Alın size yeni F/P canavarı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Alın size yeni F/P canavarı!
Motorola Atrix.
Fiyatı 800-900 TL ama içinde Tegra 2 chipseti var. Süper bir cihaz. 1 GB ram var. Galaxy S2 ile aynı yani. Kamera 5, parmak izi okuyabiliyor. Tek dezavantajının TFT ekranı olduğu söyleniyor ama oda batarya tasarrufu sağlıyormuş.
Aktif kullanımda şarjı 2 gün gidiyormuş.
HDMI çıkışı var. Yani televizyona bağlayabilirsiniz. Ayrıca bu cihazın ayrı satılan bide laptop aleti var dizüstü bilgisayar gibi kullanabiliyorsunuz. 1 GHz'lik çift çekirdek işlemcisi var. Özellikleri fiyatıa göre gayet iyi. Marka fobisi olanlar, internette marka fobisi olup Atrix kullanan kişilerin yorumlarına bakın. Cihazı kesin araştırın ama!!!

Özellikleri:


Linkteki telefon Atrix 4G. TÜrkiye'de yok. Bizdeki 4G olmayan model. Tek farkları bu. Ayrıca 4G modelinin sar değeri çok yüksek.. Normal olanın ise düşük diyebiliriz.
Bulabileceğiniz yerler:


Timler:

Cihaz güzel belki bende alacağım arkadaşlar. Alacaklara hayırlı olsun şimdiden...

Bu arada alın buda videosu:


Buda laptop aparatının videosu. Bu süper bişey ya:aha::
 


klongs

klongs

Üye
bayağı iyiymiş neo v galaxy w yanında ezik kalıyor
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
S2'ye iyi bir alternatif, fiyatıda gayet uygun
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Biz de marka takıntısı var sadece yoksa adamlar ne cevherler çıkarıyor da biz görmezden geliyoruz bunları, gerçekten güzel bir tel hem de fiyatına göre harika bir cihaz :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Türe

Türe

Üye
Tegra2 yani boru değil ;)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Buna ölünür ama şimdi. Motorola ısrarla rekabette adını unutturmamaya kararlı anlaşıldı helal olsun...
 
serseri6092

serseri6092

Üye
güzel bi telefon bu yaza doğru düşer inş :) bende alırım sony neo v alacağıma bu ürün canavarya :) yemişim 4gyi sanki görüntülü konuşuyom :D :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
güzel bi telefon bu yaza doğru düşer inş :) bende alırım sony neo v alacağıma bu ürün canavarya :) yemişim 4gyi sanki görüntülü konuşuyom :D :D



 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Donanım olarak iyi ancak genede S2 kadar performanslı değil.Ekran ve Kamera vasat.Ancak fiyat farkınıda göz önünde bulundurursak iyi bir cihaz.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Donanım olarak iyi ancak genede S2 kadar performanslı değil.Ekran ve Kamera vasat.Ancak fiyat farkınıda göz önünde bulundurursak iyi bir cihaz.
aynen. s2'nin performansını vermez ama s2 1500 tl. bu 800 tlye onun birazcok altında performans verecektir. yani daha mantıklı.
 
ANIL

ANIL

Admin
Kullanılabilir seviyede performans veren değişik özelliğe sahip motorola markalı cep telefonu
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Neo W'yi ezer demişler bazı arkadaşlar ama, Neo V 740 Tl iken bu 800-900 arası.
 
serseri6092

serseri6092

Üye
sizce neo v mi galaxy w mi yoksa atrix mi hangisi almaya değer bi telefon ve kullanışlı
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Nokia 603'te F/P canavarı!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt