selog33
Üye
Arkadaşlar lütfen önemli bir sorunum var...!!!
Arkadaşlar ben bu telefonu alali daha 3 hafta oldu fakat hiçbir şekilde 3g görüntülü görüşme yapamadim...
Sorun şu şekilde: Video arama tuşuna basiyorum (aradiğim kişinin telefonunun görüntülü görüşme özelliği var) görüntüm orada gözüküyor ama 5-10 saniye içinde görüntü gidiyor ve görüntülü arama yapilamiyor.sesli arama denensin mi? Diyor (turkcelliyim) yalniz üstte yazan 3g onda açik mi bilmiyorum. bunu 5-6 kişide denedim hepsindede bunu yapti. lütfenn..! Yardim edin ne yapmam gerekiyor..isterseniz ekran görüntüsünüde verebilirim.
Arkadaşlar ben bu telefonu alali daha 3 hafta oldu fakat hiçbir şekilde 3g görüntülü görüşme yapamadim...
Sorun şu şekilde: Video arama tuşuna basiyorum (aradiğim kişinin telefonunun görüntülü görüşme özelliği var) görüntüm orada gözüküyor ama 5-10 saniye içinde görüntü gidiyor ve görüntülü arama yapilamiyor.sesli arama denensin mi? Diyor (turkcelliyim) yalniz üstte yazan 3g onda açik mi bilmiyorum. bunu 5-6 kişide denedim hepsindede bunu yapti. lütfenn..! Yardim edin ne yapmam gerekiyor..isterseniz ekran görüntüsünüde verebilirim.


