilecek'''

Lütfen Yardım......
 

enenengin

Üye
wonder alalı 3 ay oldu;


3g görüşmelerini sesli videosunu kaydedebiliyorsun. Üstelik programsız görüşme başlar başlamaz menüsünde bu özellik var.

şarj olayı kullanmana bağlı..Hiç bi android ve 3.2 ekrandan büyük telefonlar hiçbir zaman 3-4 gün gitmez. Nedeni ekrandan dolayı olsada bataryayı güçlü yapmadıklarından kaynaklı.
3310 dan kalma bi takıntıdır bu. tabii koskoca bi sorundur. herşeyi bütünleşik bi cihaz olsa idi ömür boyu kimse değiştirmez dolayısı ile de satış olmaz!!!!!

yorumlarımı okursan epey paylaşım yorum yazdım. beni aratmanız yeterli!!!


ENENENgin
 

aladinucgl

Üye
sizde kasmaya yapmıyo da niye bizde yapıyo ? ben oyun oynarken kasıyor, rehberi açarken kasıyor sebebi ne olabilir yardımcı olabilir misiniz ?
 

pEacEheLL

Üye
öncelikle söylemeliyim ki konuyu açan arkadaşın yazdığı hiçbirşeye katılmıyorum..

cihazı 2 aydır aktif kullanıyorum ve mükemmel.. hiçbir eksiklik veya sıkıntıya rastlamadım..

tek dikkatimi çeken gelen aramalarda zil sesi ilk üç sn az daha sonra yükselerek devam ediyor.. bu da bir sorun deil sanırım..

alacaklara şiddetle tavsiye ederim.. çok memnunum..
 
navara

navara

Üye
Bu telefonu 1 haftadır kullanıyorum, 729 TL ye VATAN'dan aldım. Süper bir cihaz, önceki telim ACE idi, o da çok iyi telefondu, ancak Ram, dahili hafıza ve işlemci hızı düşüktü. Telefonum 2.3.6 kurulu geldi (Gingerbread XXLB4). Son derece hızlı çalışıyor, dokunmatik harika, ergenomik, ne fazla büyük ne fazla küçük ele tam olarak oturuyor, cepte rahat taşınıyor. Wifi, BT ve GPS çok güzel çalışıyor. Telefon rehberinin açılması 10 sn. sürüyor ve telefon donuyor diyen arkadaşlar; rehberinizi telefon hafızasından kullanın SİMden değil ve firmware güncellemesi yapın, tüm sorunlarınız ortadan kalkacak eminim.
 

servet001

Üye
Arkadaslar tel gayet guzel. Arada bir donuyor ama ben o kadar cok sey yukledim ve bir cok pro calistirdim öyle oldu. Kullanimi cok guzel. Memnun kaldim acikcasi. Ram da 350 gozukuyo kalani islemci kullaniyormus...
 
ahmetay74

ahmetay74

Üye
Dostum zaten ram in tamamını goremezsın . mesela c7nın kı de 680 ama telefondan ulasabılecegın maksımum ram mıktarı 150 mhz cıvarıdır . sonucta bılgısayar almıyoruZ degıl mı ? benım telefonunkı de 1.2 ghz ama ulasılan mak. ram 400 cıvarı cunku cogu telefonu canlı tutmak ve performans saglamak amacıyla kullanılıyor ;)

ha ha evet 150 mhz ram..

---------- Eklendi @ 20:38:09 ---------- Yazıldı @ 20:36:19 ----------

öncelikle söylemeliyim ki konuyu açan arkadaşın yazdığı hiçbirşeye katılmıyorum..

cihazı 2 aydır aktif kullanıyorum ve mükemmel.. hiçbir eksiklik veya sıkıntıya rastlamadım..

tek dikkatimi çeken gelen aramalarda zil sesi ilk üç sn az daha sonra yükselerek devam ediyor.. bu da bir sorun deil sanırım..

alacaklara şiddetle tavsiye ederim.. çok memnunum..
hoparlörün anlık aşırı yükten patlamaması için en başta ses düşük gelir. nokia ların hoparlörünün patlama sebebi bu zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: yulis

mahmud123456

Üye
arkadawlar her weyi iyi guzelde ama oyunlarda kasilma yapiyo.mesela ben Gangstar: Crime Cit oyununu oynarken arada kasiliyo.acaba bunun nedenini bilen varmi??belki bu RAM in az olmasi ile alakali ola bilirmi?bende 260-280 kadar ram kullaniliyor.bu kullanimi nasil 180-200 falan yapa bilirim??
 
ozakin70

ozakin70

Üye
sizde kasmaya yapmıyo da niye bizde yapıyo ? ben oyun oynarken kasıyor, rehberi açarken kasıyor sebebi ne olabilir yardımcı olabilir misiniz ?

yazılım olabilir duyduğuma göre yeni güncelleme çıkmış bence bi güncelle


- - - Eklendi - - -

arkadawlar her weyi iyi guzelde ama oyunlarda kasilma yapiyo.mesela ben Gangstar: Crime Cit oyununu oynarken arada kasiliyo.acaba bunun nedenini bilen varmi??belki bu RAM in az olmasi ile alakali ola bilirmi?bende 260-280 kadar ram kullaniliyor.bu kullanimi nasil 180-200 falan yapa bilirim??

arkadaşım sana şöyle diyim o gereksiz ama sürekli açık uygulamaları kapatırsan düzelir
 

bilginona

Üye
arkadawlar her weyi iyi guzelde ama oyunlarda kasilma yapiyo.mesela ben Gangstar: Crime Cit oyununu oynarken arada kasiliyo.acaba bunun nedenini bilen varmi??belki bu RAM in az olmasi ile alakali ola bilirmi?bende 260-280 kadar ram kullaniliyor.bu kullanimi nasil 180-200 falan yapa bilirim??


Merhabalar arkadaşım. Yüksek grafik kalitesine sahip oyunlarda kasmasının nedeni ekran kartı ile alakalı. PowerVR ekran kartları bu konuda en üstün performansa sahiptir. İ8150 ise Adreno ekran kartına sahip. Batllefield BC 2 oynuyorum ben de. Arada takılmalar yapıyor fakat bırakın da olsun o kadar. Cep telefonunda bu tarz oyunları bile oynamak hayret verici :)
Rehber ve menüde bende takılmalar olmuyor. Yandex Mobile Shell programını marketten ücretsiz indirip kurarsanız inanın telefonunuzu elinizden bırakmayacaksanız. Performansı arttırdığı gibi, pil süresi de hissedilir derecede artıyor. Pil süresini arttırmanın en pratik yolu ise telefonun ekranına "Mobile İnternet" widgetini ekleyiniz. İnternet ile işiniz olmadığınız zamanlarda "Mobile İnternet" i kapatın. İnanılmaz derecede artıyor. Diğer türlü gün boyu internetten güncelleme vs. bakıyor ve pili yiyiyor. Data dosyası olan oyunların ise SD kartına atılamaması maalesef çok kötü. 2-3 tane yüksek kapasiteli oyun anca kurabiliyorsunuz.
Telefon gayet güzel. Root işine falan girmeyin derim. En azından garantisi bitene kadar. Saygılar...
 
uscelena

uscelena

Üye
Ben sadece her programin veya oyunun harici karta yukleyememekten sikayetciydim, ama bu sorununuda hallettim, /sdcard telefonun kendi bellegi ve 1.70 mb civarinda, bazi programlar sadece /sdcard uzerinde yani kendi belleginde calisiyor ve bir turlu /sdcard/external_sdcard uzerine tasiyamiyorsunuz, ve yeterli hafiza olmadigini soyleyip programi veya oyunu yukleyemiyorsunuz, ben bu sorunu external_sdcard`i devre disi birakip ismini de sdcard olarak degistirdim, daha sonra ayarlardan harici bellegi tekrar dervreye soktum, daha sonra onceden yukleyemedigim programi ve oyunu rahatca yukleyebildim, herhangi bir yeterli hafiza yok uyarisi alamadan direk harici bellege!
 
gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
Valla beyler hayalimdeki telefondu 3 kuruşluk paramız vardı almayı düşünüyordum soğuttunuz telefondan bu ne ya ne telefon muş arkadaş her bu telefon ile tanışan bir şey diyor ne iştir yahu !
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Valla beyler hayalimdeki telefondu 3 kuruşluk paramız vardı almayı düşünüyordum soğuttunuz telefondan bu ne ya ne telefon muş arkadaş her bu telefon ile tanışan bir şey diyor ne iştir yahu !
kardeş sen sallayanlara bakma ya. Alacaksan al bak. Ben hepsiburadadan aldım. 700 tl. Yükselmeden al bence. paran varsa kacırma
 


Üst Alt